Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
Ook zie ik veel opmerkingen die onzin zijn zoals: vr past bij deze achtbaan. Je had er ook een prachtig gethematiseerde coaster van kunnen maken. Daar zijn donkere achtbanen voor. Niet voor een goedkope en bagger oplossing zoals VR.
Een prachtig gethematiseerde attractie ging nooit gelukt zijn omdat het gebouw gewoon weinig draagkracht heeft. Ten tijde van Space Center was er wel wat thematisatie, maar die was totaal niet van het niveau dat PHL nu hanteert. En ik vermoed dat ze na de brand ook wel gekeken hebben hoe brandveilig alles toen was. En heel lichte thematisatie is meestal niet echt brandveilig...

In dat opzicht, geen mogelijkheid tot deftige thematisatie, is VR wel een oplossing die past bij die baan. De uitwerking zoals nu, Crazy Bats, is voor mij ook niet echt logisch en ik had veel liever een VR gezien in een echt Wuze-thema. Maar ik vermoed dat dat teveel geld ging kosten voor een attractie die, als alle vergunningen klaar zijn, waarschijnlijk helemaal bovenaan de lijst 'te vervangen' staat.