PDA

Bekijk Volledige Versie : Bandit: RMC of Retrack?



etwien
27-02-18, 22:30
Ik denk dat ik redelijk zeker mag zijn van mijn dtuk als ik zeg dat Bandit een van de slechtste Europese woodies is. Daarom ook de logische poll:
- RMC the **** out of it
- Great Coasters International treatment
- Platgooien en een volledig andere vervanger!

Ignace
27-02-18, 23:27
Ik heb gestemd op 'GCI', al zou ik hen niet de beste keuze voor een retrack vinden denk ik. Ik heb in ieder geval de layout van de baan weten te appreciƫren door zijn soortgenoot in Georgia. Die baan krijgt nu een RMC treatment, dus van mij mag deze variant gewoon blijven zoals hij is, zei het ietsje soepeler misschien.

bobby turbo
27-02-18, 23:33
Ik heb me laten vertellen in het park dat GCI gemoeid was met de eerste retrackingen, er zou zelf een Millenium Flyer trein getest zijn, maar die bleek te duur. Voor Bandit zie ik maar twee opties, brandhout of RMC, al weet ik niet of die laatste met deze lay-out veel aan kan.

Michielsken
27-02-18, 23:44
GCI kan veel, maar Bandit soepel maken lijkt me een utopie.
RMC kan ook heel veel, maar een toffe layout halen uit Bandit lijkt me ook een utopie.
Vervangen is voor mij de beste optie, er is daar wel nog wat plaats achter Bandit (die helikopterplaats en naast MP Express) en achter dat restaurant aan The High Fall. En sowieso, slechter dan nu is ook een utopie ;)

yfke
28-02-18, 01:34
Bandit, de baan recht uit de hel.

Ik ben altijd voorstander geweest om alle RCCA banen door RMC onder handen te laten nemen. Ok, soms maken ze heel brute remakes (storm chaser in Kentucky Kingdom bvb.), maar soms maken ze ook heel mooie werken (Iron Rattler bvb. die ook van RCCA is).
Dit gedacht hield ik aan tot ik begon te denken. de layout van Bandit is gebaseerd op die van de Coney Island Cyclone. Nu wilt het dat ze een spiegeling van de Coney Island Cyclone net aan het rmc'en zijn. en ik vind wat ik daar zie niet slecht, maar echt overtuigend ook niet.

Wat zou ik doen? Platbranden en gewoon een volledig nieuwe RMC baan neerknallen. Na Lightning Rod en Outlaw Run gedaan te hebben ben ik wel een beetje fan geworden.

Link naar een simulatie van Twisted Cyclone. (https://www.youtube.com/watch?v=Ai5KM0iKLvw)

GriffonofNemesis
28-02-18, 11:53
Ik heb gestemd voor vervangen. Dit stukje verzameld hout is niet bepaald bijzonder om echt te zeggen van ja, het mag alleen een RMC retracking zijn. Vandaar, doe maar weg en zet maar een nieuwe RMC in de plaats!

simon
28-02-18, 18:38
Ik heb gestemd op RMC, omdat ik toch wel benieuwd ben wat ze ervan zouden maken. Slechter dan hij nu is kan volgens mij totaal niet.

Nathan G
01-03-18, 10:16
Ik heb ook gestemd voor RMC. Ik ben er gewoon van overtuigd dat ze met elke lay-out wel iets kunnen doen om er een goede baan van te maken. Slechter dan dat het nu is kan het bovendien niet worden.

coasterfrenzy
01-03-18, 12:53
RMC zal er ongetwijfeld iets moois van kunnen maken, maar ik zie liever iets volledig nieuws. Geeft toch weer net wat meer mogelijkheden.