X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Volgens de website van de 3 O's zou hollywood voor onbepaalde duur gesloten zijn, de reden waarom deze attractie gesloten is werd niet vermeld.
    Aanwijzingen zoals pijlen naar de attractie werden verwijderd.

    Zou dan toch dit de volgende attractie zijn die gesloten wordt om hier een nieuwe te bouwen?

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Volgens de website van de 3 O's zou hollywood voor onbepaalde duur gesloten zijn, de reden waarom deze attractie gesloten is werd niet vermeld.
    Aanwijzingen zoals pijlen naar de attractie werden verwijderd.

    Zou dan toch dit de volgende attractie zijn die gesloten wordt om hier een nieuwe te bouwen?
    lijkt me sterk. De attractie is al sinds heropening van het park gesloten. Ik gok er op dat men er groot onderhoud aan doet. Zo hebben ze de corona sluiting ook aan gegrepen om de gehele gondel van Talocan te verwijderen en een grondige inspectie te geven. Deze was netjes voor de heropening weer terug geplaatst, maar wellicht dat het bij de Hollywood Tour wat complexer is.

    Een upgrade om de attractie wat langer aantrekkelijk te houden - zoals ook de VR upgrade bij TotNH - zie ik bij de Hollywood Tour wel gebeuren. Misschien wel met een relatief simpel laser-systeem om de attractie interactief te maken ofzo.. Maar een volledig nieuwe attractie lijkt me sterk. Uiteindelijk zal het park van dat volledige gebouw af willen.

    Het doolhof aan de andere kant van het gebouw is ook al een lange periode gesloten, maar dat is vermoedelijk omdat de buren geen spelende kinderen aan kunnen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •