@coasterfrenzy oke dus ik zal dan even mijn ervaring delen. Dit gaat wel enkel over mij, dus als je kleiner/ groter of zelfs anders gebouwd bent, kan dit anders zijn. Dus schiet me niet dood als jouw ervaring hier niet mee overeen komt.

Dus ik stap in de trein, doe de riem vast en zet m'n voeten plat op de grond. Als de operator langs komt begint die de beugel toe te duwen. Op een gegeven moment bereikt de scheenbeenbeugel dus mijn benen, maar dan heeft de andere beugel nog niet mijn middel bereikt. De op. duwt dan verder tot die beugel wel op m'n middel komt waardoor m'n voeten naar achter worden getrokken. Op zich vind ik dat niet erg, ware het niet dat doordat m'n voeten en benen naar achter worden getrokken, m'n scheenbeen zo wat schuin op die beugel steunt en m'n hielen van de grond komen. (Het probleem met de hiel tegen de onderkant van de zitjes, heb ik niet gehad) Het pijnlijke voor mij is dus dat die scheenbeenbeugels niet zacht zijn en dat dit snijdt in mijn scheenbenen.


Be?nvloedt het mijn ritervaring? Ja. Vind ik hem daardoor minder goed? Nee. Als je er uitkomt heb ik een beetje last, maar dan denk je terug aan wat je hebt meegemaakt en dat is zalig! Tijdens de rit heb je helemaal geen tijd om aan andere dingen te denken.


In ieder geval dit is mijn persoonlijke ervaring, en dit kan per persoon verschillen. Hopelijk heb je hier wat aan.