X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 374
  1. #41

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    ik had het een beetje verkeerd getyped. eftelflags van themepark.nl is naar EAS geweest en heeft het daar gevraagd. weet niet aan wie.

    ik heb der net een bericht gezien dat de binnenkant van de gang heel erg bij fantissima past en "het waarschijnlijk niet voor 1 jaar is"
    dus misschien heeft het inderdaad niks te maken met een sloop. we zullen het morgen zien hoe het er uit ziet.
    Vandaag geweest. Er is een soort van ruimte voor de originele ingang van Fantissima gebouwd (soort van aquarium blok voor de ingang).

    Eveneens waren ze een groot bord met 'fantissima' aan het bevestigen aan het hek aan de kant van de weg.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #42

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Doet mij toch ook sterker en sterker vermoeden dat Hollywood Tour en Temple of the Night Hawk gaan verdwijnen als volgende en niet Geister Rikscha. Als TotN en HT weggaan leunt Fantissima tegen een grote bouwput, lijkt me dat ze nu iets aan het maken zijn om het toch iet of wat deftig te doen uitzien voor gasten die veel (te veel) geld betalen voor die dinnershow.

  3. #43

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik ben er zeker van dat er gesloopt gaat worden nog voordat Rookburgh opent. Zoals reeds gezegd, Phantasialand wil elke site vroegtijdig bouwrijp hebben, zodat ze vlekkeloos kunnen starten met de bouw van iets nieuws een maand nadat het laatste nieuwe project geopend is.

    Ik veronderstel door de enorme veranderingen bij Fantissima niet gedaan zijn voor een korte periode. Fantissima blijft op deze plaats en zo ook het ganse gebouw. Misschien om Fantissima af te zonderen van toch een eventuele verbouwing van Temple en Hollywood Tour? Esthetisch gezien, zou het niet zo mooi zijn om een klasse show naast een bouwput te laten plaatsvinden.

    Ik denk dat men het gebouw niet meteen gaat slopen, maar er misschien binnen enkele jaren een nieuwe blikken doos gaat voor in de plaats zetten op dezelfde funderingen. Dat men vervolgens er theming rond bouwt en de inboedel veranderd. Met in gedachten de eenvoudige reden: de buren.

    De buren willen waarschijnlijk niet dat er 2 jaar lang bouwkranen "in de achtertuin" staan en vandaar mijn vermoeden dat het een hal zal zijn zoals nu, eentje die in enkele weken in elkaar staat. Dan hebben de buren geen last van een verstoord uitzicht.

    In de veronderstelling dat komende winter een redelijk groot gebouw tegen de vlakte gaat, gok ik toch op het Silverado theater. Mede door de gedachte dat 2 enorme bouwputten te veel zou zijn in een klein parkje zoals Phantasialand.

    De eerste hal bij Colorado Adventure zie ik toch graag verdwijnen en vervangen worden door een rotslandschap. We zullen zien of dit gebeurt wanneer CA een refurbishment krijgt. Wat wellicht pas ten vroegste 2020 zal zijn.

    Tenzij toch blijkt dat het Geister Rikscha is dat komende winter het veld moet ruimen. Dat is eveneens een reden om de wachtrij en ineens ook het station en de theming rond de baan van Colorado Adventure aan te pakken.

    Ik vermoed ook dat in de toekomst bij een refreshment van China Town de hoofdstraat op de schop gaat. Een herindeling van het China gedeelte zou goed zijn. Onder andere om het verlaten pad erachter ten volle te benutten.

    EDIT

    Ik had mijn reactie reeds getypt maar ik had geen internet waardoor het nu pas gepost is. Mijn excuses als mijn reactie overlapt met voorgaande reacties.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 26-09-18 om 21:02.

  4. 26-09-18, 21:00


  5. #44

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik ben er zeker van dat er gesloopt gaat worden nog voordat Rookburgh opent. Zoals reeds gezegd, Phantasialand wil elke site vroegtijdig bouwrijp hebben, zodat ze vlekkeloos kunnen starten met de bouw van iets nieuws een maand nadat het laatste nieuwe project geopend is.

    Ik veronderstel door de enorme veranderingen bij Fantissima niet gedaan zijn voor een korte periode. Fantissima blijft op deze plaats en zo ook het ganse gebouw. Misschien om Fantissima af te zonderen van toch een eventuele verbouwing van Temple en Hollywood Tour? Esthetisch gezien, zou het niet zo mooi zijn om een klasse show naast een bouwput te laten plaatsvinden.

    Ik denk dat men het gebouw niet meteen gaat slopen, maar er misschien binnen enkele jaren een nieuwe blikken doos gaat voor in de plaats zetten op dezelfde funderingen. Dat men vervolgens er theming rond bouwt en de inboedel veranderd. Met in gedachten de eenvoudige reden: de buren.

    De buren willen waarschijnlijk niet dat er 2 jaar lang bouwkranen "in de achtertuin" staan en vandaar mijn vermoeden dat het een hal zal zijn zoals nu, eentje die in enkele weken in elkaar staat. Dan hebben de buren geen last van een verstoord uitzicht.

    In de veronderstelling dat komende winter een redelijk groot gebouw tegen de vlakte gaat, gok ik toch op het Silverado theater. Mede door de gedachte dat 2 enorme bouwputten te veel zou zijn in een klein parkje zoals Phantasialand.

    De eerste hal bij Colorado Adventure zie ik toch graag verdwijnen en vervangen worden door een rotslandschap. We zullen zien of dit gebeurt wanneer CA een refurbishment krijgt. Wat wellicht pas ten vroegste 2020 zal zijn.

    Tenzij toch blijkt dat het Geister Rikscha is dat komende winter het veld moet ruimen. Dat is eveneens een reden om de wachtrij en ineens ook het station en de theming rond de baan van Colorado Adventure aan te pakken.

    Ik vermoed ook dat in de toekomst bij een refreshment van China Town de hoofdstraat op de schop gaat. Een herindeling van het China gedeelte zou goed zijn. Onder andere om het verlaten pad erachter ten volle te benutten.

    EDIT

    Ik had mijn reactie reeds getypt maar ik had geen internet waardoor het nu pas gepost is. Mijn excuses als mijn reactie overlapt met voorgaande reacties.
    zou inderdaad kunnen dat er een verbouwing aan het gebouw komt maar dat het wel ongeveer weer hetzelfde wordt opgebouwd. is er dan een kans dat de hollywood tour en temple niet verdwijnen maar gewoon een grote renovatie krijgen? er moet sowieso een nieuw gebouw staan denk ik. inderdaad vanwege de buren.

  6. #45

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    zou inderdaad kunnen dat er een verbouwing aan het gebouw komt maar dat het wel ongeveer weer hetzelfde wordt opgebouwd. is er dan een kans dat de hollywood tour en temple niet verdwijnen maar gewoon een grote renovatie krijgen? er moet sowieso een nieuw gebouw staan denk ik. inderdaad vanwege de buren.
    Dat zou ook kunnen natuurlijk. We zullen zien als het zo ver is.

  7. #46

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dat zou ook kunnen natuurlijk. We zullen zien als het zo ver is.
    er staan nieuwe fotos op phantafriends en de nieuwe ingang ziet er onwijs mooi uit! kan me niet voorstellen dat dit voor 1 seizoen is gebouwd!
    link: https://www.phantafriends.de/topic/2...comment-117736

  8. #47

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    er staan nieuwe fotos op phantafriends en de nieuwe ingang ziet er onwijs mooi uit! kan me niet voorstellen dat dit voor 1 seizoen is gebouwd!
    link: https://www.phantafriends.de/topic/2...comment-117736
    Nu ik deze foto's zie, lijkt het voor mij dat Fantissima afgezonderd wordt van de rest van het complex en je langs de Berggeiststraße en Fantissima zijde, de hollywood tour and temple bijna niet meer kan zien.

    Dat er sprake was van een afbraak van een gebouw, kan nu misschien toch betekenen dat men Temple en HT gaat ombouwen of verwijderen.

    Zoals eerder gezegd door andere users, is het een zelfdragende constructie en is ze makkelijk uit elkaar te halen. Uit elkaar halen zonder Fantissima te beschadigen lijkt me hierdoor haalbaar.

    Is dit het einde van Temple of the Nighthawk en Hollywood Tour? Spannend.

  9. #48

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Nu ik deze foto's zie, lijkt het voor mij dat Fantissima afgezonderd wordt van de rest van het complex en je langs de Berggeiststraße en Fantissima zijde, de hollywood tour and temple bijna niet meer kan zien.

    Dat er sprake was van een afbraak van een gebouw, kan nu misschien toch betekenen dat men Temple en HT gaat ombouwen of verwijderen.

    Zoals eerder gezegd door andere users, is het een zelfdragende constructie en is ze makkelijk uit elkaar te halen. Uit elkaar halen zonder Fantissima te beschadigen lijkt me hierdoor haalbaar.

    Is dit het einde van Temple of the Nighthawk en Hollywood Tour? Spannend.
    Dat denk ik niet. Zoals ik al zij is de Temple soundtrack laatste nog in een cartoon versie van het fantasy soundtrack gezet. zit de Temple in een record video van phl en maken ze reclame op facebook voor de Temple. Waarom zou je dat doen als je de attractie gaat afbreken? Het klopt inderdaad dat er metingen in de Hollywood tour zijn geweest maar dat hoeft niet perse afbraak te betekenen. Het kan ook het tegenover gestelde zijn. Renoveren?

    Je kan het gebouw inderdaad makkelijk uit elkaar halen. Maar ik denk dat ze dit niet gaan doen. De helft slopen en het stukje van Fantissima laten staan ziet er niet uit. En de soundtrack van de Temple. Die maak je toch niet voor maar 3 seizoenen? Ook is er bij Fantissima een deur gemaakt bij het stukje van het glas gedeelte bij de Temple en Hollywood tour. waarom maak je dat als het gebied in een paar maanden op de schop gaat. Er zijn geruchten dat dit gebouw gesloopt wordt. Maar er zijn ook heel veel tegen argumenten. We moeten gewoon afwachten.

  10. #49

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    ik zie de baan van de tempel nog vernieuwd worden om dat te doen moet het dak waarschijnlijk open. Dit zou het moment zijn om de holwoodtoor te vernieuwen aar iets met meer fatasy.

    Weet iemand hoe oud de baan van de tempel Is?

  11. #50

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    ik zie de baan van de tempel nog vernieuwd worden om dat te doen moet het dak waarschijnlijk open. Dit zou het moment zijn om de holwoodtoor te vernieuwen aar iets met meer fatasy.

    Weet iemand hoe oud de baan van de tempel Is?
    De baan is 30 jaar. Maar nog onwijs soepel.

  12. #51

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    De buren willen waarschijnlijk niet dat er 2 jaar lang bouwkranen "in de achtertuin" staan en vandaar mijn vermoeden dat het een hal zal zijn zoals nu, eentje die in enkele weken in elkaar staat. Dan hebben de buren geen last van een verstoord uitzicht.
    Die buren hebben al 2 jaar op de kranen van Klugheim gekeken en kijken nu al 2 jaar op de kranen van rookburgh. Met bovenstaand argument in gedachten zou een sloop van de GR logischer zijn.

    Maar ook qua ligging van de nieuwe attracties. Je wilt de drukte toch zo veel mogelijk spreiden in je park. Je laatste 2 toppers naast elkaar zetten was helaas een must bij Chiapas en Taron, maar ik denk dat ze na FLY toch graag weer wat volk naar de andere kant willen trekken (china town) zodat ze daarna het volk weer richting Fantasy kunnen trekken bij de Temple.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten

    Je kan het gebouw inderdaad makkelijk uit elkaar halen.
    Nee, dat kan dus niet.

    Het is een zelfdragende constructie. Als je daar een deel van weg haalt, moet je zorgen voor redelijk complexe ondersteuning op andere gebieden zodat het geheel steving genoeg blijft.

    Bij een gewone sloop zou dat geen probleem zijn. Maar in dit geval moeten er nog elke avond een grote groep mensen in dat zelfde gebouw plaats kunnen nemen voor een waanzinninge dinnershow. Ik denk ook dat vanwege veiligheidseisen dit geen optie wordt.

    Daarnaast heb ik in mijn vorige post al aangeduid hoe slecht het plafond tussen de twee verdiepingen er aan toe is. Het is onmogelijk om de temple te slopen zonder dat stof afval en regen bij Fantissima naar binnen valt.

    Ik blijf erbij dat de "Tunnel" gemaakt is om de Fantissima ervaring beter te maken en dat deze niet samen hangt met een sloop van de tempel.

    Echter kwam ik nog een ander interessant idee tegen: Wat als enkel de hollywood tour gestript wordt en vervangen wordt door een nieuwe attractie? Je hoeft het gebouw dan niet te slopen, maar je wilt wel een zijwand open zetten om met de rommel naar buiten te kunnen. De hollywood tour is pas gezet nadat de Achtbaan erboven klaar was. Dus dat moet kunnen. Het lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je dan nog steeds met een enorm lelijke buitenkant blijft zitten. Maar het kan natuurlijk dat ze daar al voorbereidingen voor nemen bij de "upgrade" van de Hollywood Tour.

  13. #52

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

    Echter kwam ik nog een ander interessant idee tegen: Wat als enkel de hollywood tour gestript wordt en vervangen wordt door een nieuwe attractie? Je hoeft het gebouw dan niet te slopen, maar je wilt wel een zijwand open zetten om met de rommel naar buiten te kunnen. De hollywood tour is pas gezet nadat de Achtbaan erboven klaar was. Dus dat moet kunnen. Het lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je dan nog steeds met een enorm lelijke buitenkant blijft zitten. Maar het kan natuurlijk dat ze daar al voorbereidingen voor nemen bij de "upgrade" van de Hollywood Tour.
    dit had ik ook al een paar keer verzonnen. en het zou kunnen. want er zouden dus meetwerkzaamheden bij de hollywood tour zijn geweest. Dan denkt iedereen meteen van afbreken etc maar het zou ook kunnen betekenen dat die ride gewoon een enorme renovatie krijgt. het klopt inderdaad als je de hollywood tour helemaal overnieuw bouwt dat het gebouw er wss geen last van gaat hebben. alleen die hele baan afbreken lijkt me heel lastig met een achtbaan erboven. dus het lijkt me logischer dat ze de baan gewoon laten staan en de scene,s gewoon een enorme renovatie geven als dit er komt natuurlijk. Dan zou het jaar daarna de temple misschien een update kunnen krijgen met bijv een retrack met nieuwe baandelen en verdiende thematisering. Maar wss ben ik nu te overtuigt en zal dit niet gebeuren.

  14. #53

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    De tempel zo voor mij wel een retrack mogen hebben dan kan die nog jaren mee. Helaas zie ik dat park eerder een nieuwe attractie plaatsen dan een oude opknappen en terug brengen naar het niveau van de rest van het park. de Hollywood heeft zijn tijd gehad en zou ik niet missen.

    China lijkt mij toch meer nood te hebben aan iets meer. Als je ziet hoe het park kan proppen zou ik hun de twee atracties zien afbreken.
    in de plaats kan dan een theater en nieuwe atrakties. Daarna zou de tenmel er aangaan om vervolgens en echt themagebied te maken van colerado met de afbraak van het theater daar en de achterkand moet het nog wel lukken om iet prachtig te bouwen. Zeker als je de hal daar ook sloopt en nog iets er bij propt.

  15. #54

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Hoezo een re-track van de temple? Die baan loopt nog soepel zat. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij al op is, zeker gezien hij binnen staat.

    De baan van Hollywood Tour is er in gezet toen de achtbaan al stond, dus kan hij er ook uit. Echt een grote renovatie is geld weg gooien. Kost net zo veel als een nieuwe attractie en je gaat er amper extra bezoekers mee trekken. Het moet wel aangeprezen kunnen worden als nieuwe attractie. Lijkt me niet onmogelijk, maar juist omdat de buitenkant van de tempel zo lelijk staat zou ik het een erg vreemde zet voor dat park vinden. Ergens voelt het aan als iets dat beneden hun niveau is.

  16. #55

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Hoezo een re-track van de temple? Die baan loopt nog soepel zat. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij al op is, zeker gezien hij binnen staat.
    .
    Klopt de baan is inderdaad nog onwijs soepel. Maar ik bedoelde met retrack niet omdat de baan niet soepel meer is maar stel je voor je renoveerd temple kan je hem beter retracken. Dan kan hij nog 20/30 jaar weer mee en nu misschien nog maar 5/10 jaar .kan je hem beter retracken. Zo bedoelde ik het
    Maar ze gaan dat denk ik niet doen

  17. #56

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik volg Coasterfrenzy in het idee dat een afbraak van het temple-complex nooit samen kan gaan met de show die wel op die locatie blijft.

    Een retrack van temple vind ik persoonlijk nonsens. Retracken wordt doorgaans enkel met houten coasters gedaan. Met stalen coasters kan ik me maar drie achtbanen voorstellen waarbij zoiets gebeurde: Python, The Hulk en Eurosat. Op zich is er met de baan van Temple niets mis.

    Dat Colorado Adventure altijd apart zal liggen van de themazones vind ik persoonlijk niet waar. Je krijgt het moeilijk aangesloten op Mexico en Afrika is helemaal onmogelijk. Het station ligt echter wél vlak bij de china zone. Zeker met een anders lopende wachtrij kan je die perfect vanaf een centraal chinees plein laten vertrekken en als ritje door de bergen voorstellen. Wat Tikal dan nog voorsteld is een andere paar mouwen en de Mexicozone wordt dan wel érg klein.

  18. #57

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het gebouw gedeeltelijk afbreken, kan wel hoor. Ik gok dat dit ook het geval gaat zijn en dat het gebouw dat in de plaats komt, veel groter gaat zijn. Men pakt het kinderlabyrint erbij en dan gaat geen plaats verloren aan Fantissima, die overduidelijk blijft staan waar die staat.

    De soundtrack van Temple is misschien als herinnering. Met Phantasialand weet je nooit.

    Ik denk dat deze veranderingen gedeeltelijk zijn om de Fantissima experience volledig te maken maar ook gedeeltelijk een voorbereiding is voor de sloop van de Hollywood Tour en/of Temple. Al is het pas binnen 3 a 4 jaar.

    Het zou weliswaar inderdaad kunnen dat Hollywood Tour enkel gestript en vervangen wordt. De lay-out van Temple zou kunnen worden behouden, maar een retrack zal dan wel gebeuren. Voor zijn ouderdom is Temple nog vrij soepel maar in vergelijking met alle andere achtbanen is dit een wrak.

    Beide attracties passen gewoon niet meer in het e-ticket attractions niveau dat Phantasialand hanteert. En zoals reeds hierboven gezegd: Nieuwe attracties trekken nieuwe bezoekers. Renovaties niet echt.

    Er gaat sowieso heel wat veranderen. Dan wordt Fantasy eindelijk een mooi en volwaardig themagebied.

    Wat Colorado betreft, denk ik dat het Mexico thema zal blijven. Het Silverado theater vervangen en daardoor plaats creëren, CA meer omringen door rotsen en de eerste hal slopen. Tevens een deel van de theming naast de hal aan het Tacana restaurant openbreken zodat het rolstoelpad tegen de Chiapas muur meer gebruikt wordt en op deze manier Mexico opengetrokken wordt.

    Als de mainstreet in China verdwijnt en de hal erachter verdwijnt of verkleint wordt, dan kan men het plein aan het station van CA en Tikal vergroten en daar een groter open Mexico plein creëren.

  19. #58

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Phantasialand een klein parkje, wat een vertekend beeld! De meeste attracties zie je off-ride maar gedeeltelijk of zelfs niet. Daardoor lijken de paden soms overdruk en lijkt het park klein. Meer beeldvervorming: het park heeft weinig ruime rustpunten (leuk artikel verscheen hier) en vooral bij Wakobato zitten de buren er wel erg dicht op. Het zou me verbazen indien sommige parken met een gelijkaardig bezoekersaantal zo veel groter zijn in oppervlakte: de Legolanden in DK en UK, Thorpe, Liseberg,...

    Alle speculaties hierboven gaan enkel uit van input (nieuw) en output (wat gaat op de schop) vanuit het standpunt van PHL. Een mogelijke factor die de timing en het lot van TotNH bepaalt, zou een potentiële koper kunnen zijn. Ik ga ervan uit dat die coaster zeker nog niet 'op' is. Het zoeken naar een koper zou ook kunnen verklaren waarom aan deze coaster geen upgrade werd gegeven.

  20. #59

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het gebouw gedeeltelijk afbreken, kan wel hoor. Ik gok dat dit ook het geval gaat zijn en dat het gebouw dat in de plaats komt, veel groter gaat zijn. Men pakt het kinderlabyrint erbij en dan gaat geen plaats verloren aan Fantissima, die overduidelijk blijft staan waar die staat.

    De soundtrack van Temple is misschien als herinnering. Met Phantasialand weet je nooit.

    Ik denk dat deze veranderingen gedeeltelijk zijn om de Fantissima experience volledig te maken maar ook gedeeltelijk een voorbereiding is voor de sloop van de Hollywood Tour en/of Temple. Al is het pas binnen 3 a 4 jaar.

    Het zou weliswaar inderdaad kunnen dat Hollywood Tour enkel gestript en vervangen wordt. De lay-out van Temple zou kunnen worden behouden, maar een retrack zal dan wel gebeuren. Voor zijn ouderdom is Temple nog vrij soepel maar in vergelijking met alle andere achtbanen is dit een wrak.

    Beide attracties passen gewoon niet meer in het e-ticket attractions niveau dat Phantasialand hanteert. En zoals reeds hierboven gezegd: Nieuwe attracties trekken nieuwe bezoekers. Renovaties niet echt.

    Er gaat sowieso heel wat veranderen. Dan wordt Fantasy eindelijk een mooi en volwaardig themagebied.

    Wat Colorado betreft, denk ik dat het Mexico thema zal blijven. Het Silverado theater vervangen en daardoor plaats creëren, CA meer omringen door rotsen en de eerste hal slopen. Tevens een deel van de theming naast de hal aan het Tacana restaurant openbreken zodat het rolstoelpad tegen de Chiapas muur meer gebruikt wordt en op deze manier Mexico opengetrokken wordt.

    Als de mainstreet in China verdwijnt en de hal erachter verdwijnt of verkleint wordt, dan kan men het plein aan het station van CA en Tikal vergroten en daar een groter open Mexico plein creëren.
    het kan wel. maar denk je nou echt dat phl dit gaat doen? denk het niet. het enige wat zou kunnen is dat ze de zijkanten strippen en nieuwe platen erin plaatsen die mooier zijn. en dan gewoon precies dezelfde constructie houden. tevens heeft phantasialand gister tegen mij gezegd: Het heeft enkel en alleen te maken met het feit dat we de bezoekers van Fantissima een waardige entree wilden geven. De schuifpoort paste nou niet bij hetgeen dat we uit willen stralen. dus ze zeggen dat het niet met een scheiding te maken heeft ( als dit natuurlijk geloofwaardig is ) over 3/4/5 jaar zal deze attractie inderdaad wel weg gaan. maar dat is logisch. dan is de temple inmiddels ook al weer 35 maar ik verwacht niet dat het al volgend jaar is. De muziek kan inderdaad een herinnering zijn maar het valt me gewoon op dat de temple dit jaar veel en veel meer aandacht krijgt als voorgaande jaren. Fantasy zal nooit een volwaardig gebied worden door wakobato. En stel je voor ze breken de temple af. waarom is de achterkant van wuzu town nog geverfd dit jaar. wat gaat er met wurmling express gebeuren. Ik denk gewoon zolang fantissima in dit gebouw zit er geen sloop zal komen van de 2 attracties. en dat duurt dus nog wel even vanwege de nieuwe ingang van fantissima. die maak je niet voor 1 seizoen.

  21. #60

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Speaking of Fantissima:



    Is dat btw de nieuwe entree al vanaf 0:07?

    Duidelijk dat t niet al te rap zal verdwijnen.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •