PDA

Bekijk Volledige Versie : Dagje Efteling met O.J. Punctuel! (video)



Eftelplopsa
09-07-17, 19:07
Dagje Efteling op het negen pleinen festijn! Zalige dag beleeft in het park.
En vooral savonds met de mooie sfeer van de lichtjes en natuurlijk O.J. Punctuel.. Een schitterend nieuw figuur hopelijk
een blijvertje!
Hieronder een sfeer filmpje van ons dagje..
Geen haat aub.. Ben geen professionele film maker

borisvdd
09-07-17, 19:32
Wie is die giecheltrut? Ze verpest het anders schitterende filmpje!

Eftelplopsa
09-07-17, 19:43
Dat is mijn nichtje! Ze vind het gewoon fijn, mag toch ? ;)

Xarbero
09-07-17, 19:48
Dat is mijn nichtje! Ze vind het gewoon fijn, mag toch ? ;)
totaal geen problemen mee!

bobby turbo
10-07-17, 12:21
Wie is die giecheltrut? Ze verpest het anders schitterende filmpje!

En jij klaagt dan over persoonlijke aanvallen, terwijl je familieleden van anderen gaat uitschelden?!

jarno97
10-07-17, 12:57
Leuk gemaakt filmpje. O.J. Punctuel lijkt mij echt een enorm populair figuur momenteel. Hoop dat hij er nog lang blijft.

(Jullie zijn ook gefilmd door Eftelwesley: https://youtu.be/IuVpOewZhDc?t=685 )

dusk
10-07-17, 13:04
Hieronder een sfeer filmpje van ons dagje..
Geen haat aub.. Ben geen professionele film maker..


Je mag dan geen professionele filmmaker zijn.... ik vind het best knappe beelden! Mooie plaatsjes uitgezocht en leuk gemonteerd.
Je bescheidenheid siert je, maar is best wel onterecht! Mooi gedaan.

En wat die reactie van het 'giecheltrutje' betreft...niks van aantrekken. Liever een goedlachse meid in beeld dan een zuurpruim.

dusk
10-07-17, 17:17
Een beetje off topic, maar morgen trek ik richting Efteling....

Heeft er iemand een idee, of reeds ervaring met de wachttijden van Symbolica??
Ik heb de app van efteling op mijn phone staan maar deze ochtend om 10h20 zag ik reeds wachttijden van 130 minuten.
Iemand die een idee heeft wanneer je deze attractie het best doet?

Ik kan het idd blijven volgen op de app, maar als iemand me raad kan geven wanneer de zwakkere momenten zijn is deze héél welkom.

Nathan G
10-07-17, 19:06
Een beetje off topic, maar morgen trek ik richting Efteling....

Heeft er iemand een idee, of reeds ervaring met de wachttijden van Symbolica??
Ik heb de app van efteling op mijn phone staan maar deze ochtend om 10h20 zag ik reeds wachttijden van 130 minuten.
Iemand die een idee heeft wanneer je deze attractie het best doet?

Ik kan het idd blijven volgen op de app, maar als iemand me raad kan geven wanneer de zwakkere momenten zijn is deze héél welkom.

Ik heb de wachttijden al wat gevolgd op Looopings, daar kan je ze ook vinden in een handig overzichtje: http://www.looopings.nl/wachten/efteling
Meestal is het in het begin van de dag het allerdrukst. In de namiddag zakken de wachttijden meestal tot 50-60 minuten. Het best is dus dat je hem in het begin van de dag overslaat en later op de dag terugkeert, tenzij je echt zorgt dat je bij de allereerste bezoekers bij de attractie bent.

On topic: Erg leuke video! Het is duidelijk dat je geen professionele filmmaker moet zijn om iets leuks in elkaar te zetten.

Eftelplopsa
10-07-17, 20:35
Dankjewel voor de reacties! Het best om symbolica te bezoeken is in de namiddag tegen 16u of zo. Smorgens staat iedereen al direct klaar om die attractie te bezoeken en heb je direct 130min.. je kan beter eerst droomvlucht en vogelrock doen..

Nathan G
11-07-17, 10:34
je kan beter eerst droomvlucht en vogelrock doen..

Of nog beter richting Ruigrijk, daar kan je rustig enkele keren in DVH, JedD en de Python