X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 361 tot 374 van de 374
  1. #361

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Als het park een weg over of onder de openbarre weg mag bouwen zie ik het nog gebeuren dat ze het stuk tussen Rookburg en wuze Town bouwen. op dit moment is er van die kant af een geldelijke bevoorrading. dat zou dan moeten verhuizen/ geïncorporeerd worden.

    Hoewel dit park meer een meer in lagen en compactheid denkt verwacht ik niet onmiddellijk wijzigingen in hun back stage operations.
    Wat ik me af vraag is waarom de zaal en toten van de wuze niet word gebruikt.

  2. #362

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Voorts lijkt me de ontsluiting van dat gebied ook niet vanzelfsprekend. Rookburgh wordt afgelijnd met hotelgebouw, restaurant en achterliggende evacuatieweg. Ik weet niet exact waar de track van de spinningcoasters overal passeert in Wuze Town, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat het ook daar lastig is om de boel te laten aansluiten zonder dat bezoekers verloren lopen.
    De ronde Wuze toren die nu al aansluit op Rookburgh, kan eventueel de ingang vormen voor een darkride in die driehoek. Zo is de ontsluiting geen probleem. Idealiter en misschien nog wel realistisch passen er 2 darkrides in die driehoek.

    In de kelder eentje voor Rookburgh, erbovenop eentje voor Wuze Town. Dan nog een nieuwe darkride in de plaats van Geister Rikscha en dan kan de vaak gehoorde opmerking van te weinig darkrides ook weer de prullenbak in.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-06-21 om 11:54.

  3. #363

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Een darkride in de kelder bouwen en een theater bovenop op straatniveau kan ook, hebben ze denk ik ooit nog eens gedaan...
    Vrijwel zeker niet. Bij het huidige Fantissima Theater heeft men min of meer zoiets gedaan en dat levert behoorlijk vervelende nadelen voor het theater op. Als er een nieuw theater komt mag je er op rekenen dat de hoogte van de benodigde ruimte minimaal 15m gaat zijn. Ik geloof ook niet dat ze op deze plek daadwerkelijk nog dieper dan de Wuze Town hal kunnen graven zonder natte voeten te krijgen. Dat is overigens ook ongeveer de diepte van Rookburgh en het diepste punt van Chiapas en de bodem van de Geister Rikscha. (kan iets verschil in zitten, maar niet heel veel). Dat alles zo'n beetje op die diepte stopt lijkt me wel een reden te hebben.

    Het terrein kan geen uitbreiding van rookburgh worden gezien tussen dit terrein en Rookburgh in een weg loopt die ze nodig hebben voor bevoorrading Restaurant en onderhoudstoegang voor FLY is. Vanuit Wuze Town zijn er diverse mogelijkheden om dit gebied te koppelen aan de huidige hal, echter denk ik wel dat Traveler gelijk heeft dat ze dit gebied vooralsnog nodig hebben voor andere dingen.

    De ronde toren die je noemt sluit zelf slechts minimaal aan op het gebied. Ik denk te smal voor een doorgang. Je zou de doorgang tussen toren en Rookburgh kunnen gebruiken, maar dan creëer je een enorme bottleneck op dat punt. Vanaf de zijkant lijkt me dan wel logischer (ALS ze het al ooit gaan doen).

    Hoe dan ook: Dit gebied ligt aardig afgesloten van het huidige park. Ik denk dat dit een heel belangrijke reden is voor PHL om er lange tijd niets mee te doen. Ik weet niet meer zeker of het hoofd PR of de Eigenaar zelf was die het me verteld heeft, maar ze focussen sowieso eerst om alles binnen het huidige park op orde te krijgen en ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat daar nog wel wat knelpunten zitten waarmee ze kunnen werken (Staat overigens een interessant artikel over in Brakesection Magazine welke locaties er nog allemaal zijn: Stiekem best veel).

  4. #364

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik weet niet meer zeker of het hoofd PR of de Eigenaar zelf was die het me verteld heeft, maar ze focussen sowieso eerst om alles binnen het huidige park op orde te krijgen en ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat daar nog wel wat knelpunten zitten waarmee ze kunnen werken (Staat overigens een interessant artikel over in Brakesection Magazine welke locaties er nog allemaal zijn: Stiekem best veel).
    Er zijn nog wel wat locaties binnen het huidige park. Dat dit nog veel ruimte is, is hoe dan ook door de manier van bouwen (in de grond, veel lagen, door elkaar). Ik denk dat het nog wel een jaartje of 10, 15 duurt voor het park binnen zijn huidige grenzen min of meer op orde is/volgebouwd is.

    Met de knelpunten bedoel je? Dat is misschien toch niet zo duidelijk voor sommigen. Ik veronderstel dat je vooral doelt op Temple & Hollywood, Geister & FjP, Colorado & Silverado,...?

  5. #365

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Met de knelpunten bedoel je? Dat is misschien toch niet zo duidelijk voor sommigen. Ik veronderstel dat je vooral doelt op Temple & Hollywood, Geister & FjP, Colorado & Silverado,...?
    Inderdaad: Met name die eerste twee. Denk dat het algemene publiek zich niet heel erg stoort aan Colorado en Silverado, maar het is toch een hoek die niet echt op par is met de rest van het park.

  6. #366

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Inderdaad: Met name die eerste twee. Denk dat het algemene publiek zich niet heel erg stoort aan Colorado en Silverado, maar het is toch een hoek die niet echt op par is met de rest van het park.
    Colorado stoort mij na al die park bezoekjes eigenlijk ook nog niet echt maar je merkt wel het verschil in niveau enorm omdat de attractie omgeven wordt door 2 pareltjes van themagebieden (voor de duidelijkheid: Mexico: gedeelte Chiapas & Klugheim). En ja misschien zelfs 3 pareltjes nu DiA opgewaardeerd is, ook al zijn de details hier niet even sterk doorgevoerd als bij de andere 2 gebieden.

    China Town & de Temple site bieden nog heel veel mogelijkheden. Maar dat doet de Colorado site ook. Daar kan nog wel een extra ondergrondse darkride bij bijvoorbeeld.

  7. #367

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Colorado is één van de populairste achtbanen van het park omdat het de spannendste familieachtbaan is. Waarom zou je een gebied aanpakken waar de gemiddelde bezoeker totaal geen problemen mee heeft. Ik denk dat dit gebied, behalve als er echt geen andere optie meer is, toch wel laag op het prioriteiten lijstje staat.

  8. #368

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Colorado is één van de populairste achtbanen van het park omdat het de spannendste familieachtbaan is. Waarom zou je een gebied aanpakken waar de gemiddelde bezoeker totaal geen problemen mee heeft. Ik denk dat dit gebied, behalve als er echt geen andere optie meer is, toch wel laag op het prioriteiten lijstje staat.
    De baan zelf is zeker nog goed. Het gebied er omheen is niet echt op niveau van waar PHL wil zitten. Eerste deel van de rit is in een kale loods. 2e deel is in een donkere loods die al lang zo donker niet meer is.

    Ik heb al vaak genoeg polls gezien over welke mijn-trein achtbaan je het leukste vind. Er komen basically steeds 2 dingen naar voren: Colorado adventure, of de versies van Disney. En de redenen zijn duidelijk. De mensen die Colorado noemen prefereren een betere achtbaan, de mensen die Disney noemen prefereren een betere theming. Dit toont wat mij betreft toch wel aan dat theming een heel belangrijk aspect van de beleving is. Colorado zou daar makkelijk nog veel in kunnen winnen.

    Dankzij de gigantische achterwand die bij Chiapas is gezet, zijn de hallen van Colorado ook nog maar meer beperkt of zelfs helemaal niet meer nodig. Dan kun je best mooie dingen met de baan doen.

  9. #369

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Colorado heeft veel potentieel. Die eerste hal zie ik heel graag verdwijnen. De tweede donkere hal vind ik nog wel leuk zo. Thematisch biedt de baan en het gebied er rond heel veel kansen. Benieuwd wat ze hier (ooit) toch mee gaan doen.

    Als Colorado onderaan het prioriteiten lijstje zou staan, dan kan dit project door corona wel eens paar plaatsjes naar boven zijn gegaan als het hier zou gaan om een retheming en geen volledig nieuw project. Maar dat is de hoofdvraag: gaan ze hem enkel nieuwe decors geven? Gaan ze hem retracken? Of gaan ze er een volledig nieuw project zetten doordat het park elke vierkante meter dubbel moet gebruiken?

  10. #370

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Kan iemand me bevestigen of ontkrachten dat ze met metingen bezig zijn rond het Silverado theater.

    Ik heb een vrind die er donderdag en vijdag 29 en30/7 was deze beweert dat er een groep landmeters rondliep tussen het theater en het hotel. Het is me vreemd omdat de Duitsers ook zo iets kennen als bouwverlof.

  11. #371

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Daar heb ik in elk geval nog niets over gelezen en kan ik ook niet meteen iets over terugvinden...

  12. #372

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ook hier er nog niets van gehoord en momenteel zie ik er ook niets van online staan. Onmogelijk is het niet, maar wil zekker ook niet persé zeggen dat er iets aan het theater gaat gebeuren.

  13. #373

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Volgens de drie o's gaat Fantissima terug door op zijn oude locatie. In mijn ogen een gemiste kans

  14. #374

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Volgens de drie o's gaat Fantissima terug door op zijn oude locatie. In mijn ogen een gemiste kans
    Dat is ook al lang breed door het park zelf aangekondigd.. En waar anders had het moeten zijn? Er is letterlijk geen andere plek nog beschikbaar.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •