Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Als dit een 1-april grap is, dan wordt het wel een hele goede.. Vooral ten opzichte van pooopings.

Maar laten we ook eerlijk zijn: áls er een baan is die goed met VR zou werken, dan is het de temple wel. Ik meen iets opgevangen te hebben dat de baan gesloten was tijdens een speciaal evenement. Dus dat zou voor de ombouw kunnen zijn geweest.

Ze hebben het over de nieuwste VR techniek. Zouden ze opteren voor het systeem dat EP op CCC gebruikt? Op zich hebben ze de ruimte er wel voor. De wachtrij buiten beneden (die nooit gebruikt wordt) kunnen ze dan daadwerkelijk als wachtrij gebruiken. De wachtrij buiten boven gaat als uitgiftepunt voor de VR brillen dienen (Uitgang loopt er langs, dus inname kan ook meteen op die plek) en vervolgens loop je met de VR al op door die lelijke gang binnen heen de trap op naar het station.

Dat is tenminste hoe ik het dan zou inrichten.
Heb een vermoede dat er niet alleen vr komt. Maar dat er nog meer gebeurt daar binnen. VR toepassen duurt niet lang. Tuurlijk moet je het testen om te kijken of alles goed werkt. Maar dat duurt geen 2 maanden. Vandaag is er ook een evenement en is hij alweer niet open. Je moet stations altijd toepassen aan vr. Ik heb dus een vermoede dat ze ook het station + de wachtrij aan het renoveren zijn. We weten wel dat een temple sloop de komende jaren totaal niet aan de orde is ( als het geen 1 april grap is )