Goh, ik denk ook niet dat de attracties nog jaren blijven bestaan, want dan hadden de investeringen in Hollywood Tour wel groter geweest (lees: nieuwe scènes van recentere films met betere animatronics).

De VR-toevoeging interpreteer ik op verschillende manieren, maar weet niet welke ik de voorkeur moet geven:
1. De attractie makkelijk terug populairder maken, want de wachtrijen blijven er altijd zeer beperkt en de capaciteit is er enorm.
2. Test voor de toekomst: om te zien hoe het publiek reageert op de VR, en deze mogelijks in de toekomst elders integreren (nieuwe uitbreiding)
3. Als de nieuwigheid voor dit jaar, omdat het na Klugheim al even geleden is dat ze met iets nieuws uitpakten, en Rookburgh dit jaar toch nog niet zal openen.
4. Om de aandacht van Rookburgh wat af te leiden, door dit te presenteren.

Zeggen dat TotNH niet meer populair is, zou ik zeker niet zeggen. Een rit duurt gewoon heel lang en er rijden meerdere treinen, waardoor de capaciteit wel zeer hoog is. In tegenstelling tot de andere attracties in het park ligt hij wat meer afgelegen, in een quasi doodlopend eind. Eerlijk gezegd, bij Wakobato ben ik zelf ook nog nooit geraakt.