PDA

Bekijk Volledige Versie : Abonnementen en toegangsprijzen 2021



jefke88
01-12-20, 11:24
Walibi Belgium heeft de prijzen voor dagtickets en abonnementen bekend gemaakt. Tot en met 6 december geldt er 15 à 20% korting.

https://www.walibi.be/sites/default/files/inline-images/Tableau%20abonnements%202021%20NL%20960x771x.jpg

Een toegangsticket zal in 2021 41,50 euro kosten.

Zeuzzz
07-03-21, 15:02
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een abo aangeschaft en welke pas dan specifiek?

knessel
07-03-21, 16:49
neen, nog niets beslist. Ik heb hier nog ongebruikte abo's van vorig jaar liggen :-(....

Phadd-F
07-03-21, 17:10
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een abo aangeschaft en welke pas dan specifiek?


Ik heb reeds een Walibi abonnement aangeschaft toen ze die actie hadden waarmee je korting kreeg als je er 5 aankocht. Daardoor kwam het op zowat € 57 per persoon wat gewoon geen geld is voor Walibi :) Dat wordt er zeker uitgehaald!

Mijn Plopsa Goldcard is door de coronamaatregelen verlengd tot oktober 2021, normaal was die in januari afgelopen en dan zou ik die gewoon verlengd hebben zoals ik elk jaar doe. Vorige zomer ook een Bobbejaanland abonnement gekocht omdat die toen in actie was dat die ook dit seizoen geldig zou zijn. Ik zit dus goed voor de Belgische parken als ze eenmaal open gaan :)

siroccofreakske
08-03-21, 09:53
Idem hier, standaard Walibi Pass met 50% korting voor de 4e en 5e persoon. Voor € 57 hoef je het park maar 2 keer te bezoeken om het er uit te halen, wat ik toch wel denk dat zou moeten lukken... :)

Zeuske83
11-03-21, 09:22
Moet jij niet meer reserveren?

En wat als jij een abonnement koopt kan je dan selecteren welke dag dat je gaat, maar het moet wel nog gemaakt worden

siroccofreakske
11-03-21, 12:13
Momenteel staat een module online om met een abonnement een tijdsslot te reserveren. Hoewel hij online staat, is hij echter nog maar zéér beperkt open geweest blijkbaar. Wellicht dat dat binnenkort wel komt.

ExpeditionGeForce
11-03-21, 12:26
Ik heb het nog niet getest, maar ik heb van anderen gehoord dat het via het reservatiesysteem van Bellewaerde (https://reserveren.bellewaerde.net) wel werkt.

siroccofreakske
11-03-21, 13:28
Bedankt voor de tip, het werkt inderdaad! :)

Zeuzzz
16-03-21, 12:55
Bedankt voor de tip, het werkt inderdaad! :)

Als je een nieuw abo hebt gekocht toch mee oppassen. De barcode van de voucher om je abo aan te maken is immers verschillend met de barcode die op je abo te staan komt

siroccofreakske
16-03-21, 13:29
Ah OK. Maar als je gewoon die voucher ook bij hebt tijdens je bezoek, lijkt me dat niet meteen een probleem te kunnen geven, of zie ik dat verkeerd?

jefke88
16-03-21, 18:19
Vorig jaar ook zo gedaan, gereserveerd met de barcode op de voucher. Geen problemen mee gehad. Die reservering vraagt men zelfs niet altijd (op het einde van het seizoen wel meer dan in het begin), omdat ook de kassa's mogelijk weer geopend zijn.

Op zich zou ik ook verwachten dat het op die manier werkt. In Walibi gaat niemand een abo op voorhand hebben, behalve die paar mensen die op voorhand naar het park gaan om het abo aan te laten maken. Ze scannen gewoon de code op de reservering, de streepjescode op abo/voucher maakt dan niet meer zoveel uit want die wordt niet gescand.