X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 374
  1. #141

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik meen mijn duizenden posts niet tegen te spreken als ik zeg dat ik ook wel enthousiast zou zijn: TotnH is zowat de enige baan die ik liever met VR zou doen dan zonder. Er is toch geen zak aan...

  2. #142

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Tsja.. ook hier gemengde gevoelens.

    De baan is qua layout er gewoon op gemaakt om deels darkride, deels achtbaan te zijn en is eigenlijk nog de meest kindvriendelijke achtbaan in het park. Net zo toegankelijk als Raik, maar minder snel en geen achteruit gedeelte. Dit kan prima de Kiddy-coaster zijn die PHL voor Raik nooit had

    Anyways: Gezien we weten dat fysieke theming niet echt kan in de baan vanwege de unieke constructiewijze, is VR wel een oplossing. Doorgaans werkt PHL zijn zaken ook wel vrij goed uit, dus ook hier hoop ik. Ik heb wisselende ervaringen met VR, hoop dat dit een goede wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten

    De baan zelf blijft een probleemgeval en staat er niks te doen zonder volk.
    Ik denk dat je je nog wel eens heel sterk kunt vergissen in hoe veel volk die baan nog trekt.. Door de hoge capaciteit merk je er echter weinig van.

  3. #143

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Als het druk is in het park heb ik zelf een rij gehad van 20min.
    Over het algemeen kan de baan veel publik aan ik dacht dat er 4 treinen waren dat kan best tellen in mijn boekje.

  4. #144

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Gezien we weten dat fysieke theming niet echt kan in de baan vanwege de unieke constructiewijze, is VR wel een oplossing. .
    Waarom kan fysieke theming daar niet? Omdat de baan zichzelf veel kruist... volgens mij hebben ze elders in dat park wel de Europese recordhouder staan wat betreft zichzelf kruisen. OK, er is veel meer Lebensraum in wat Klugheim is geworden en daar hebben ze buitendeurs kunnen werken.

    Maar je kan indoor toch fysieke theming aan het plafond bevestigen (Space Mission Mountain 2), met laserlichten en schermen werken enz. Als er nu één park is dat creatief en thematisch kan omgaan met plaats-schaarste, is het toch wel PHL.

    BTW op de maandag-brugdag voor 1 mei 2018 heb ik bij ToTN kort na de middag een wachtrij-bord van 30 min gezien. De reële wachttijd was 20 min als je niet voor front of back ging.

  5. #145

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het probleem met de theming is dat de constructie amper nog extra gewicht kan dragen. Natuurlijk, voor schermen en projecties is er altijd wel ruimte, maar dat zou ik nu niet direct onder "Fysieke Theming" scharen. In het verleden was er wel wat lichtgewicht theming, maar je praat dan al snel over materiaal dat niet bepaald brandwerend is. Gezien het verleden daarmee kan ik me voorstellen dat ze dit niet willen.

    Nu weet ik niet wat de opties zijn voor kwalitatieve, doch zeer lichte theming. Er zullen vast wel mogelijkheden zijn (tegenwoordig kan er enorm veel bereikt worden), maar er zitten ook economische begrenzingen aan een dergelijk project. Ik vind het al verbazingwekkend dat het park een klein fortuin investeert om de rotsen van Africa volledig te vernieuwen. Duidelijk dat ze daar dus mee verder willen. Maar enkele miljoenen nog in Temple steken?? Nah, lijkt me niet heel verantwoord.

  6. #146

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Temple krijgt gewoon nog een beetje aandacht zolang die nog zijn rondjes rijdt... De sloopkogel komt dichterbij dus ze gaan er niet al te veel moeite meer insteken.

  7. #147

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Temple krijgt gewoon nog een beetje aandacht zolang die nog zijn rondjes rijdt... De sloopkogel komt dichterbij dus ze gaan er niet al te veel moeite meer insteken.
    Mag ik vragen waarom je blijft zeggen dat de sloopkogel steeds dichterbij komt? Want ik denk juist van niet sinds augustus vorig jaar.
    Fantissima heeft een gloednieuwe ingang gekregen die er niet verkeerd uitziet. Het is dus duidelijk dat Fantissima in dat gebouw blijft. Waardoor ze de temple dus ook niet kunnen slopen. Hollywood tour heeft deze winter nieuwe rollers gekregen bij de optakeling aan het einde. Koop je ook niet als je de attractie binnen een paar jaar gaat slopen. Maar nu misschien het belangrijkste. Ik heb nog wat dingen gehoord over de temple die mij een positief gevoel geven over de toekomst ervan. En nu met de VR geruchten erbij. Verder wordt de baan ook nog onwijs goed bezocht. in het weekend/vakanties 30/40 minuten wachttijden. Ik kan het natuurlijk fout hebben maar mijn gevoel zegt juist dat de temple er sowieso nog 5/10 jaar is. Misschien wel langer.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 27-03-19 om 15:13.

  8. #148

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Mag ik vragen waarom je blijft zeggen dat de sloopkogel steeds dichterbij komt? Want ik denk juist van niet sinds augustus vorig jaar.
    Fantissima heeft een gloednieuwe ingang gekregen die er niet verkeerd uitziet. Het is dus duidelijk dat Fantissima in dat gebouw blijft. Waardoor ze de temple dus ook niet kunnen slopen. Hollywood tour heeft deze winter nieuwe rollers gekregen bij de optakeling aan het einde. Koop je ook niet als je de attractie binnen een paar jaar gaat slopen. Maar nu misschien het belangrijkste. Ik heb nog wat dingen gehoord over de temple die mij een positief gevoel geven over de toekomst ervan. En nu met de VR geruchten erbij. Verder wordt de baan ook nog onwijs goed bezocht. in het weekend/vakanties 30/40 minuten wachttijden. Ik kan het natuurlijk fout hebben maar mijn gevoel zegt juist dat de temple er sowieso nog 5/10 jaar is. Misschien wel langer.
    Het is toch duidelijk dat TotNH en HT niet heel lang meer mee kunnen. Het park heeft thematisch een ongelofelijk hoog niveau tegenwoordig en die attracties horen daar duidelijk niet in thuis. Als China Town eerst wordt aangepakt, is dit ongetwijfeld als volgt aan de beurt. Dan spreken we inderdaad nog niet over de komende paar jaren, maar ik zie het daar geen 10j meer staan. Akkoord, er worden kleine vernieuwingen toegevoegd aan de attracties, maar ik denk dat dat eerder is omdat het niet anders kan. Volgens mij heeft HT nieuwe rollers gekregen omdat de oude niet meer konden en ze de attractie wel open willen houden. Om dezelfde reden zou het goed kunnen dat ze voor VR kiezen bij TotNH, de attractie ziet er niet uit, maar omdat ze het voorlopig nog niet gaan slopen kiezen ze voor een tijdelijke, goedkope oplossing zodat het toch iets meer presentabel zou zijn.

    Overigens is TotNH echt niet zo enorm populair hoor ik herinner mij een zomerse nocturnedag enkele jaren geleden en het was belachelijk druk. De volledige wachtrij van zowat elke attractie stond vol: Chiapas, Black Mamba, Winja's... voor Taron heb ik toen 120 minuten(!) gewacht. TotNH was ongeveer 10 minuutjes, in het volle van de namiddag. Misschien had ik geluk, maar elk weekend 30-40 minuten, no way.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #149

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Goh, ik denk ook niet dat de attracties nog jaren blijven bestaan, want dan hadden de investeringen in Hollywood Tour wel groter geweest (lees: nieuwe scènes van recentere films met betere animatronics).

    De VR-toevoeging interpreteer ik op verschillende manieren, maar weet niet welke ik de voorkeur moet geven:
    1. De attractie makkelijk terug populairder maken, want de wachtrijen blijven er altijd zeer beperkt en de capaciteit is er enorm.
    2. Test voor de toekomst: om te zien hoe het publiek reageert op de VR, en deze mogelijks in de toekomst elders integreren (nieuwe uitbreiding)
    3. Als de nieuwigheid voor dit jaar, omdat het na Klugheim al even geleden is dat ze met iets nieuws uitpakten, en Rookburgh dit jaar toch nog niet zal openen.
    4. Om de aandacht van Rookburgh wat af te leiden, door dit te presenteren.

    Zeggen dat TotNH niet meer populair is, zou ik zeker niet zeggen. Een rit duurt gewoon heel lang en er rijden meerdere treinen, waardoor de capaciteit wel zeer hoog is. In tegenstelling tot de andere attracties in het park ligt hij wat meer afgelegen, in een quasi doodlopend eind. Eerlijk gezegd, bij Wakobato ben ik zelf ook nog nooit geraakt.

  10. #150

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Eerlijk gezegd, bij Wakobato ben ik zelf ook nog nooit geraakt.
    Zonde! Als Phantasialand nu niet zo belachelijk mooi gethematiseerd was, zou ik dat één van de mooiste stukjes van het park noemen. Niet de attractie zelf, maar wel de groene, zeer rustige omgeving er rond
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #151

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het is toch duidelijk dat TotNH en HT niet heel lang meer mee kunnen. Het park heeft thematisch een ongelofelijk hoog niveau tegenwoordig en die attracties horen daar duidelijk niet in thuis. Als China Town eerst wordt aangepakt, is dit ongetwijfeld als volgt aan de beurt. Dan spreken we inderdaad nog niet over de komende paar jaren, maar ik zie het daar geen 10j meer staan. Akkoord, er worden kleine vernieuwingen toegevoegd aan de attracties, maar ik denk dat dat eerder is omdat het niet anders kan. Volgens mij heeft HT nieuwe rollers gekregen omdat de oude niet meer konden en ze de attractie wel open willen houden. Om dezelfde reden zou het goed kunnen dat ze voor VR kiezen bij TotNH, de attractie ziet er niet uit, maar omdat ze het voorlopig nog niet gaan slopen kiezen ze voor een tijdelijke, goedkope oplossing zodat het toch iets meer presentabel zou zijn.

    Overigens is TotNH echt niet zo enorm populair hoor ik herinner mij een zomerse nocturnedag enkele jaren geleden en het was belachelijk druk. De volledige wachtrij van zowat elke attractie stond vol: Chiapas, Black Mamba, Winja's... voor Taron heb ik toen 120 minuten(!) gewacht. TotNH was ongeveer 10 minuutjes, in het volle van de namiddag. Misschien had ik geluk, maar elk weekend 30-40 minuten, no way.
    Het klopt inderdaad dat de temple voor vorig seizoen nooit zo goed bezocht werd. Maar vorig seizoen was het echt anders. Heb bijna ieder weekend de wachttijden gezien in een groep en het sprong elke keer boven de 20/30 minuten. In de vakanties zelfs 35/45 minuten. En dat is onwijs veel voor een attractie die 1800 personen per uur aankan. Nog een ding: VR is totaal niet goedkoop? De film laten maken/het gene wat je op moet doen kost veel geld. Dus kan me haast niet voorstellen dat dit een tijdelijke oplossing is. En zolang Fantissima in dat gebouw zit wordt het niet gesloopt. En Fantissima heeft net een nieuwe ingang gekregen dus die blijft daar nog wel een tijd.

  12. #152

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Het klopt inderdaad dat de temple voor vorig seizoen nooit zo goed bezocht werd. Maar vorig seizoen was het echt anders. Heb bijna ieder weekend de wachttijden gezien in een groep en het sprong elke keer boven de 20/30 minuten. In de vakanties zelfs 35/45 minuten. En dat is onwijs veel voor een attractie die 1800 personen per uur aankan. Nog een ding: VR is totaal niet goedkoop? De film laten maken/het gene wat je op moet doen kost veel geld. Dus kan me haast niet voorstellen dat dit een tijdelijke oplossing is. En zolang Fantissima in dat gebouw zit wordt het niet gesloopt. En Fantissima heeft net een nieuwe ingang gekregen dus die blijft daar nog wel een tijd.
    Goh, ik moet toegeven dat ik inderdaad niet echt een idee heb van de kostprijs van VR. Toch ben ik vrij zeker dat het een stuk goedkoper is dan een volledig nieuwe achtbaan of een grote renovatie. Dat is dan voornamelijk wat ik bedoel, ze willen hem vernieuwen, maar kiezen liever voor die tijdelijke oplossing dan voor iets anders dat veel duurder zou uitvallen.

    En inderdaad, Fantassima heeft een nieuwe ingang gekregen, ze hebben er dus voor gezorgd dat het nog wel even mee kan, maar zoals ik al zei zie ik het daar geen 10 jaar meer staan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #153

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het grootste probleem bij TotNH en HT zijn de buren. Het gebouw en de attracties zijn op, maar het vernieuwen lukt niet naar huidige PHL-normen. Ze moeten dat stuk dus slopen, maar dat gaan ze pas doen als ze een bouwvergunning voor een nieuw gebouw/gebied hebben.

    En hier knelt volgens mij het schoentje, de buren liggen sowieso dwars bij de bouw van een nieuw gebouw, want dan passeert er sowieso meer volk in dat gebied (ook rondom het meer). Dat is volgens mij ook de reden dat Wakobato wel gebouwd kon worden, daar dit geen permanente (lees als, ze drijft volledig) attractie is.

  14. #154

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Mag ik vragen waarom je blijft zeggen dat de sloopkogel steeds dichterbij komt?
    Nathan 👇 was mij voor. Om die redenen dus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    (...) Het park heeft thematisch een ongelofelijk hoog niveau tegenwoordig en die attracties horen daar duidelijk niet in thuis. (...) ik zie het daar geen 10j meer staan. (...) dat ze voor VR kiezen bij ToTNH is omdat ze het voorlopig nog niet gaan slopen kiezen ze voor een tijdelijke, goedkope oplossing zodat het toch iets meer presentabel zou zijn.
    ___________________________________

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Het grootste probleem bij TotNH en HT zijn de buren. Het gebouw en de attracties zijn op, maar het vernieuwen lukt niet naar huidige PHL-normen.
    Puntje 2 hieronder, is wat ik denk.

    ___________________________________

    1. De opvallend hogere wachttijden bij Temple afgelopen jaar.

    Ik denk dat je daarbij in gedachten moet houden dat er steeds meer drukkere dagen zijn en dat de bezoekersaantallen waarschijnlijk meer steigen, zeker sinds Klugheim met Taron.

    Ik heb nog nóóit zoveel reclame van het park gezien in Vlaanderen als in de afgelopen 1,5 - 2 jaar. Ik denk dat de buitenlandse bezoekersaantallen (zeker Nederlanders en Belgen) toch wel wat gestegen zijn.

    2. Temple of the Nighthawk & Hollywood Tour passen niet meer in het nieuwe Phantasialand. De redenen daarvoor zijn reeds allemaal opgesomd.

    Maar wat betreft het omzetten naar de Phantasialand-Normen: dit lukt zeker wel.

    Ik denk dat de buren heel graag het gebouw tegen de vlakte zien gaan. De afspraak zal sowieso zijn dat het nieuwe gebouw lager wordt en mooi gethematiseerd moet worden en moet opgaan in de natuurlijke, groene omgeving van Fantasy.

    Als dit dan aansluit op Wuze Town dan gaan de buren niet veel lawaai horen want de bezoekers zitten nog meer binnen.

    Wat betreft het pad rond het meer, denk ik dat het beste zou zijn dat ze het pad langs de zijde van de huizen afsluiten voor bezoekers. Het pad aan de zijde van Wurmling Expres en de Temple loods kunnen ze bij in het dan nieuwe indoor gedeelte leggen.

    En zo kan het nieuwe project naar de Phantasialand-normen gerealiseerd worden, waarbij alle partijen tevreden zijn.

    ___________________________________

    Ik blijf verbaast dat Wakobato nog niet terug verwijderd is...geen geklaag meer van zowel de buren als van de teleurgestelde bezoekers die geen begrip hebben voor dat de attractie gesloten is op een warme zomerdag. Moet toch veel aangenamer zijn qua imago, operations en financieel.

    Een attractie onderhouden en open houden, die niet ten volle benut kan worden, is toch veel weggesmeten geld, vermoed ik?
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 27-03-19 om 23:57.

  15. #155

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten

    2. Temple of the Nighthawk & Hollywood Tour passen niet meer in het nieuwe Phantasialand. De redenen daarvoor zijn reeds allemaal opgesomd.

    Maar wat betreft het omzetten naar de Phantasialand-Normen: dit lukt zeker wel.

    Ik denk dat de buren heel graag het gebouw tegen de vlakte zien gaan. De afspraak zal sowieso zijn dat het nieuwe gebouw lager wordt en mooi gethematiseerd moet worden en moet opgaan in de natuurlijke, groene omgeving van Fantasy.

    Als dit dan aansluit op Wuze Town dan gaan de buren niet veel lawaai horen want de bezoekers zitten nog meer binnen.

    Wat betreft het pad rond het meer, denk ik dat het beste zou zijn dat ze het pad langs de zijde van de huizen afsluiten voor bezoekers. Het pad aan de zijde van Wurmling Expres en de Temple loods kunnen ze bij in het dan nieuwe indoor gedeelte leggen.

    En zo kan het nieuwe project naar de Phantasialand-normen gerealiseerd worden, waarbij alle partijen tevreden zijn.
    Wuze Town is niet gemaakt op een doorstroom van zoveel mensen naar een nieuw gebied. Er zijn wel doorgangen gemaakt, zoals op de half verborgen tweede verdieping, maar de hele opbouw van die hal is niet gericht op heel veel extra mensen. Daarnaast gaan die buren echt niet blij zijn met een nieuwbouwproject aan 'hun' kant van het park, want hoe je het ook aanlegt, er komen sowieso meer bezoekers aan die kant.

    Het pad sluiten gaat PHL mijns inziens nooit doen, net zomin als het weghalen van Wakobato. Deze attractie is er volgens mij enkel gekomen zodat PHL dit gebied ook echt als deel van het park kan/mag beschouwen. En daarnaast zou ik niet versteld staan als ze dit gebied ook 'misbruiken' in de metingen voor geluidsoverlast. Als ik me niet vergis is zo'n meting een gemiddelde voor het hele park. Dan is het gebied rond de vijver wel heel goed meegenomen om toch binnen de grenzen te blijven én je gasten te imponeren met prachtige en toffe attracties.

  16. #156

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het pad afsluiten zou een enorme doodlopende hoek creëren. Dat is gewoon in geen enkel opzicht handig.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    En inderdaad, Fantassima heeft een nieuwe ingang gekregen, ze hebben er dus voor gezorgd dat het nog wel even mee kan, maar zoals ik al zei zie ik het daar geen 10 jaar meer staan.
    Die nieuwe ingang stelt niet heel veel voor. Ik heb PHL duurdere constructies zien zetten om simpelweg een bouwput voor anderhalf/twee jaar aan het zicht te onttrekken. Ik zou me er niet blind op staren.

    Maar als we het hebben over het binnenkort slopen van het Temple complex dan is "binnenkort" natuurlijk heel subjectief. Het is te verwachten dat de Geister Rikscha eerder gesloopt wordt. Daarnaast moet nog ergens een vervanger voor Fantissima komen. Dus het zou me niet verbazen als we over het volgende tijdsschema spreken:

    2019/2020 - Sloop Geister Rikscha
    2020 - Opening Rookburgh
    2022/2023 - Sloop Silverado Theater
    2023 - Opening nieuwe geister rikscha.
    2024 - Opening Nieuw Theater dat dubbelt als Fantissima Theater
    2024 - 2025 Sloop Temple Complex.

    En daar kan nog makkelijk ergens een jaar uitstel/vertraging in komen. Daarnaast is PHL wispelturig. Het kan zomaar zijn dat er nog een project tussen komt dat we niet direct anticiperen. Denk aan de fruitwei achter Berlin, het Taron Wachtplein (of combinatie van die twee) of wellicht nog een aanpak van het Wuze Gedeelte (Ik zie ze achteraan de vijver nog wel volledig afgraven. De gebouwen in die hoek zijn eigendom van het park, dus als ze tot de weg kunnen graven komt een aardige ruimte vrij voor een indoor-attractie).. zo zijn er nog genoeg verrassingen die we kunnen krijgen.

  17. #157

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Een attractie onderhouden en open houden, die niet ten volle benut kan worden, is toch veel weggesmeten geld, vermoed ik?
    Daar zeg je het: ze onderhouden hem dan ook praktisch niet volgens mij. Of toch niet erg grondig. Deze zomer hebben wij hem gedaan en op onze boothelft deed één van de vier waterkanonnen het helemaal niet, van een andere was ergens iets afgebroken of krom wat het schieten / richten bemoeilijkte (ik weet niet meer precies wat) en tijdens de rondvaart zelf zijn maar 2 (!) effecten afgegaan terwijl we de meeste, zo niet allemaal wel geraakt hebben. En wij helemaal uitgeput van het draaien aan die kanonnen.

    Open houden, tja, er stond maar 1 operator en het was meteen instappen. Ik denk dat het voor de buren vooral niet te druk moet worden daar, maar zoals de dag dat wij er waren hebben ze er denk ik weinig last van.

    Ik hoop toch dat de attractie blijft, of in ieder geval de vijver met het pad errond. De attractie mag wel eens onderhoud krijgen, maar het is een behoorlijke verademing hoe rustig het is als je daar even een kwartiertje rond die vijver wandelt en de attractie doet. We zijn maar op onze tweede bezoekdag naar daar gelopen, op de kaart ziet het er maar een saai stuk uit, maar in het echt is het meer de moeite. Ik overdrijf nu misschien een beetje, maar je moet het toch eens zelf gezien hebben vind ik.

  18. #158

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Wuze Town is niet gemaakt op een doorstroom van zoveel mensen naar een nieuw gebied. Er zijn wel doorgangen gemaakt, zoals op de half verborgen tweede verdieping, maar de hele opbouw van die hal is niet gericht op heel veel extra mensen. Daarnaast gaan die buren echt niet blij zijn met een nieuwbouwproject aan 'hun' kant van het park, want hoe je het ook aanlegt, er komen sowieso meer bezoekers aan die kant.
    Enerzijds moeten de bezoekers moeten niet allemaal door Wuze Town. Ze wandelen naar het nieuwe gebouw dat kan aansluiten vlak achter Wolke's Luftpost (langs waar iedereen momenteel ook naar Temple, Hollywood en Wakobato gaat).

    Anderzijds kan er hier en daar wel een opening gemaakt worden in de muur van Wuze Town. Het hoogteverschil (de huidige helling tussen de 2 gebouwen) laat ik in het midden want structureel kunnen ze dat veranderen zodat dit al geen probleem zou vormen. Het Wuze Town gebouw is qua wandelpaden niet veel breder dan op sommige andere punten in het park dus daar zou ik niet op verder gaan.

    Wat betreft "meer bezoekers": die komen sowieso. Het park wordt populairder, bezoekersaantallen steigen en die bezoekers moet je toch ergens kwijt kunnen.

    Daarnaast gaat Rookburgh ongetwijfeld ook voor meer bezoekers zorgen in het Fantasy gebied. De Temple site gaat in de toekomst ongetwijfeld plaats moeten maken voor iets nieuws. Ik zou niet kijken naar dat dit meer bezoekers rond de vijver gaat brengen.

    Als je dat wel doet en als Phantasialand de bezoekers hier wil weghouden, dan gooien ze het gebouw gewoon tegen de vlakte en zetten er een gebouw enkel bedoeld voor Fantissima.

    Hoewel dat nonsens zou zijn om dat te doen omwille van het toenemende aantal bezoekers aan deze kant van het park. Er komen overigens nu al veel mensen op drukkere dagen voor Hollywood Tour & ToTNH. Dat aantal bezoekers gaat dus geen rol spelen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dus het zou me niet verbazen als we over het volgende tijdsschema spreken:

    2019/2020 - Sloop Geister Rikscha
    2020 - Opening Rookburgh
    2022/2023 - Sloop Silverado Theater
    2023 - Opening nieuwe geister rikscha.
    2024 - Opening Nieuw Theater dat dubbelt als Fantissima Theater
    2024 - 2025 Sloop Temple Complex.
    Zoiets denk ik ook dat het zal worden. Temple die nog 5 jaar rondjes rijdt... Dat is wat ik bedoel met niet lang meer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    (...) Denk aan de fruitwei achter Berlin, het Taron Wachtplein (of combinatie van die twee) of wellicht nog een aanpak van het Wuze Gedeelte
    Is het raar dat ik meer nieuwsgierig ben naar wat ze hiermee gaan doen dan wat de eindbestemming van Temple zal zijn?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik zie ze achteraan de vijver nog wel volledig afgraven. De gebouwen in die hoek zijn eigendom van het park, dus als ze tot de weg kunnen graven komt een aardige ruimte vrij voor een indoor-attractie... zo zijn er nog genoeg verrassingen die we kunnen krijgen.
    Ja, precies. Baum erger Irrgarten (dat kinderdoolhof) erbij betrekken en de nieuwe hal eventueel vlak tegen Wuze Town plaatsen en je hebt de grootste site van het hele park waar een groot indoorgedeelte kan komen...

  19. #159

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Wakobato is de grootste rommel die PHL in de afgelopen jaren gezet heeft.. Het concept vind ik werkelijk briljant. Je mag de vijver niet bebouwen? Prima, dan laten we de attractie er wel op drijven.. maar de uitwerking is helaas enorm triest. Deels ook veroordzaakt door de buren. Veel effecten zijn inderdaad afgezet en het verbaasd me te horen dat deze zomer de waterspuiten het überhaupt nog deden, want naar wat ik begrepen heb horen ook die doorgaans af te staan vanwege "Geluidsoverlast".

    Maar ook als alles prima zou werken, is dit toch niet helemaal de attractie die het had kunnen zijn. Ik had hier toch veel liever een soort Open-air-darkride gezien. Zoals dat boottochtje van Epedimaïs in Parc Asterix.. Leg bijvoorbeeld een wuze in een hangmat die ligt te slapen en laat die zo'n waterstraal in het gezicht krijgen. Op die manier had je aardig wat toffe scenes en een goede attractie kunnen creëren. Wat er nu staat was al matig bij opening en het gezaag van de buren heeft er geen goed aan gedaan.

    Neemt echter niet weg dat de attractie voorlopig waarschijnlijk zo blijft. Het neemt eigenlijk geen ruimte in beslag (vijver mag immers toch niet bebouwd worden) en dat ene personeelslid is nu ook niet direct een gigantische kostenpost. Toch hoop ik dat ze er ooit nog meer mee gaan doen, maar ik vrees dat daarvoor eerst een overeenstemming met de buren bereikt moet worden (en ook tussen de buren onderling).

  20. #160

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wakobato is de grootste rommel die PHL in de afgelopen jaren gezet heeft.. Het concept vind ik werkelijk briljant. Je mag de vijver niet bebouwen? Prima, dan laten we de attractie er wel op drijven.. maar de uitwerking is helaas enorm triest. Deels ook veroordzaakt door de buren. Veel effecten zijn inderdaad afgezet en het verbaasd me te horen dat deze zomer de waterspuiten het überhaupt nog deden, want naar wat ik begrepen heb horen ook die doorgaans af te staan vanwege "Geluidsoverlast".
    Ah zo, de effecten zijn gewoon uitgezet, oké... Hebben wij dit gemist in het station of geven ze dat niet aan? Die operator moet ook gelachen hebben met ons dan. Ik moet wel zeggen, het is misschien niet helemaal de insteek van de attractie, maar de verrassing om plots een tweede effect te zien dat werkt is ook wel leuk hoor, haha!

    Dat de attractie volledig drijft is inderdaad wel geniaal gevonden. Kan Bellewaerde eigenlijk ook niet zo'n truc uithalen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •