Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone
Denk dat Boris niet begrepen heeft dat het hier gaat over Gold River een attractie waarin je niet nat wordt, waarvan meerderen niet wsten dat hij zo ondiep was en de opmerking kwam dat het water opzettelijk troebel gehouden wordt. Heeft op zich dus niets te maken met de log flume of watercoaster discussie die telkens weer opduikt. Maar ieder zijn mening natuurlijk over die discussie, ik ga er geen ritje voor laten als het over natuurlijk vijverwater gaat, waarin visjes zwemmen en ganzen op leven, dat toont enkel aan dat het zeker niet ongezond is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bobby turbo
Denk dat Boris niet begrepen heeft dat het hier gaat over Gold River een attractie waarin je niet nat wordt, waarvan meerderen niet wsten dat hij zo ondiep was en de opmerking kwam dat het water opzettelijk troebel gehouden wordt. Heeft op zich dus niets te maken met de log flume of watercoaster discussie die telkens weer opduikt. Maar ieder zijn mening natuurlijk over die discussie, ik ga er geen ritje voor laten als het over natuurlijk vijverwater gaat, waarin visjes zwemmen en ganzen op leven, dat toont enkel aan dat het zeker niet ongezond is.
je hebt mijn punt begrepen
Moderator info:
De discussie over de helderheid van water is niet gepast in dit topic. Een nieuw topic werd aangemaakt waar vanaf nu deze discussie kan voortgaan, stemmen maar!
>> http://board.pretparken.be/showthrea...ebel-of-helder <<
Citaat:
yelle8
Amen :-)
Blijkbaar stond er gisteren op de parking Walibi een busje van een bedrijf dat houten belden maakt (met kettingzaag)
Citaat:
traveler
Blijkbaar stond er gisteren op de parking Walibi een busje van een bedrijf dat houten belden maakt (met kettingzaag)
Bron? Foto? :)
Mijn vriendin was er gisteren om afspraken te maken voor een mogelijke kortingsactie volgend jaar. geen foto sorry
Kan toch ook gewoon iemand op bezoek zijn met de bedrijfswagen? Zouden ze mensen voor zo'n klussen niet via de personeelsdienst sturen IPV via het gewone volk? Of heeft Walibi geen aparte personeelsparking/ingang?
Laat maar, ik ben dom, Walibi is nietmeer open tijdens de week op de moment...
Citaat:
vbgenechten
Kan toch ook gewoon iemand op bezoek zijn met de bedrijfswagen? Zouden ze mensen voor zo'n klussen niet via de personeelsdienst sturen IPV via het gewone volk? Of heeft Walibi geen aparte personeelsparking/ingang?
Laat maar, ik ben dom, Walibi is nietmeer open tijdens de week op de moment...
Het gebeurd ook wel vaker dat er zulke zaken gebeuren op de parking hoor. Of toch tenminste op de reserveparking. Daar lagen bijvoorbeeld ook destijds de pilaren van Vertigo of recent nog de onderdelen van de tunnels van Pyské Underground. Als je in de winter naar Aqualibi gaat, zie je daar ook soms de boten van Radja River liggen, of zoals een paar jaar geleden, de treinen van Calamity Mine. Al denk ik dat die daar vooral klaar lagen om te vervoeren naar Vekoma.
Sorry voor de dubbelpost, maar ondertussen is ook de Coccinelle verdwenen uit het park.
https://www.looopings.nl/weblog/8598...verdwenen.html
Die site kan toch overàl een dramatische titel bij verzinnen he.
"Walibi gooit drie attracties dicht"... blijken het drie kinderattracties te zijn die in de weg staan voor de bouw van de nieuwe achtbaan.
Citaat:
borisvdd
Die site kan toch overàl een dramatische titel bij verzinnen he.
"Walibi gooit drie attracties dicht"... blijken het drie kinderattracties te zijn die in de weg staan voor de bouw van de nieuwe achtbaan.
De ergste vond ik Coccinelle PLOTS verdwenen, alsof we niet wisten dat die ging verplaatst worden
Citaat:
bobby turbo
De ergste vond ik Coccinelle PLOTS verdwenen, alsof we niet wisten dat die ging verplaatst worden
Ja inderdaad. Bij die titel moest ik toch ook even de wenkbrauwen fronsen. "Plotseling verdwenen". Net alsof Walibi de attractie kwijt is of zo, dat iemand hem is gaan demonteren en heeft meegenomen nog voordat Walibi dat gedaan had, maar het is het gewoon een artikel over dat de achtbaan netjes (min of meer) volgens planning gedemonteerd is. Lol.
Citaat:
Rickie97
Ja inderdaad. Bij die titel moest ik toch ook even de wenkbrauwen fronsen. "Plotseling verdwenen". Net alsof Walibi de attractie kwijt is of zo, dat iemand hem is gaan demonteren en heeft meegenomen nog voordat Walibi dat gedaan had, maar het is het gewoon een artikel over dat de achtbaan netjes (min of meer) volgens planning gedemonteerd is. Lol.
Alsof ze de poort a la Bobbejaanland hebben opengelaten en die gasten van StukTV de baan zijn komen stelen :p.
Het blijft hier ERG stil over op hun nieuwe aankondigingen...
http://pretparken.be/dynamic_pics/th..._640_480_1.jpg
Ze zijn bezig met de bouw, de paden zijn afgezet etc. Snap niet waarom je nog zou kunnen twijfelen dat dit er komt. Denk dat zij gewoon iets achter de hand willen hebben voor de fandag. Walibi kennende kondigen ze die meestal maar twee weken op voorhand aan.
I hoop eerder dat het stil is omdat ze nog een verassing hebben voor die baan.
Ik heb nergens nog het achterste stuk gezien. Wat gaan ze daar doen?
Citaat:
traveler
I hoop eerder dat het stil is omdat ze nog een verassing hebben voor die baan.
Ik heb nergens nog het achterste stuk gezien. Wat gaan ze daar doen?
Niets speciaals zo te zien, er staat een foto op deze website hoor.
http://pretparken.be/dynamic_pics/th..._640_480_1.jpg
Citaat:
dusk
Niets speciaals zo te zien, er staat een foto op deze website hoor.
mijn fout sorry
Citaat:
traveler
mijn fout sorry
Hopen mag altijd ;) Is de lay-out voor deze baan al bevestigd eigenlijk?