PDA

Bekijk Volledige Versie : [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek



coasterfrenzy
02-07-17, 11:02
Parque Warner Madrid wilt een nieuwe attractie gaan plaatsen. Welke dit gaat zijn laten ze afhangen van het publiek. Er zijn vier mogelijkheden om op te stemmen: 4D interactieve darkride, Flying Coaster, uitbreiding kids-zone en Motorbike Coaster.

(Meer info in ons artikel: http://www.pretparken.be/NL/article/1801/Parque%20Warner%20Madrid%20laat%20bezoekers%20nieu we%20attractie%20kiezen)

Stemmen kan via de volgende link: http://web.parquewarner.com/parquesreunidoscom-afzhy/pages/tg5l6fsleeeungamkxsdca.html

Voor wat hebben jullie gestemd?

etwien
02-07-17, 11:10
Ik denk dat de keuze snel gemaakt is ...

Nathan G
02-07-17, 16:37
Die flying heeft alvast mijn stem :p

Ignace
02-07-17, 22:26
Een uitbreiding van de kidszone hebben ze al eens gehad :p. Zo'n motorcoaster past echt niet in het park. De 4D-darkride lijkt me wel wat, zeker als die net zo goed is als in de Amerikaanse SF-parken. Toch heb ik op de flying gestemd, want je weet wel, flying coaster.

coasterfrenzy
03-07-17, 09:10
4D darkride en Flying coaster zijn voor mij verreweg de interessantste opties. Natuurlijk weet ik niet wat ze met die moto-coaster van plan zijn (mits goed concept en goede layout kan dat natuurlijk ook tof zijn), maar de flying lijkt dan toch een pak aantrekkelijker. Vooralsnog ben ik er van uit gegaan dat ze daadwerkelijk een baan van vekoma willen plaatsen, dus heb ik op de Flying gestemd vanaf thuis en op de 4D darkride vanaf een andere locatie :D

Philter
03-07-17, 16:08
Aangezien ik enorm hou van darkrides gekozen voor optie 1

Starsplash
03-07-17, 19:31
Ik heb het altijd jammer gevonden dat die Justice League steeds werd uitgesteld en nog verder uitgesteld. Dus ook op de darkride gestemd in de hoop dat deze er ooit nog van komt :)

GriffonofNemesis
04-07-17, 11:47
Over het algemeen is Parque Warner een park waar ik graag buiten loop in de Spaanse zon, dus vandaar dat ik eerder kies voor de Flying dan voor de darkride maar beide zijn welkom :p

coasterfrenzy
04-07-17, 14:01
Ik heb het altijd jammer gevonden dat die Justice League steeds werd uitgesteld en nog verder uitgesteld. Dus ook op de darkride gestemd in de hoop dat deze er ooit nog van komt :)

Hmm.. iemand die voor zijn werk graag in Spanje wilt zitten ;) :p

zilli
04-07-17, 20:47
De grote investeringen zijn ook geleden van bij de opening van dat park precies... Heb het park nog niet gedaan, maar zou het toch heel graag doen! Next time I'm in Madrid.