X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 19 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 374
  1. #301

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Zelf heb ik Crazy Bats in de kerstvakantie gedaan, en ik was toch wel best teleurgesteld. De wachtrij hier stond op 45 minuten aangegeven, en net voor het aanschuiven versprong die zelfs even kort naar 40 minuten. In werkelijkheid was het x2! De wachtrij zelf vond ik best eenvoudig en schaars, waarbij er niet veel sporen van vernieuwing te bespeuren waren... Mij leek het eerder dat die al jaren bestond en de stickers afblakerden. Iets duurzamer en meer variatie had hier welkom geweest, alsook wat meer animaties onderweg met de vleermuizen. In het station kon dit wel, maar daar valt het dan weer niet op omdat je met andere zaken bezig bent.

    De bril zelf vond ik ook alles behalve comfortabel. Zelf draag ik een bril en moest ik die verplicht afzetten. Het beeld scherpstellen was dan weer onmogelijk... waardoor alles dus wazig was voor mij. Ik vond de film zelf ook te lang duren, waardoor het soms wat repetitief over kwam (voor zover ik toch kon zien). Ook het verhaal vind ik in het begin echt onduidelijk, en ook op het einde weet je niet wanneer je de bril moet afzetten... Kijk je even verder dan voor je, dan zie je ook niets. Het gevoel van VR gaat hierdoor volledig de mist in.

    Eerlijk gezegd vond ik het dus echt beneden niveau en PHL-onwaardig. Persoonlijk vind ik dan de opbouw, spanning en finale van MM stukken beter! En ook in EP vond ik de Happy Family VR Ride heel wat leuker dan deze, en daar volgde je nog eens twee keer hetzelfde ritje op de baan zonder dat het repetitief over kwam...

  2. #302

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Afgelopen weekend werkte VR nog maar in de 3 middenste coaches van de trein, dus 12 personen per trein. De coach vooraan en de achtersten konden alleen zonder bril bereden worden en bleven dus vaak leeg. Met amper 2 treinen is de capaciteit dus waardeloos geworden. Erg jammer allemaal.

    Die lampjes op de VR-brillen geven best wat licht en dan valt tijdens de rit pas op hoe langzaam die achtbaan wel niet is. In het donker heb je nog ietwat snelheidsgevoel, maar dat heb je bij (een beetje) licht dus totaal niet. Misschien ook wel de hoofdreden dat er nooit veel theming onderweg te zien is geweest?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #303

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Afgelopen weekend werkte VR nog maar in de 3 middenste coaches van de trein, dus 12 personen per trein. De coach vooraan en de achtersten konden alleen zonder bril bereden worden en bleven dus vaak leeg. Met amper 2 treinen is de capaciteit dus waardeloos geworden. Erg jammer allemaal.

    Die lampjes op de VR-brillen geven best wat licht en dan valt tijdens de rit pas op hoe langzaam die achtbaan wel niet is. In het donker heb je nog ietwat snelheidsgevoel, maar dat heb je bij (een beetje) licht dus totaal niet. Misschien ook wel de hoofdreden dat er nooit veel theming onderweg te zien is geweest?
    Het lijkt alleen maar slechter te worden.... Het klopt inderdaad dat de baan niet heel snel gaat. Rond de 46 km/h. Maar dat is gewoon een goede snelheid voor een family coaster. Er zat vroeger thematisering in toen het nog space center was. Dus geloof niet dat dat de reden is.

    Toch hoop ik dat ze stoppen met die VR brillen. Ze hebben nu zelf gezien dat het niet werkt. De kwaliteit kan wel goed zijn. Maar het is gewoon schandalig hoe slecht die capiciteit tegenwoordig is. De wachtrij ziet er uit alsof de attractie er al jaren staat. Het is het allemaal gewoon net niet... Een paar laser effecten. Onboard audio. En een wachtrij renovatie voor temple of the night hawk was al goed geweest....
    Laatst gewijzigd door _robin_; 14-01-20 om 17:14.

  4. #304

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik heb Crazy Bats in de beginperiode gedaan, toen verliep alles perfect en was dit best een leuke beleving.

    We zien nu, enkele maanden later, dat zelfs Phantasialand het niet voor elkaar krijgt om VR zonder problemen operationeel te houden.

    Van mij mogen ze de VR nu toch wel weghalen in plaats van met de huidige waardeloze capaciteit verder te gaan. Dat ze Temple of the Nighthawk maar laten draaien voor de tijd die de baan nog rest.

  5. #305

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik heb Crazy Bats in de beginperiode gedaan, toen verliep alles perfect en was dit best een leuke beleving.

    We zien nu, enkele maanden later, dat zelfs Phantasialand het niet voor elkaar krijgt om VR zonder problemen operationeel te houden.

    Van mij mogen ze de VR nu toch wel weghalen in plaats van met de huidige waardeloze capaciteit verder te gaan. Dat ze Temple of the Nighthawk maar laten draaien voor de tijd die de baan nog rest.
    Het liep inderdaad goed in het begin. Vanaf 25 juni tot begin september ging het super! Alleen zijn de problemen nu al 4/5 maanden bezig. Het probleem is dat de transport band niet goed is. Volgens de geruchten zijn er heel veel VR brillen door die band kapot gegaan. Daarom wordt hij nu niet gebruikt. Als het al zo lang duurt ben ik benieuwd of ze uberhaupt wel een oplossing kunnen vinden.

    Maar een ander dingetje. ALS ze de brillen verwijderen. Wat gaan ze dan doen? Laten ze de achtbaan zoals hij nu is. Alleen met de oude temple soundtrack in de hal? Ik kan me niet voorstellen dat ze geen plan B hebben.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 14-01-20 om 19:39.

  6. #306

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik neem aan dat er ook wel overeenkomsten zijn met de leverancier van het systeem betreffende de uptime en werking. Daar zal het park ongetwijfeld op terug vallen. Maar de vraag is wanneer er iets aan gedaan kan worden. Diverse andere attracties hebben lang en veel problemen gehad. Iets wat deels ook wel onvermijdelijk is als je nieuwe technieken toepast. Bij sommige storingen duurt het echter wel lang voordat er een oplossing is, al kan ik me voorstellen dat de afweging Sluiten, of openen met beperkte capaciteit ook wel een rol speelt. Ik ben stiekem in elk geval best wel nieuwsgierig naar wat zich achter de schermen allemaal afspeelt rondom zo'n probleem als dit.

  7. #307

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik was afgelopen Donderdag in Phantasialand. De hele wachtrij is gerenoveerd. Alle gaten zijn weg en het ziet er weer uit zoals bij de opening. Echter is de capiciteit nog erger dan ik dacht. Ik heb vanaf het begin van de indoor section van de wachtrij rond de 35 minuten moeten wachten totdat ik in het station was. Bij de Temple had dit rond de 10/15 minuten geduurd. Ook zijn de brillen nog steeds erg pijnlijk op de neus. Ik heb hem zo strak gedraaid als mogelijk en ik moest hem nog steeds de hele rit vasthouden. Gelukkig heb ik een paar rondjes kunnen blijven zitten omdat de achterste 2 wagens niet gebruikt worden. Mijn gevoel zegt dat ze de strijd nog niet hebben opgegeven omdat ze 4 dagen voor het einde van Wintertraum de wachtrij hebben gerenoveerd.

  8. #308

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Wel knap dat ze voor die paar dagen nog de wachtrij hebben aangepakt. Wellicht dat ze dit nog gedurende de openingsperiode gedaan hebben zodat ze in de winterstop kunnen focussen op grotere werkzaamheden?

    Laten we het in elk geval hopen. En hopen dat het dan ook goed blijft werken als het eenmaal opgelapt is.

    Voor de lengte van de wachtrij die je omschrijft is 35 minuten ongeveer de tijd die ze bij andere parken ook nodig hebben (in de praktijk meestal veel langer, maar dat is omdat ze doorgaans slechts een halve trein met VR vullen en de rest zonder VR doen). Dat zou betekenen dat de investeringen in allerhande speciale systemen om de capaciteit te verhogen momenteel redelijk zinloos zijn.

  9. #309

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wel knap dat ze voor die paar dagen nog de wachtrij hebben aangepakt. Wellicht dat ze dit nog gedurende de openingsperiode gedaan hebben zodat ze in de winterstop kunnen focussen op grotere werkzaamheden?

    Laten we het in elk geval hopen. En hopen dat het dan ook goed blijft werken als het eenmaal opgelapt is.

    Voor de lengte van de wachtrij die je omschrijft is 35 minuten ongeveer de tijd die ze bij andere parken ook nodig hebben (in de praktijk meestal veel langer, maar dat is omdat ze doorgaans slechts een halve trein met VR vullen en de rest zonder VR doen). Dat zou betekenen dat de investeringen in allerhande speciale systemen om de capaciteit te verhogen momenteel redelijk zinloos zijn.
    Het park was vorige week Maandag en Dinsdag gesloten. Waarschijnlijk hebben ze het toen gedaan. Het enige probleem is de transport band. Door de transport band zijn er heel veel VR brillen kapot gegaan. Dat was waarschijnlijk de reden waarom ze hem uitgezet hebben. Als ze dat weer weten te fixen, is alles denk ik goed. Het probleem is wel dat ze weer veel VR brillen moeten bestellen/repareren.

  10. #310

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Die transportband staat niet zo maar uit heb ik de indruk. Als je in dat uitgiftehok binnenkeek, was het rommeltje, ook qua niet aangesloten kabels en dergelijke. Het zag er eerder defect / half ontmanteld uit.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  11. #311

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Die transportband staat niet zo maar uit heb ik de indruk. Als je in dat uitgiftehok binnenkeek, was het rommeltje, ook qua niet aangesloten kabels en dergelijke. Het zag er eerder defect / half ontmanteld uit.
    Volgens mij is het ook redelijk provesorisch gebouwd. Maar het kan ook zijn dat ze daar al begonnen waren om iets te veranderen.

    Iemand enig idee wat precies de route van die transportband is eigenlijk? Worden de brillen in het uitgiftehok schoon gemaakt of gebeurt dat in een tussenstation? Ik heb de baan maar 1x gedaan en er toen niet echt op gelet.

  12. #312

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Kleine update:

    De brug door de loop van Black Mamba heen is niet langer doodlopend. Aan de andere kant kun je nu links af slaan om weer bij het lifthillgebouw van Black Mamba uit te komen. Geen grote toevoeging, maar wel eentje die wat leuke foto-kansen biedt.


    Bovenstaande foto toont het pad van het einde naar de brug tot aan het lifthillgebouw. Je ziet links nog net het ronde gebouw van het hotelrestaurant.


    De brug door de looping heen: Geen poort meer aan het uiteinde.

    Bron en foto's: Brightride @ Phantafriends.

  13. #313

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ze hebben eveneens een kleine bar toegevoegd in dat gebied zag ik. Netjes gedaan wel + inderdaad, tof voor de foto's.
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #314

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ze hebben eveneens een kleine bar toegevoegd in dat gebied zag ik. Netjes gedaan wel + inderdaad, tof voor de foto's.
    Ben benieuwd wat het plan met die bar is. Deze was niet geopend. In China Town is er ook eentje, maar die is ook lang niet altijd geopend. Vaak wel in de wintertraum of bij speciale gelegenheden.

  15. #315

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ben benieuwd wat het plan met die bar is. Deze was niet geopend. In China Town is er ook eentje, maar die is ook lang niet altijd geopend. Vaak wel in de wintertraum of bij speciale gelegenheden.
    Misschien ook voor als het drukker/warmer is hé. Beetje als vervanging van die mobiele punten die ze dan opzetten.

    Of inderdaad, bij evenementen/wintertraum.
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #316

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Misschien ook voor als het drukker/warmer is hé. Beetje als vervanging van die mobiele punten die ze dan opzetten.

    Of inderdaad, bij evenementen/wintertraum.
    Qua mobiele punten hebben ze er juist een hoop toegevoegd nu. In Alt Berlin staan diverse old-times voor de verkoop van van F&B. Of dit een tijdelijke oplossing voor Corona is weet ik niet, maar het staat alleszins niet slecht.

    De bar "karimba" ziet er in elk geval klein, maar gezellig/knus uit. Ik hoop dat men er flessen frisdrank verkoopt, want een beker werkt toch niet echt prettig in het park (wegens hersluitbaarheid). Terwijl er relatief weinig verkooppunten zijn die flessen verkopen.

  17. #317

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Volgens de website van de 3 O's zou hollywood voor onbepaalde duur gesloten zijn, de reden waarom deze attractie gesloten is werd niet vermeld.
    Aanwijzingen zoals pijlen naar de attractie werden verwijderd.

    Zou dan toch dit de volgende attractie zijn die gesloten wordt om hier een nieuwe te bouwen?

  18. #318

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Volgens de website van de 3 O's zou hollywood voor onbepaalde duur gesloten zijn, de reden waarom deze attractie gesloten is werd niet vermeld.
    Aanwijzingen zoals pijlen naar de attractie werden verwijderd.

    Zou dan toch dit de volgende attractie zijn die gesloten wordt om hier een nieuwe te bouwen?
    lijkt me sterk. De attractie is al sinds heropening van het park gesloten. Ik gok er op dat men er groot onderhoud aan doet. Zo hebben ze de corona sluiting ook aan gegrepen om de gehele gondel van Talocan te verwijderen en een grondige inspectie te geven. Deze was netjes voor de heropening weer terug geplaatst, maar wellicht dat het bij de Hollywood Tour wat complexer is.

    Een upgrade om de attractie wat langer aantrekkelijk te houden - zoals ook de VR upgrade bij TotNH - zie ik bij de Hollywood Tour wel gebeuren. Misschien wel met een relatief simpel laser-systeem om de attractie interactief te maken ofzo.. Maar een volledig nieuwe attractie lijkt me sterk. Uiteindelijk zal het park van dat volledige gebouw af willen.

    Het doolhof aan de andere kant van het gebouw is ook al een lange periode gesloten, maar dat is vermoedelijk omdat de buren geen spelende kinderen aan kunnen.

  19. #319

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Weet je wat leuk zou zijn?

    Dat ze Hollywood Tour gewoon gesloten houden voor altijd. Dat men gewoon een decorstuk voor de ingang bouwt zodat die niet zichtbaar meer is, totdat dit hele gebouw tegen de vlakte gaat.

    Want wat je niet ziet is er niet, toch?

    Overigens, als Rookburgh opent, wil je toch niet een heel verouderde darkride naast je nieuwigheid hebben staan... Het niveauverschil is te groot. Wel, ik zou hopen dat het park toch zo zou denken. Alleen is dat niet het geval, haha.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 14-07-20 om 08:05.

  20. #320

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Er zit nog Wuze Town tussenin. Dat gebied geeft wel een aardige overgang.. Maar tenzij een defect aan de Hollywood tour is dat miljoenen kost om te herstellen: Waarom zou je een werkende attractie gesloten houden? Het biedt meer capaciteit aan je park en de laatste keren dat ik in het park was en de attractie open was (voor corona) waren er steeds nog genoeg mensen binnen. Dus ondanks de verstopte ingang leek de attractie me toch nog wel wat volk te trekken.

    Edit:

    - Blijkbaar is de Hollywood wel degelijk enkele dagen open geweest dit jaar.
    - Bewegwijzering is al langer weg en niet nu pas weg gehaald. (Dat is dus meer speculatie van Pooopings).
    - Volgens geruchten is men enkele dagen bezig geweest om water weg te pompen van plaatsen waar het niet had moeten komen. AKA: Lekkage. Nu kan een lek wellicht gemakkelijk gedicht worden, maar als er waterschade is aan andere gedeeltes dan zou het inderdaad kunnen dat het te duur wordt om nog te laten reparareren.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 14-07-20 om 10:33.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •