X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 53
  1. #21

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Ingang naar het metrostation / remmen richting station :

    Naam:     gronalund2.jpg
Bekeken:  1390
Groote:   110,3 KB

    Zoek de support :

    Naam:     gronalund.jpg
Bekeken:  1399
Groote:   87,4 KB

    Bron: Instagram

  2. #22

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Die support is inderdaad wel grappig. Schilder het nog om het een houten look te geven en hij valt al helemaal niet meer op.

  3. #23

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die support is inderdaad wel grappig. Schilder het nog om het een houten look te geven en hij valt al helemaal niet meer op.
    De baan blijft groeien... De support volledig wegmoffelen of camoufleren lijkt mij niet meer mogelijk
    Al heb ik mijn bedenkingen bij de 2 lijvige supports op de achtergrond, persoonlijk verkies ik dan toch meerdere dunne.

    Naam:     monster.jpg
Bekeken:  1304
Groote:   190,9 KB

  4. #24

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Voor de standaarden van Gröna Lund lijkt die B&M aardig wat vrije ruimte te krijgen: er lijken amper attracties op en onder te worden gebouwd. Al moet gezegd dat de baan bijzonder plomp oogt als ze door een Tirolerhut wordt getrokken. Ik vraag mij af hoe het geheel zal aansluiten bij de retro-nostalgische sfeer die de rest van het park uitademt.

  5. #25

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    ik vind die metro-ingang nochtans best geslaagd, maar wat een contrast met die draak van een berghut...

  6. #26

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    De "berghut" is er gekomen ter vervanging van de populaire maar afgebroken biergarten en ligt vlakbij de Tirol-ingang van het park met de Tyrol feestzaal waar vroeger Mamma Mia the party speelde.
    Dus zo misplaatst lijkt mij dat niet te zijn

    Nog een leuk filmpje met de stand van zaken:

  7. #27

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Tijd voor een update. De first drop "hangt"!

    Naam:     monster.jpg
Bekeken:  1169
Groote:   137,8 KB

  8. #28

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Met dat die zo langs het water scheert begrijp ik wel die enorme support in het midden: dat ziet er langs die zijde echt wel beter uit dan wanneer ze daar voor meerdere exemplaren hadden gekozen. Ik vond het enigzins opvallend dat ze niet hoger dan de intamin zijn gegaan met de baan. Zou dat een kwestie van niet kunnen of een kwestie van niet willen geweest zijn?

  9. #29

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Die first drop ziet er goed uit.

  10. #30

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Dat ziet er inderdaad een heel fijne first drop uit! Toch wel een mooi project, al weet ik nog niet helemaal zeker of ik hem vind passen in het park...

  11. #31

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    De eerste inversie:
    Naam:     monster.jpg
Bekeken:  1058
Groote:   444,0 KB
    Bron: ThemeParks-EU.com

  12. #32

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Het moet toch een fantastisch zicht zijn als je om de minuut een B&M-trein ziet opdoemen vanuit het ondergrondse station...

    Naam:     monster.jpg
Bekeken:  911
Groote:   137,7 KB
    Bron: Screamscape

  13. #33

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Met dat ondergronds station slaat GL volgens mij ook figuurlijk een nieuwe weg in: die van gethemede wachtrijen. Daarmee volgen ze het voorbeeld van concullega Liseberg, want voor Loke en Valkyria was het ook daar gene vette wat fantasierijk gethematiseerde wachtrijen en stations betrof. Niet dat dit een verwijt is, gelet op de perfecte 1950's- en kermis-sfeer in beide parken. GL kampt dan nog eens met enorme plaats-schaarste. Grote gebouwen zouden bovendien de adembenemende zichten naar de buitenomgeving verknoeien. Going underground lijkt dan en prima oplossing.

    Die slang-thrill-attractie zoals er ook één in Wiener Prater staat, wordt niet meer vermeld op de webstek van GL. Ik had al vernomen dat het een tijdelijke attractie was, maar hoopte toch op een blijf-status. Stond die in de weg van deze B&M? Op één van de hier geposte foto's lijkt Monster onder de locatie van die slang door te gaan. Dat zou ook wel een extra duelling effect geven, of eerder een multi-fight met al die andere cross-secties ginds.

    Goed bezig die Zwøden, ondanks of dankzij een vol jaar gesloten.

  14. #34

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Kleine update:



    Laatst gewijzigd door Rein; 25-01-21 om 14:38.

  15. #35

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Levering van de treinen (4 zitjes x 7):

    Naam:     grona2.jpg
Bekeken:  630
Groote:   143,9 KB

    Naam:     grona1.jpg
Bekeken:  580
Groote:   146,2 KB
    Bron: Gröna Lund Instagram

  16. #36

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Oef, originele beugels en geen vest restraints!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #37

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Heerlijk krap uitgemeten.

    Het ziet eruit alsof dit een bewandelbare gaanderij zal worden. Als dat het geval is stijgt mijn respect voor het puzzelwerk in Stockholm weer naar nieuwe hoogtes.

  18. #38

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    De opening is voorzien voor 24 april volgens de beschrijving bij dit filmpje:


  19. #39

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Alweer een mooie update van FABH. Er rest ondertussen nog maar een klein stukje om in elkaar te vijzen...


  20. #40

    Re: [Grona Lund] 2020 - B&M Inverted

    Ben benieuwd hoe de ervaring gaat zijn.. B&M is niet heel sterk in vouw-werk.. Desalniettemin kan juist dat er voor zorgen dat dit een heel andere beleving is dan "normaal" en dat kan hier wel eens heel positief uit pakken.

    Blijf het met dit soort projecten wel altijd jammer vinden dat de trein nergens eens laag over het water scheert.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •