X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vooral voor HT zijn het meer persoonlijke redenen, maar ik zie bij mijn bezoeken daar amper volk in gaan. Dus qua volk trekken zal dat ook wel meevallen lijkt me.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Vooral voor HT zijn het meer persoonlijke redenen, maar ik zie bij mijn bezoeken daar amper volk in gaan. Dus qua volk trekken zal dat ook wel meevallen lijkt me.
    toch nie voor da klein 8potig, harig, lief beestje daarbinnen zeker :P

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Vooral voor HT zijn het meer persoonlijke redenen, maar ik zie bij mijn bezoeken daar amper volk in gaan. Dus qua volk trekken zal dat ook wel meevallen lijkt me.
    Ik denk toch dat je dat echt onderschat hoor. Beide attracties hebben gewoon een erg grote capaciteit. Als ze 'amper volk' zouden trekken, zou je regelmatig met halflege treinen of boten zitten en dat valt (althans bij mijn bezoeken) toch echt wel mee hoor.

    Van mij mogen ze om die reden ook gerust blijven, al heb ik natuurlijk ook liever dat ze een grondige update krijgen of vervangen worden door nieuwe attracties

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •