Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Een attractie onderhouden en open houden, die niet ten volle benut kan worden, is toch veel weggesmeten geld, vermoed ik?
Daar zeg je het: ze onderhouden hem dan ook praktisch niet volgens mij. Of toch niet erg grondig. Deze zomer hebben wij hem gedaan en op onze boothelft deed één van de vier waterkanonnen het helemaal niet, van een andere was ergens iets afgebroken of krom wat het schieten / richten bemoeilijkte (ik weet niet meer precies wat) en tijdens de rondvaart zelf zijn maar 2 (!) effecten afgegaan terwijl we de meeste, zo niet allemaal wel geraakt hebben. En wij helemaal uitgeput van het draaien aan die kanonnen.

Open houden, tja, er stond maar 1 operator en het was meteen instappen. Ik denk dat het voor de buren vooral niet te druk moet worden daar, maar zoals de dag dat wij er waren hebben ze er denk ik weinig last van.

Ik hoop toch dat de attractie blijft, of in ieder geval de vijver met het pad errond. De attractie mag wel eens onderhoud krijgen, maar het is een behoorlijke verademing hoe rustig het is als je daar even een kwartiertje rond die vijver wandelt en de attractie doet. We zijn maar op onze tweede bezoekdag naar daar gelopen, op de kaart ziet het er maar een saai stuk uit, maar in het echt is het meer de moeite. Ik overdrijf nu misschien een beetje, maar je moet het toch eens zelf gezien hebben vind ik.