X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Gisteren nog eens in Phantasialand geweest en eens een blik kunnen werpen op Crazy Bats. De vernieuwde wachtrij overtreft de oude. De vernieuwde wachttijd overtreft evenzeer de oude. Er is wel ontegensprekelijk meer te zien onderweg dan voorheen.

    Qua beeldkwaliteit zit de VR beleving wat mij betreft op dezelfde hoogte als die van de powered Coaster in Tibidabo, met het verschil dat je daar wel 360? beeld had, terwijl het hier beperkt blijft tot wat er zich voor je afspeelt. Er worden geen nieuwe internationale standaarden mee gezet.

    Ook in Phantasialand zorgt VR voor een verlaging van de capaciteit, we stonden geruime tijd in de twee blokremmen voor het station.

    Voor mij is het met voorsprong de minst indrukwekkende vernieuwing die het park de afgelopen twintig jaar heeft doorgevoerd. Inclusief de toevoeging van Tikal en andere kleuterattracties. Ik loop er niet warm van, maar het irriteert me minder hard dan verwacht.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Er zijn heel wat problemen met crazy bats. Hij was de afgelopen 2 dagen. van zondag ochtend. tot dinsdag ochtend gesloten vanwege technische storingen. Hij is nu weer open. er rijden maar slechts 2 treinen. En de transportband voor de VR wordt niet meer gebruikt?. Ze maken alle brillen nu schoon met een doekje. Ook is de wachtrij heel erg bekrast door bezoekers deze maanden. Je kan letterlijk de kleuren van de temple en space center weer zien op de hekken. Ben benieuwd of het allemaal nog goed gaat komen.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 04-09-19 om 15:46.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •