Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

Het valt me wel op dat mensen (hier en op themepark.nl) altijd hun totale lichaamslengte vermelden terwijl deze volgens mij niet het belangrijkst is. Qua bovenlichaam is er geen probleem, het gaat om de lengte van je benen. En helaas zit mijn lengte vooral in mijn benen
Tsja.. de meeste mensen kennen hun eigen lengte wel, maar niet de lengte van hun benen


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
Ik denk nu eerlijk gezegd ook wel dat ze deze beugels ontworpen hebben op alle soorten personen qua lengte en maten. Het is en blijft een Amerikaans bedrijf waar, oh clich?, de mensen nu eenmaal gemiddeld wel wat rondere vormen hebben en van wat ik gelezen heb is het voor hen vaak zelfs geen probleem. Ongetwijfeld hebben ze dan ook rekening gehouden met personen die misschien iets langere benen hebben dan anderen... Mij lijkt het niet dat je je er zoveel zorgen om moet maken. Je zal ze misschien wat strakker voelen zitten maar dat is nu ook niet het grote probleem
Ik denk niet dat Amerika in dat opzicht een goede referentie is. Ik ben inmiddels al in elke hoek van Amerika geweest om pretparken te doen en heb er eigenlijk bar weinig dikke mensen gezen (en al helemaal niet van de overdreven gevallen). Florida is een beetje de uitzondering. Daar zie je - vooral in Disney - aardig veel Dikkertjes. Echter buiten Florida zie ik ze relatief weinig en weet ik van eigen maten die mee waren (en wat steviger zijn) dat een beugel daar echt niet (altijd) werkt voor "Big Boys" (zelfs niet in de big boy seats).

De gemiddelde Amerikaanse pretparkbezoeker lijkt me in elk geval totaal niet dik te zijn, maar wel een stukje kleiner dan in Nederland en Belgi?.