Oei, dat is naar mijn mening dan toch wel helemaal mislukt :s De beugels op Python en Hyperspace Mountain vind ik zelf de meest onvrije die ik tot nu toe gedaan heb! De vergelijking met een dwangbuis vind ik niet eens zo heel vergezocht.

Hoewel ik nog niet veel parken bezocht heb, kijk ik wel graag onrides op Youtube en dan valt het me op dat veel fabrikanten elke paar jaar een nieuwe beugel lijken te ontwikkelen. De zoektocht naar de perfecte beugel is dus nog steeds bezig?

@Monsterbro: Bedankt voor de tip! Ik hoop nog meer ideetjes te zien passeren, want ik krijg nu al walk-of-shame-nachtmerries voor de toekomstige RMC in Walibi Holland (die fabrikant lijkt ook vaak scheenbeenbeugels te installeren). Eén troost heb ik: Nederlanders horen tot de grootste mensen ter wereld, dus RMC zal er rekening mee moeten houden .... hoop ik.

Toegegeven, ik geraakte zonder problemen in Raik en had tijdens de rit eigenlijk niet veel last. Maar stel je voor, uw allereerste RMC mislopen vanwege de beugels. Dat zou om uw kas op te fretten zijn