Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Het siezoen is over een week afgelopen. Dan zullen ze wel een grote beurt voor Crazy Bats voorzien om een en ander op te lossen, lijkt me weinig nut te hebben de attractie nu daarvoor te sluiten. Het viel me gisteren inderdaad wel op dat de wachtrijen voor de attractie enorm lang waren.

De brillen zelf zullen echt niet een nieuw design krijgen. Zelf ook volstrekt geen last gehad van drukken op de neus. Ieder persoon is natuurlijk ook weer anders gebouwd, kun je nooit volledig rekening mee houden lijkt me.
als je zegt dat het de beste VR coaster ter wereld is. moet je het ook goed bijhouden. je kan ook dingen oplossen zonder de attractie te sluiten. Zoals de kapotte VR brillen.

Over de druk op de neus. Ik lees onwijs veel reacties dat mensen blauwe plekken op de neus krijgen vanwege het gewicht van de VR bril. Ook moeten heel veel mensen de VR bril constant vasthouden omdat ze anders verschuiven.

Het klopt inderdaad dat ze meestal een attractie sluiten voordat het nieuwe gebied geopend is. Maar ik denk dat dat bij rookburgh anders is. Ze willen eerst zeker weten dat ze het dit seizoen af krijgen.