Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Wuze Town is niet gemaakt op een doorstroom van zoveel mensen naar een nieuw gebied. Er zijn wel doorgangen gemaakt, zoals op de half verborgen tweede verdieping, maar de hele opbouw van die hal is niet gericht op heel veel extra mensen. Daarnaast gaan die buren echt niet blij zijn met een nieuwbouwproject aan 'hun' kant van het park, want hoe je het ook aanlegt, er komen sowieso meer bezoekers aan die kant.
Enerzijds moeten de bezoekers moeten niet allemaal door Wuze Town. Ze wandelen naar het nieuwe gebouw dat kan aansluiten vlak achter Wolke's Luftpost (langs waar iedereen momenteel ook naar Temple, Hollywood en Wakobato gaat).

Anderzijds kan er hier en daar wel een opening gemaakt worden in de muur van Wuze Town. Het hoogteverschil (de huidige helling tussen de 2 gebouwen) laat ik in het midden want structureel kunnen ze dat veranderen zodat dit al geen probleem zou vormen. Het Wuze Town gebouw is qua wandelpaden niet veel breder dan op sommige andere punten in het park dus daar zou ik niet op verder gaan.

Wat betreft "meer bezoekers": die komen sowieso. Het park wordt populairder, bezoekersaantallen steigen en die bezoekers moet je toch ergens kwijt kunnen.

Daarnaast gaat Rookburgh ongetwijfeld ook voor meer bezoekers zorgen in het Fantasy gebied. De Temple site gaat in de toekomst ongetwijfeld plaats moeten maken voor iets nieuws. Ik zou niet kijken naar dat dit meer bezoekers rond de vijver gaat brengen.

Als je dat wel doet en als Phantasialand de bezoekers hier wil weghouden, dan gooien ze het gebouw gewoon tegen de vlakte en zetten er een gebouw enkel bedoeld voor Fantissima.

Hoewel dat nonsens zou zijn om dat te doen omwille van het toenemende aantal bezoekers aan deze kant van het park. Er komen overigens nu al veel mensen op drukkere dagen voor Hollywood Tour & ToTNH. Dat aantal bezoekers gaat dus geen rol spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Dus het zou me niet verbazen als we over het volgende tijdsschema spreken:

2019/2020 - Sloop Geister Rikscha
2020 - Opening Rookburgh
2022/2023 - Sloop Silverado Theater
2023 - Opening nieuwe geister rikscha.
2024 - Opening Nieuw Theater dat dubbelt als Fantissima Theater
2024 - 2025 Sloop Temple Complex.
Zoiets denk ik ook dat het zal worden. Temple die nog 5 jaar rondjes rijdt... Dat is wat ik bedoel met niet lang meer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
(...) Denk aan de fruitwei achter Berlin, het Taron Wachtplein (of combinatie van die twee) of wellicht nog een aanpak van het Wuze Gedeelte
Is het raar dat ik meer nieuwsgierig ben naar wat ze hiermee gaan doen dan wat de eindbestemming van Temple zal zijn?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik zie ze achteraan de vijver nog wel volledig afgraven. De gebouwen in die hoek zijn eigendom van het park, dus als ze tot de weg kunnen graven komt een aardige ruimte vrij voor een indoor-attractie... zo zijn er nog genoeg verrassingen die we kunnen krijgen.
Ja, precies. Baum erger Irrgarten (dat kinderdoolhof) erbij betrekken en de nieuwe hal eventueel vlak tegen Wuze Town plaatsen en je hebt de grootste site van het hele park waar een groot indoorgedeelte kan komen...