X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10
  1. #1

    [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Six Flags onthult al enkele van zijn nieuwigheden! 1 daarvan is West Coast Racers, een gelanceerde dueling achtbaan van Premier Rides! De attractie wordt gethematiseerd naar West Coast Customs, een bedrijf dat auto's custom maakt in Californië.

    Uitgebreide post is hier te lezen: https://www.californiacoasterkings.com/westcoastracers/

    En de video:

    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Wow, dit ziet er toch wel een heel knappe toevoeging uit voor SFMM!

    Na mijn laatste bezoek - dat zowat mijn slechtste parkbezoek ooit was - had ik niet veel zin om ooit nog terug te komen in dit park, maar sindsdien hebben ze wel Twisted Colossus toegevoegd en nu deze... Dat doet eens mens toch twijfelen!

  3. #3

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Nu zie ik wel veel geintjes terug die ze ook bij Twisted Colossos gedaan hebben. Ik weet niet of dit de baan is die SFMM nodig heeft. Ik denk dat dit beter gestaan had in een ander SF-park. Ook de Capaciteit lijkt me meer iets voor een kleiner park. Wellicht perfect voor SFA ter vervanging van Apocalypse.

    Desalniettemin lijkt het me een leuk baantje, maar ook hier weer zal dat al snel in het niet vallen met vele andere banen in dit park. Waar dit in een park als SFA een topper had kunnen zijn, lijkt het me in dit park eerder een sub-topper. Maar dat is natuurlijk het nadeel als je vele jaren lang de grootste van alles hebt gezet

  4. #4

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Ik vind het er wel érg goed uitzien. De baan is lang, heeft (tot mijn groot genoegen) geen drievoudige launch op hetzelfde stuk track en wisselt vaak af. Het is een dueling, dus als er effectief 24 personen per rit gaan vertrekken valt de capaciteit toch ook goed mee.

  5. #5

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Ik vind het er ook een erg leuke baan uitzien eerlijk gezegd. Spijtig dat hij aan de andere kant van de wereld gebouwd wordt van mij mag zoiets snel in Europa komen.

    Hij past volgens mij wel goed in het aanbod van SFMM. Het park heeft al twee gelanceerde banen, maar die zijn toch van een heel andere soort dan deze. En jaa, het park heeft ook al een dueling coaster, maar het is ook niet voor niets het park met de meeste achtbanen ter wereld...

    Het enige waar ik me inderdaad ook een beetje zorgen over maak is de capaciteit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vind het er wel érg goed uitzien. De baan is lang, heeft (tot mijn groot genoegen) geen drievoudige launch op hetzelfde stuk track en wisselt vaak af. Het is een dueling, dus als er effectief 24 personen per rit gaan vertrekken valt de capaciteit toch ook goed mee.
    Het is maar één baan, je gaat tweemaal rond. Daardoor zullen er maar 12 personen per keer kunnen instappen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik vind het er ook een erg leuke baan uitzien eerlijk gezegd. Spijtig dat hij aan de andere kant van de wereld gebouwd wordt van mij mag zoiets snel in Europa komen.

    Hij past volgens mij wel goed in het aanbod van SFMM. Het park heeft al twee gelanceerde banen, maar die zijn toch van een heel andere soort dan deze. En jaa, het park heeft ook al een dueling coaster, maar het is ook niet voor niets het park met de meeste achtbanen ter wereld...

    Het enige waar ik me inderdaad ook een beetje zorgen over maak is de capaciteit.



    Het is maar één baan, je gaat tweemaal rond. Daardoor zullen er maar 12 personen per keer kunnen instappen.
    Ik zag het achteraf, inderdaad. Dat scheelt wel aan de capaciteit ja .

    Maar ik denk dat er wel degelijk 24 personen per keer gaan instappen? De treinen doen toch steeds heel het parcours, niet? Beetje zoals Nitro/Master Thai?

  7. #7

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Maar ik denk dat er wel degelijk 24 personen per keer gaan instappen? De treinen doen toch steeds heel het parcours, niet? Beetje zoals Nitro/Master Thai?
    Het zou kunnen, maar ik denk het niet. Als je het stuk in het midden van de video bekijkt, waar men het station goed in beeld laat, zie je het vrij duidelijk (0:47). Er zijn drie treinen, telkens twee op de baan en één in het station. In het eerste deel van de video zie je ook rood en blauw tegen elkaar racen, in het tweede deel wit en blauw.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #8

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het zou kunnen, maar ik denk het niet. Als je het stuk in het midden van de video bekijkt, waar men het station goed in beeld laat, zie je het vrij duidelijk (0:47). Er zijn drie treinen, telkens twee op de baan en één in het station. In het eerste deel van de video zie je ook rood en blauw tegen elkaar racen, in het tweede deel wit en blauw.
    Volgens RCDB worden het twee treinen.

  9. #9

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Dus een combinatie van Full Throtle & Twisted Colossos in hetzelfde park? Op zich ziet het er wel leuk uit, maar het lijkt er op dat ze stilaan alle mogelijke “interessante” banen gehad hebben, en nu combi’s van bestaande banen gaan maken. Een Diving of Wing van B&M hebben ze althans nog niet ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #10

    Re: [Six Flags Magic Mountain] 2019 - West Coast Racers

    Voor de liefhebbers en voor de volledigheid een nieuwsbericht op onze site

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •