PDA

Bekijk Volledige Versie : [Six Flags Magic Mountain] 2018: Jaarrond opening



flyingtiger
29-08-17, 19:21
Six Flags Magic Mountain zal vanaf 1 januari 2018 als eerste park van de Six Flags-groep het ganse jaar dagelijks geopend zijn. Het park volgt hiermee de concurrerende parken in de regio, zijnde Disneyland, Universal Studios Hollywood en Knott's Berry Farm.

Meer info in ons nieuwsbericht (http://www.pretparken.be/article/1825/Six%20Flags%20Magic%20Mountain%20krijgt%20jaarrond %20opening!).

Wat denken jullie hiervan?

Persoonlijk denk ik wel dat dit een goede zet is. Het weer vormt geen hindernis en ze kunnen uitpakken met een thrill aanbod van jewelste i.v.m. Disney en Universal, dus denk wel dat er voldoende groot potentieel is. Ik zou het wel interessant vinden, mochten ze effectief zelf een hotel gaan bouwen ook. Meer bepaald ben ik dan benieuwd hoe ze dit zouden gaan themen.

Phadd-F
30-08-17, 11:08
Top. Maakt het wel interessanter om eens naar de West Coast te gaan in de winter, als de prijzen wat lager liggen.

GriffonofNemesis
30-08-17, 11:41
Yep, mijn plannen voor volgend jaar zijn verschoven naar februari :D

zilli
30-08-17, 23:00
Ideaal, geeft toeristen de kans om ook op minder drukke dagen te gaan. Want vorig jaar, de laatste keer dat ik het park bezocht, gingen de wachtrijen wel zeeeer traag vooruit. En er was nog niet overdreven veel volk. Ik denk dat toen bij X2 letterlijk maar 1 trein om de 4 minuten vertrok! Gelukkig stonden we in het begin van de rij, want we deden deze meteen bij opening park.

Dus top dat ze dit doen. Nu terug werken aan de snelheid van de wachttijden.

simon
01-09-17, 12:25
Voorstander van! Halloween is één van de leukste periodes van het jaar, maar tegelijk ook één van de jammerste, omdat veel parken hierna sluiten. En toch vind ik de kerstperiode een magische periode waarin het ook allemaal gezellig kan zijn. Hoe meer parken ook dan open zijn, hoe meer ik het kan toejuichen! Disneyland of Efteling bezoeken in de zomer of winter geeft toch een heel andere sfeer en dimensie aan je bezoek, dus laat de trend maar verder groeien.