Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten

Denk dat crazy bats wel een voorbode is op het feit dat het geen super lang leven meer heeft daar hé. (Oke, een investering, maar nu wel verwaarloosbaar hé)
Ik denk dat Crazy Bats juist een teken is dat dit NIET hun volgende project zal worden. Of in elk geval niet gepland. Anders zou de investering zich niet lonen. Welk project dan wél hun volgende wordt, blijft natuurlijk raden.

Mocht er echter een zwaar defect aan de Hollywood Tour zijn, kan het zijn dat ze de sloopt van het Temple-Complex versnellen. Maar eerst en vooral zal er een vervanger voor Fantissima moeten zijn. Ik denk toch dat dit de belangrijkste reden is om het geheel niet te slopen.

Gezien men nu een éénmansschow in het Silverado Theater draait, kan ik me nog best voorstellen dat dit een opvuller is totdat ze dat ding gaan slopen en die gehele hoek een flinke opfrisser geven. Persoonlijk lijkt een hypermodern multifuctioneel theater daar prima te passen. Eentje die overdag dienst doet voor parkshows en in de avond voor Fantissima. Goed bereikbaar vanaf beide hotels (mits de gang in Matamba door getrokken wordt) en goed bereikbaar vanaf de huidige Busparkeerplaats (die van PHL zelf is en dus geen kosten met zich mee brengt, in tegenstelling tot de China parkeerplaats ernaast).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
HT is nog meer in een uithoek gelegen omdat het zich in een letterlijk doodlopend zij-straatje bevindt.
Nee hoor.. Die straat loopt naar links nog verder naar het Wupi & Wözl-Land in Wuze Town. Van daar kun je dan weer terug naar beneden via de trappen rondom Tittle Tattle Tree, of via de spiraal boven "Wolke's Luftpost".

Die ingang is zelfs best mooi gemaakt, maar dat zou beter opvallen als je er vanop een afstand naartoe zou lopen. Het vroegere pad langs de Temple (langs toiletblok en waar vroeger Schloss Schreckenstein stond) zou daar perfect voor zijn. Maar dat is nu gesloten om als backstage area voor Fantissima te gebruiken.

Mocht men ooit de Temple sluiten. Denk ik wel dat het pad voor een groot deel verdwijnt om een nieuw gebouw aan Wuze Town vast te zetten. Wel verwacht ik dan dat je vanaf het Wupi & Wözlland rondom het nieuwe gebouw kunt lopen richting het meer, omdan beneden langs weer terug te gaan naar Wolke's Luftpost (of verder rond het meer voor de volledige tour). Als je het gebouw met de attracties er in qua infastructuur ook wat handig plant, komt op die manier ook Wakobato wat centraler te liggen. Alhoewel je veel volk in die hoek ivm de lastige buren misschien ook weer juist wilt vermijden.