X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Maar dan komt de commerciele overweging: Die theming zou uiteindelijk meer gaan kosten dan de ombouw naar Crazy bats en er zou geen kip op af komen. ... Crazy Bats doet dit wel. Ook op de momenten toen de attractie nog op capaciteit kon draaien stond de wachtrij volledig vol. Dat had met geen enkele andere upgrade gelukt.

    Persoonlijk heb ik ook een droombeeld in mijn hoofd waarbij je door een jungle met watervallen en grotten raast..
    Wat het financiële aspect betreft: onderschat de blijvende meerkost niet van het legertje extra personeel.

    Een upgrade zonder VR had - mits enig niveau - ook wel voor extra gegadigden gezorgd, denk ik. Dankzij je technische uitleg en de link naar de 'belichte binnenkant-foto's' is het nu wel duidelijk: de draagkracht, de evacuatieroutes, de brandveiligheid en zelfs de aanpalende attractie leggen serieuze beperkingen op. Bovendien vind ik conventionele ornamenten zoals bij Cancan en (vroeger?) bij Space Mountain wat goedkoop ogen.

    Je wil er geen disco... elk z'n mening natuurlijk, maar ik wil er geen jungle-thema! Het is immers een BINNENcoaster. Jungles evoceer je toch beter in open lucht met echte planten, zoals o.a. bij die hangende B&M in Thorpe. Outer space is natuurlijk ook buiten, maar wegens de permanente duisternis aldaar (wat wetenschappelijk onjuist is) past dit i.m.o. wel bij een binnencoaster.

    Een disco puur sang zou idd kunnen vloeken, maar een up-to-date klank- en lichtspel van groot formaat had toch mogelijk / wenselijk geweest. Het thema laat ik in het midden. De laatste decennia is op dat gebied toch een enorme vooruitgang geboekt aan mogelijkheden. Dat houdt ook in dat relatief kleine en lichte apparatuur tegenwoordig veel kan produceren. Ik had graag de 2.0-versie ervaren van de ooit revolutionaire Revolution, de finale van Huracan en datgene waar Vogelrok te schaars in is. Als zelfs de Grotten van Han en Aqualand Köln met audiovisuele snufjes uitpakken, dan toch ook PHL dat als geen ander weet creatief om te gaan met ruimte-schaarste.

    Gisteren nog 2 keer ge-Batst. De wachtrij was beperkt van het eerste tourniquet tot aan de routende operator, dus geen dubbel aantal wachtenden voor de (levensgevaarlijke want onbestaande) poortjes in het station => 25 minuten wachttijd. Er reden 2 treinen met d'office het eerste en laatste wagentje leeg. Soms zat daar een enkeling, ik vermoed voor iemand die mag bissen als de bril niet functioneerde in de voorgaande rit. En het was soms Mount-Mara-lang wachten tussen het plaatsnemen in de coaster en het uiteindelijke vertrek. Waarom worden de wachtenden niet ge-entertaind in de voorshow-ruimte met vitrine? Een bats-voorfilmpje met instructies had toch gekund? Nu treedt er soms nog een extra vorm vanvertraging op door onwetenden die hun sjaal of tas op de disfunctionele transportband leggen, waarna de operator hen JeDD- en Python-gewijs moet terechtwijzen.

    En ook al gebeurt er onride heel wat op animatief gebied, zodra je even het hoofd draait, houdt het beeld op. Bats in z'n huidige vorm (incl. aankleding en capaciteit) is PHL-onwaardig, maar wel boeiender dan de kale en donkere rit van voorheen.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 18-12-19 om 10:53.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •