Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

Echter kwam ik nog een ander interessant idee tegen: Wat als enkel de hollywood tour gestript wordt en vervangen wordt door een nieuwe attractie? Je hoeft het gebouw dan niet te slopen, maar je wilt wel een zijwand open zetten om met de rommel naar buiten te kunnen. De hollywood tour is pas gezet nadat de Achtbaan erboven klaar was. Dus dat moet kunnen. Het lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je dan nog steeds met een enorm lelijke buitenkant blijft zitten. Maar het kan natuurlijk dat ze daar al voorbereidingen voor nemen bij de "upgrade" van de Hollywood Tour.
dit had ik ook al een paar keer verzonnen. en het zou kunnen. want er zouden dus meetwerkzaamheden bij de hollywood tour zijn geweest. Dan denkt iedereen meteen van afbreken etc maar het zou ook kunnen betekenen dat die ride gewoon een enorme renovatie krijgt. het klopt inderdaad als je de hollywood tour helemaal overnieuw bouwt dat het gebouw er wss geen last van gaat hebben. alleen die hele baan afbreken lijkt me heel lastig met een achtbaan erboven. dus het lijkt me logischer dat ze de baan gewoon laten staan en de scene,s gewoon een enorme renovatie geven als dit er komt natuurlijk. Dan zou het jaar daarna de temple misschien een update kunnen krijgen met bijv een retrack met nieuwe baandelen en verdiende thematisering. Maar wss ben ik nu te overtuigt en zal dit niet gebeuren.