X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik mis de link tussen de veranderingen bij Ling Bao en een vebouwing van de GR. Kun je dat toelichten?
    Het hotel en China Town horen toch samen qua thema en daarom lijkt het erop dat men heel het Aziatische gedeelte in stukjes aan het opknappen is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat is hiervan je bron? Afgelopen winter is er ook volstrekt niets gedaan aan die ingang. Dus wie weet stellen ze nog een jaar uit. Daarnaast blijft de oude ingang gewoon toegankelijk als ze de Geister Rikscha slopen, dus ik denk niet dat er een verband is, buiten de simpele reden dat ze een mystery-attractie ook daadwerkelijk in hun Mystery Gebied willen hebben en niet in China Town.
    Vanuit mijn vermoeden dat men aan Geister Rikscha begint komend off-season, veronderstel ik dat men de nieuwe ingang van River Quest eindelijk in gebruik wil nemen.

    Wanneer men aan Geister Rikscha begint, moet het plein open gebroken worden. De ingangen van River Quest en Feng Ju Palace liggen nu in elkaars buurt maar met een smallere doorgang door schuttingen die het plein afsnijden, wordt het heel krap.

    De nieuwe ingang van River Quest zou dan goed van pas komen. Dit is puur speculatie van mijzelf maar het klinkt voor mij logisch. Al is het dat misschien niet voor u en anderen. Uiteindelijk denken we allemaal anders en zien we iets op verschillende manieren.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Hoewel ik het persoonlijk wel zie zitten, zijn beiden nog maar enkele jaren geleden bij gewerkt. Vooral de eetkraampjes zijn flink geüpdate. Feng Ju Palace zie ik ze ook écht niet aanraken. Waarom zouden ze twee bouwputten tegelijk beginnen?
    Bij Phantasialand updaten ze veel en alsnog kan het op korte termijn gesloopt worden. Al is het om ons - fans die speculeren op sites als deze - in de maling te nemen en op het verkeerde spoor te zetten.

    Een herindeling van China Town zie ik toch gebeuren. Een renovatie voor Feng Ju Palace (al heeft die al een update gehad enkele jaren terug) zou toch mogen, zeker die mislukte voorshow (haha). Het zou de attractie misschien terug wat populairder kunnen maken. Het moet niet allemaal in dezelfde periode gebeuren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Gezien ze heel veel werk en geld gestoken hebben om die hal te behouden en zelfs aan de klugheim-kant netjes weg te themen zou het me zéér sterk verbazen als ze die hal gaan afbreken. Ik ben er me vrij zeker van dat hij blijft bestaan en vermoedelijk zelfs wordt uitgebreider.
    Dat kan ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat kan sowieso niet. De hal was er in het begin niet maar is er later omheen gezet wegens geluidsoverlast naar de buren toe. Die kunnen ze dus van zijn leven niet gaan slopen. Wel is er op de maquette van Chiapas al te zien dat er theming in deze hal gepland was, die er echter nooit is gekomen.
    Klopt, maar destijds was Colorado Adventure niet omringd door de muren van Chiapas en Klugheim. De baan is aan alle kanten ingesloten dus in het midden kan er wel wat weggehaald worden, vandaar dat ik de eerste hal zie verdwijnen om terug wat meer openheid te creëren.

    Wederom, pure speculatie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dan ben je weer met 2 bouwputten bezig waar colorado nog tussen ligt en waarbij je de toegang naar het hotel en de China parking volledig af sluiten. Logistiek Onmogelijk dus om GR én Silverado tegelijk te doen. Wel zie ik de sloop van dit theater als een hele goede kanshebber voor deze winter in plaats van de GR of de Temple. Ik denk dat een update van de eerste hal van CA dan ook hier het makkelijkste mee gecombineerd kan worden.
    Ik zei ook niet dat dit alles tegelijkertijd zou gebeuren hé. Nu je het zegt, dat kan natuurlijk ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat zeker.. ik vermoed wel dat het pas in de "lange" winterpauze gaat gebeuren (Dus tussen wintertraum en zomerseizoen) in. Dus dat wordt nog even afwachten.
    Ja, inderdaad. Wat betreft 2 bouwputten op hetzelfde moment, heb je misschien wel gelijk. Als men eerst het Silverado Theater komende winter gaat slopen in plaats van Geister Rikscha, dan is dat zo.

    Het veranderd voor mij mijn uitleg omtrent mijn speculaties over Geister Rikscha niet. Dit kan nog steeds zo gebeuren, het volgende jaar.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 24-09-18 om 19:46.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •