PDA

Bekijk Volledige Versie : What's your avatar?



etwien
27-07-17, 14:46
Een topic die ook op het oude forum bestond. Wat is jou avatar?

Momenteel steelt Rajah de kop van berichten:

154

Ignace
27-07-17, 15:21
Een onridefoto van de Rattenmühle in Familypark Neusiedlersee:

http://i.imgur.com/fQCmZYo.jpg

Niet mijn favoriete achtbaan of zo, maar wel een leuke herinnering aan een leuke dag :)!

fkl8
27-07-17, 15:30
Grumpy !

Waarom ? Disney en Grumpy fan natuurlijk ;)

Aero
27-07-17, 15:33
Bij mij is het Moem die erop staat, een Scandinavische trol die eruit ziet als een nijlpaard!

Op't vorige forum was het het Saab logo, maar dat merk is nu echt wel geschiedenis...

etwien
29-07-17, 17:52
Intussen heeft Rajah plaats gemaakt voor Thomas O'Malley:

155

Earlyspencer
29-07-17, 20:22
Ik heb moppersmurf en mijn niet mis te verstane boodschap aan Zweedse boomknuffelaars verwijderd op het moment dat Wildfire terug in bedrijf ging.

Geen idee of m'n huidige avatar (Van waar dat woord? Van die hyper-politiek-correcte-sorry-natives-flilm?) een echte coaster of een bewerking betreft. En als zuurpruim iets hartvormig kiezen, vond ik wel een geestig ideetje.

coasterfrenzy
01-08-17, 14:18
What Avatar?




Ik heb moppersmurf en mijn niet mis te verstane boodschap aan Zweedse boomknuffelaars verwijderd op het moment dat Wildfire terug in bedrijf ging.

Geen idee of m'n huidige avatar (Van waar dat woord? Van die hyper-politiek-correcte-sorry-natives-flilm?) een echte coaster of een bewerking betreft. En als zuurpruim iets hartvormig kiezen, vond ik wel een geestig ideetje.


Ik kan je als zuurpruim een beetje helpen: De term Avatar voor zoiets is vééél ouder dan de film/strip :)

Avatar heeft nogthans een passende betekenis in die film. Een avatar is namelijk een representatie/vertegenwoordiging van iemand in een andere vorm (meestal in de digitale wereld). Nintendo noemt het een Mii, maar het is in principe hetzelfde. (wat dat betreft is het dus de tekenfilmserie "avatar" die de betekenis niet helemaal correct gebruikt).

Michielsken
04-08-17, 06:44
Bij mij is het het logo van Oblivion.

Reden: geen :D

Azmidiske
05-08-17, 14:06
Mijn avatar is het campagnebeeld van Cykell, de meest briljante reclame voor fietsendragers die er bestaat! Ik zag deze foto voor het eerst op een kartonnen paneel bij Fietsen Niclaes te Heverlee. Als ik in de toekomst ooit een fietsendrager zou kopen, dan zou het hoe dan ook dit merk zijn om hen te belonen voor hun schitterende vondst :D

En voor alle duidelijkheid: Ik probeer hier geen sluikreclame te maken voor Cykell, ik wil jullie gewoon uitleggen waarom ik voor deze avatar heb gekozen ;)

Ik zal meteen ook mijn onderschrift verklaren: door een veel bekender citaat aan te passen, geef ik een hint naar wat mijn favoriete plaats in een achtbaantrein is.


http://www.vandekerckhove-devos.be/portfolio-assets/VDK_04091_Cykell2.jpg

Fladnag
08-08-17, 21:43
http://i.imgur.com/ZGRSU9W.jpg

De standy van bij Wodan mijn nieuwe favoriete woodie!
Een kort maar krachtige baan ;)