X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 19 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 374
  1. #121

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Zijn de leden van de directie eigenlijk aan een atraktie gepot? dan weten we wat er tegen de vlakte gaat.

  2. #122

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=Vrh3tqWgtN0 phantasialand heeft nu ook zelf een video met een klein stukje van het nieuwe fantasy muziek geupload

  3. #123

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Misschien eveneens intressant; Phl heeft nieuwe muziek laten maken (door ImaScore, who else) voor China Town.

    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #124

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Misschien eveneens intressant; Phl heeft nieuwe muziek laten maken (door ImaScore, who else) voor China Town.
    klopt. is ook wel nice. maar ik denk dat de geister toch weg gaat :P

  5. #125

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Eerst kreeg Berlijn een nieuwe soundtrack, gevolgd door Fantasy en China. Mogen we voor DiA en het oudere Mexico gedeelte ook een nieuwe soundtrack verwachten?
    Ik ben alleszins fan van de nieuwe soundtracks!

  6. #126

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik vind in ieder geval de nieuwe muziek voor China Town verrassend. Veel mooier dan de oude muziek, wat de enige soundtrack was waar ik geen fan van was...

  7. #127

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Zijn de leden van de directie eigenlijk aan een atraktie gepot? dan weten we wat er tegen de vlakte gaat.
    Dat is helaas een doodlopend spoor. Leden van de directie lopen voortdurend in het park. De eigenaar kan gerust wel eens een tijdje bij een attractie blijven, gewoon om te luisteren naar reacties van publiek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Misschien eveneens intressant; Phl heeft nieuwe muziek laten maken (door ImaScore, who else) voor China Town.
    IMAscore heeft wel eens commentaar gehad dat al hun muziek hetzelfde klinkt. Ik denk dat deze soundtrack bewijst dat dit niet aan IMAscore zelf ligt, maar eerder aan het feit dat veel parken zelfde/gelijkaardige themagebieden hebben. Hoewel Aziatische gebieden ook niet ongebruikelijk zijn in pretparken, is dit volgens mij de eerste keer dat IMA er muziek voor maakt. Je merkt direct verschil.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Eerst kreeg Berlijn een nieuwe soundtrack, gevolgd door Fantasy en China. Mogen we voor DiA en het oudere Mexico gedeelte ook een nieuwe soundtrack verwachten?
    Ik ben alleszins fan van de nieuwe soundtracks!
    Volgens mij is in Mexico al alles vervangen door de soundtracks die ook voor Chiapas gemaakt zijn. Behalve bij Talocan, die een eigen soundtrack gekregen heeft. Ik neem aan dat je doelt op Colorado en Tikal. Die hebben inderdaad nog geen nieuwe muziek, maar dat zal nog wel komen als ook dit gedeelte een upgrade krijgt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik vind in ieder geval de nieuwe muziek voor China Town verrassend. Veel mooier dan de oude muziek, wat de enige soundtrack was waar ik geen fan van was...
    Die oude muziek was wel heel erg relax.

  8. #128

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik denk meer en meer dat de silverado en Colorado Adventure de volgende zijn om tegen de vlakte te gaan. de aanwijzingen wijzen volgens mij in die richting. ik denk echter dat er eerder een kleine bouwput open gaat.

    1 nieuwe muziek China normaal gezien ga je geen kosten maken als bijna het hele gebied tegen de vlakte gaat.
    2 nieuw rotswerk dat vanuit afrikaan naar die zone opschuift.
    3 als dit gedeelte vernieuwd word kan een deel naar Afrika en een deel naar China (misschien thema de trein die China naar Afrika aanlegt)
    4 deze kant kan meer gelaagd worden het is verder van de buren en je hoeft aan een kant al geen rekening te houden met de buren.
    5 relatief klein dit kan het park even adem geven voor de volgende grote. (hetgeen zowel China als de Themel zouden zijn)
    6 dit gebied is de rare vogel in het park door zijn ligging (voor veel bezoekers licht het tussen China en Afrika en zelf Mexico past niet echt)

  9. #129

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik denk meer en meer dat de silverado en Colorado Adventure de volgende zijn om tegen de vlakte te gaan. de aanwijzingen wijzen volgens mij in die richting. ik denk echter dat er eerder een kleine bouwput open gaat.

    1 nieuwe muziek China normaal gezien ga je geen kosten maken als bijna het hele gebied tegen de vlakte gaat.
    2 nieuw rotswerk dat vanuit afrikaan naar die zone opschuift.
    3 als dit gedeelte vernieuwd word kan een deel naar Afrika en een deel naar China (misschien thema de trein die China naar Afrika aanlegt)
    4 deze kant kan meer gelaagd worden het is verder van de buren en je hoeft aan een kant al geen rekening te houden met de buren.
    5 relatief klein dit kan het park even adem geven voor de volgende grote. (hetgeen zowel China als de Themel zouden zijn)
    6 dit gebied is de rare vogel in het park door zijn ligging (voor veel bezoekers licht het tussen China en Afrika en zelf Mexico past niet echt)
    Colorado Adventure gaan ze niet wegdoen. Redenen :
    1. Capaciteitskanon van het park.
    2. Één van de meest geliefde attracties /achtbanen.
    3. Lage lengte indicatie en dus toegankelijk voor groot publiek.

    Wat betreft je opsomming van alle punten:
    1 De nieuwe muziek in China Town kan al aangepast zijn aan de sfeer van het toekomstige China Town of Asia. Het is dus geen weggegooid geld of een rare investering als het gebied toch tegen de vlakte gaat.

    2. Wil niets zeggen bij Phantasialand.

    3. Een attractie in 2 verschillende themagebieden leggen? Nooit. Toch niet bij Phantasialand.

    4. Aan deze kant een gelaagd gebied, zie ik niet meteen gebeuren. Je hebt onder andere ook de brandweg die overal naartoe moet leiden.

    5. Even ademruimte? Daar houdt het park geen rekening mee, denk ik.

    6. Colorado Adventure moet gewoon een refurbishment krijgen. En dan is het niet meer de 'rare vogel'.


  10. #130

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Nieuwe muziek voor China betekend imo niet dat ze er geen plannen hebben, ze kunnen nog steeds geister slopen maar de muziek in de zone behouden.

  11. #131

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Paar dingen om te melden:

    Vorige week zijn ze begonnen met het schoonmaken van de temple-building.
    Gisteren tijdens het "netto" evenement was de temple niet geopend. Hollywood tour wel.
    Ook tijdens het javaland was de temple niet geopend terwijl hij de jaren ervoor wel geopend was.
    Hollywood tour heeft 20 nieuwe rollers gekregen bij de eindlift omhoog naar het station.

    Dit geeft mij een sterk vermoeden dat de hollywood tour nog wel een paar jaar save is. Ook omdat mensen blijven zeggen dat geister rikscha de volgende is.

    Maar over de temple: Ik krijg sterk het vermoeden dat er iets gebeurd daar binnen. En dan bedoel ik het positief met een renovatie. Over een week weten we het maar het is heel interessant.

  12. #132

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Van mij mag de tempel blijven allen wat decoratie.
    Het is een rustige rit waar kinderen zonder probleem me mogen.

  13. #133

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Dat schoon maken van het dak doen ze elk jaar. Wel benieuwd of er een reden is dat ze de achtbaan gesloten houden. Er waren wat dingen die gefixt moesten worden, dus wellicht dat ze daar nog mee bezig zijn. Of er een update komt.. tsja.. ik heb er mijn twijfels over, maar lasers toevoegen doe je vrij gemakkelijk en kan een groot effect hebben (om maar eens wat te noemen).

  14. #134

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ondertussen staat de ingang-aanduiding van Temple al terug op de kaart in de Phantasialand-App. Hij gaat dus zeker terug open.

    EDIT
    "Phantasialand heeft plannen om een achtbaan uit te rusten met virtual reality. Dat melden ingewijden aan Looopings. De overdekte rollercoaster Temple of the Night Hawk zou dit jaar voorzien worden van VR-brillen. Het Duitse pretpark wil het gerucht nog niet bevestigen." aldus Looopings.

    Als dit klopt, dan hoop ik dat dit een tijdelijke oplossing tot de sloop... Want ze beweerden altijd om niet mee te gaan in die VR-sh*t.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 25-03-19 om 16:18.

  15. #135

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Phantasialand is altijd vel tegen VR geweest. Dus als dit waar is zou ik het onwijs raar vinden. Ik heb een hekel aan VR en het mislukt overal. Jammer dat phantasialand alweer de mist ingaat met deze achtbaan. Plaats gewoon effecten hoe moeilijk kan het zijn. Komen ze hiermee.... ontzettend jammer als het echt waar is.

  16. #136

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    dubbel gevoel bij VR nog nooit een goede gezien die me mee neemt met de film maar zou dit wel willen zien wat PH er van maakt.
    aan de andere kant zou het rijverslindende monster ineens niet meer kunnen volgen.
    hopelijk mis een wat decor of spots zou het terug een toppertje worden VR ik weet het niet

  17. #137

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik hoop van harte dat looopings daar een kemel van jewelste schiet. Als het klopt veronderstel ik wel dat het betekent dat Rookburgh dit jaar niet open gaat en het park een relatief 'goedkoop' lokmiddel zoekt om nieuwe bezoekers aan te trekken.

    Als dat het geval is, vind ik het zonde van het geld. VR is zelden meer dan een kortlevende gimmick gebleken en ik zou het daarom niet appreciëren van een park dat doorgaans zo'n foutloos parcours aflegt.

  18. #138

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Als er nu 1 baan is waar ik spontaan aan denk om tóch VR op te introduceren is het deze wel. De combinatie operations Phantasialand en capaciteit van die baan zorgen er vast voor dat we geen Bobbejaanland scenarios krijgen.

    De baan zelf blijft een probleemgeval en staat er niks te doen zonder volk. Phantasialand kennende zullen zowel beeld en gear voor VR van absurd hoge kwaliteit zijn en het geheel best goed doordacht. Ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #139

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Grappig, want tijdje geleden werd hier ergens nog geopperd om VR op die baan toe te voegen. Een aantal parken stoppen dit jaar met VR, maar PHL zou nu dan wel op de kar springen? Ik wacht nog even af, maar heb er alvast goede hoop op. Het feit dat ze er nu mee afkomen, en niet de voorbije jaren, lijkt me ook eerder dat ze het goed uitgedacht hebben.

    Maar stiekem mocht het voor mij ook wel gewoon een lichtshow zijn i.p.v. VR in die loods.

  20. #140

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Dit is - onder voorbehoud - voor mij wel tamelijk goed nieuws. Er was echt geen hol te zien tijdens de lange rit, de vergelijking met old-fashioned Revolution gaat hier dus niet op. En PHL zou er wel iets moois van kunnen maken. VR staat ook verder dan 4 jaar geleden, maar een hevige fan zal ik nooit worden.

    En als er nu één coaster is die tegen het capaciteit-verlagend effect van VR kan, is het ook wel deze. Maar ja, liever had ik reële theming gezien. Dus toch mogelijk een teken dat ze niet voluit voor deze coaster gaan in de iets minder nabije toekomst.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •