PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nigloland] 2017



Waliboy
07-07-17, 21:33
BTTG : Y a-t-il des projets à venir ?

RG : Il y a plein de projets. Ce qui est bien c’est qu’il y a à peu près une idée par jour. Mais sur 100 idées on en fait qu’une seule. La nouvelle attraction en 2018, elle est déjà commandée et déjà en fabrication. On a pas communiqué dessus. Il y aura peut-être une nouveauté ou plus. C’est une surprise en fait. La surprise ce sera peut-être qu’il n’y en aura qu’une. Cette année on a mis le budget nouveau manège dans l’infrastructure : des nouveaux parkings, des nouveaux blocs sanitaires dans le parc. On a refait plein de route, plein d’aménagements.

Bron: http://www.backtothegeek.com/geekeries/30-ans-de-nigloland-entretien-rodolphe-gelis/


Kortom volgend jaar zal het park 1 of meerdere nieuwe attracties openen. Deze attractie(s) is reeds in fabricatie..
Benieuwd met welke attractie het park zal uitpakken... :)

Ignace
07-07-17, 22:00
Dit park mist voor mij nog twee dingen: een achtbaan met inversies, en een rapid river. Van die laatste lijkt het me straf dat die nu al in productie is, maar waren er niet eens geruchten dat ze naast Alpina Blitz ook nog een gelanceerde Mack Megacoaster gingen krijgen?

Waliboy
09-07-17, 12:04
Dit park mist voor mij nog twee dingen: een achtbaan met inversies, en een rapid river. Van die laatste lijkt het me straf dat die nu al in productie is, maar waren er niet eens geruchten dat ze naast Alpina Blitz ook nog een gelanceerde Mack Megacoaster gingen krijgen?

Het park heeft al te kennen gegeven dat ze graag een waterattractie zouden toevoegen. Een rapid en een Watercoaster in de buurt van Alpina Blitz werden hierbij genoemd.

Kan een mod de topictitel trouwens aanpassen naar 2018 aub?