PDA

Bekijk Volledige Versie : Wildlands Emmen



Eftelplopsa
21-05-18, 20:09
Zaterdag naar dit park geweest. En snap gewoon de vele negatieve reacties niet. Dit is zoon mooi park en netjes onderhouden! Ook zeggen vele mensen dat de baan niet in het park past. Maar dat vind ik dan weer wel echt passen. Er zijn al zo veel dierenparken met attracties. En ja je moet altijd terug naar het begin punt om in een ander gebied te komen. Ik vind dat net fijn. Omdat je dan echt dat thema hebt en geen hele warboel van thema's. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Nog nooit zoon goed onderhouden dieren park als dit gezien. Ben echt fan. ;) Echt een fijn leuk dierenpark dit, hoop dat ze zo blijven verder doen! ;)

Hieronder heb ik een kleine sfeer video gemaakt van het park...



https://youtu.be/IEvr9eiNhfQ





Beantwoorden

Waliboy
21-05-18, 21:06
Leuk filmpje!

Ik krijg ook steeds meer zin om dit park eens te bezoeken. Ziet er op foto's / filmpjes toch best knap uit...

Eftelplopsa
21-05-18, 22:35
Is ook een mooi park! Maar vanuit Belgie is het nogal ver. En de atracties zijn natuurlijk ook geen toppers maar wel leuke toevoegingen!

bobby turbo
21-05-18, 22:37
Zeer mooi park en Tweestryd was voor mij de leukste Boomerang baan die ik al deed.

Eftelplopsa
21-05-18, 23:43
Ja vind dat veel dierenparken hier nog van kunnen leren.. zo een deftig en proper park! En een grote serre.. daar zouden ook nog soorten kikkers, salamanders, vleerhonden los vliegen en lopen wel niet gezien... maar als je naar dit park gaat moet je ook echt de tijd nemen soms om op een bankje te gaan zitten en rond kijken om alles goed te zien tot leven komen..

simon
05-09-20, 16:36
Vorige week ook eens een bezoekje aan het park gebracht. Ondanks corona (niet alles toegankelijk) en slecht weer (de eerste herfststorm hield Tweestryd aan de grond) hebben we er toch een leuke dag beleefd.

Geheel dagvullend is het park niet, maar als je in de buurt bent wel zeker een bezoekje waard! Tegenover de dierentuin heb je nog een winkelcentrum, en in de buurt ook Center Parcs (met Aqua Mundo's), Slagharen en Plopsa Indoor Coevoorden. Voor mij was het wel een dagje op en af, met shopplezier omwille van de vele regen.

In het park zelf is alles heel mooi nagebouwd, waarbij je echt het gevoel krijgt dat je in een andere wereld terechtkomt... Jaja, het doet me soms denken aan Pairi Daiza! Voor mij persoonlijk ook enkele primeurs van dieren, die we overigens wel goed konden zien in hun natuurlijke verblijven.

Leukste meerwaarde waren de attracties - groot en klein. Zoals eerder vermeld waren niet alle attracties toegankelijk, maar ik vond deze wel een leuke opsteker tijdens het bezoek. Op dat vlak zie ik zeker nog mogelijkheden voor Pairi Daiza. Een Rimbula River of Serenga Safari zouden niet misstaan als toekomstige uitbreidingen voor Pairi Daiza. Maar ook kleine attracties zoals Bamboe Doolhof, Adventure Trails, Vlottenoversteek of een 4D-film zouden er niet misstaan.

Kortom: zeker een aanrader, maar misschien toch wel iets te zot om even op en af te rijden...