PDA

Bekijk Volledige Versie : Beroemdheden in pretparken?



Earlyspencer
10-11-17, 11:45
Een topic voor het laagseizoen:

Wellicht hebben meerdere forumleden als eens beroemdheden gespot tijdens een pret-park-bezoek. Voor de duidelijkheid: laten we het hier enkel over die beroemdheden hebben die er in hun vrije tijd waren. Dus geen Gert op het podium of tijdens een inspectieronde, geen J.C. Vandamme die een attractie officieel opent of wijlen koning Boudewijn in het Brugse park (dat laatste heb ik meegemaakt begin jaren '90 om de enige reden van gratis inkom!).

In elk van onderstaande gevallen heb ik de beroemdheid in kwestie gerust gelaten:

Op een 24/12/2014 zat ik toevallig samen in een karretje met ene Bart De Pauw (please geen polemiek starten op dit forum) in Anubis
Datum kwijt: Alex Agnew gespot in wachtrij Droomvlucht
Datum kwijt (eind 2016 of begin 2017): samen in de sauna van Plopsaqua met Bert Gabriels.

Komen er ook beroemde niet-grapjassen naar pretparken? Shoot:

wimvg
10-11-17, 12:26
Vorige week woensdag stond Filip Joos achter me in de Efteling bij Carnaval Festival.

Talocan
10-11-17, 12:40
Tellen BV's in Phantasialand ivm de Taron Challange ook? #MagrietHermans

Nielsje
10-11-17, 12:55
Ongeveer een halfjaar geleden Di Maria gespot in Disneyland tijdens de parade. Voor degenen die hem niet kennen, hij is voetballer bij PSG.

simon
10-11-17, 19:18
Echte beroemdheden nog niet meteen gespot denk ik, maar wel al beroemdheden uit onze wereld :p

knessel
10-11-17, 20:27
Bart De Wever "oude gedaante" in 2012 in de Efteling; dat was rond het moment dat hij besliste om radicaal zijn levensstijl om te gooien en de metamorfose in te zetten..
En ik stond eens te plassen in het Boudewijnpark naast Henk Rijckaert; toch maar 's gevraagd of hij er privé was of voor een programma; je weet maar nooit..

Azmidiske
10-11-17, 20:48
maar wel al beroemdheden uit onze wereld :p

Die zou ik ook weleens in het echt willen tegenkomen, maar is me helaas nog niet gelukt.

Phadd-F
10-11-17, 23:17
In Planckendael Dimitri Leue eens gepasseerd. Toen ik in Plopsa werkte zag ik ook wel een paar BV's de revue passeren. Zo werden er ooit eens voor de 'slimste mens ter wereld' foto's van BV's getrokken in de Boomstammetjes. Daarvoor heb ik oa. Mia Doornaert, Johan Museeuw, Wendy Van Wanten, Steven Van Herreweghe, Jean-Marie De Decker zien passeren. Misschien vergeet ik er nog een paar.

Ook in de Plopsa tijd tegen Jean-Marie Pfaff aangelopen, was bij de opening van Mayaland. We hadden net onze attractie afgesloten, het park ging sluiten en onze voormalige nationale doelman vroeg waar hij moest zijn. En ook heel zeker dat ik Jan Verheyen ben tegengekomen in Plopsa. Gezien zijn outfit wou hij incognito blijven maar aan zijn gezichtstrekken en zijn stem kon je toch merken dat hij het was.

Laatst nog in Phantasialand Margriet Hermans zien eten in dat restaurant in Klugheim. Zat een paar tafels verder.