Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten

2. Temple of the Nighthawk & Hollywood Tour passen niet meer in het nieuwe Phantasialand. De redenen daarvoor zijn reeds allemaal opgesomd.

Maar wat betreft het omzetten naar de Phantasialand-Normen: dit lukt zeker wel.

Ik denk dat de buren heel graag het gebouw tegen de vlakte zien gaan. De afspraak zal sowieso zijn dat het nieuwe gebouw lager wordt en mooi gethematiseerd moet worden en moet opgaan in de natuurlijke, groene omgeving van Fantasy.

Als dit dan aansluit op Wuze Town dan gaan de buren niet veel lawaai horen want de bezoekers zitten nog meer binnen.

Wat betreft het pad rond het meer, denk ik dat het beste zou zijn dat ze het pad langs de zijde van de huizen afsluiten voor bezoekers. Het pad aan de zijde van Wurmling Expres en de Temple loods kunnen ze bij in het dan nieuwe indoor gedeelte leggen.

En zo kan het nieuwe project naar de Phantasialand-normen gerealiseerd worden, waarbij alle partijen tevreden zijn.
Wuze Town is niet gemaakt op een doorstroom van zoveel mensen naar een nieuw gebied. Er zijn wel doorgangen gemaakt, zoals op de half verborgen tweede verdieping, maar de hele opbouw van die hal is niet gericht op heel veel extra mensen. Daarnaast gaan die buren echt niet blij zijn met een nieuwbouwproject aan 'hun' kant van het park, want hoe je het ook aanlegt, er komen sowieso meer bezoekers aan die kant.

Het pad sluiten gaat PHL mijns inziens nooit doen, net zomin als het weghalen van Wakobato. Deze attractie is er volgens mij enkel gekomen zodat PHL dit gebied ook echt als deel van het park kan/mag beschouwen. En daarnaast zou ik niet versteld staan als ze dit gebied ook 'misbruiken' in de metingen voor geluidsoverlast. Als ik me niet vergis is zo'n meting een gemiddelde voor het hele park. Dan is het gebied rond de vijver wel heel goed meegenomen om toch binnen de grenzen te blijven én je gasten te imponeren met prachtige en toffe attracties.