X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Ik heb hetzelfde gevoel over Black Rose. Tijdens de preview top, later op de avond gewoon goed. Vooral een érg mooi huis eigenlijk, maar als je er met zoveel word ingeduwd dat je je nooit 'alleen' met de acteurs voelt, krijg je ook niet echt een kans bang te worden.

    Ik heb wel beide routes gehad en vond die met de bedden toch een stuk leuker. Ook vond ik het jammer dat 's avonds de nogal gezette acteur die zijn eigen darmen aan het opeten was in zijn luie fateuil afwezig was: deze was perfect geschikt voor de rol en was me heel erg bijgebleven. De laatste scene is dan weer (zoals het hoort?) een prachtig hoogtepunt.

    De rest van de spookhuizen kende ik al en deden me niet zoveel: met een groep ben ik nooit echt bang en heel hard verschiet ik niet meer. Het viel me wel op hoe weinig volk er in de gewone rij van de huizen stond: rond vijf uur waren er zelfs enkele rijen gewoon leeg... Ik zie het evenement de komende jaren ook niet meer groeien in aanbod zoals enkele jaren terug wel jaarlijks het geval leek te zijn.

    Al bij al een heel mooie dag gehad. Ze werkten goed door, Gold River was eindelijk nog eens open, acteurs in de scare zone's zaten héél goed in hun rol en Calamity Mine is echt een beest in het donker.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik heb wel beide routes gehad en vond die met de bedden toch een stuk leuker. Ook vond ik het jammer dat 's avonds de nogal gezette acteur die zijn eigen darmen aan het opeten was in zijn luie fateuil afwezig was: deze was perfect geschikt voor de rol en was me heel erg bijgebleven.
    Bij ons 2’de bezoek (21:15) was die acteur er nochtans steeds bezig zijn darmen op te vreten. Maar voor de rest vond ik de ervaring inderdaad een zware pak minder dan tijdens de preview. Geen handboeien of (SPOILER!!!) juttezak over het hoofd meer, wél zweepslagen op m’n kont door een Franstalige, pittige madam (geen idee of ik dit eng, vreemd of subtiel kinky vond ...).
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Ik was er ook weer bij op de fanday, en vond het ook dit jaar weer een geslaagde editie. Opvallend vond ik dat het eigenlijk best wel rustig was in het park, zeker voor Halloween te zijn.

    Ik had wel een RIP Pass en probeerde alle spookhuizen uit, hier even mijn gedachten (pas op: spoilers):
    - Black Rose vond ik fantastisch. Heel tof om Walibi met een waardige vervanger voor Villa 13 te zien komen. Ook ik deed hem twee keren, met de preview en 's avonds en ook ik vond hem met de preview beter. De SM-kamer heb ik (helaas ) niet gezien, ik werd twee keren de andere kant op gestuurd. Leuk om te zien dat er ook echt interactie is met de bezoekers. Zo werd ik echt enkele keren meegesleurd of verder geduwd. Ook de handboeien en de zakken die je over je hoofd getrokken krijgt vind ik best tof, al was dat eerste er 's avonds inderdaad niet meer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ook vond ik het jammer dat 's avonds de nogal gezette acteur die zijn eigen darmen aan het opeten was in zijn luie fateuil afwezig was: deze was perfect geschikt voor de rol en was me heel erg bijgebleven.
    Die zat er bij ons ook nog gewoon 's avonds.

    - Lumberjack heb ik altijd fantastisch gevonden en blijft één van de favorieten. Vooraf werd me verteld dat deze ingekort zou zijn, maar dat was niet het geval dus ik was aangenaam verrast.

    - Bloc H vond ik veel beter dan vorig jaar. De acteurs waren beter verdeeld en je zag ook een stuk meer in de scènes met rook, waardoor je tenminste wist waar je heen moest.

    - Mine Blast vond ik zwakker dan ooit tevoren en viel voor mij dik tegen. Ik liep toevallig voorop en wist op heel veel plaatsen niet waar ik heen moest. Er zitten ook enkele gevaarlijke trappen in die niet goed aangeduid zijn. Deze is wat mij betreft het meest aan vervanging toe.

    - Quarantine is leuk, maar ook niet meer dan dat. Het is duidelijk één van de minste, maar het is dan ook gratis.

    De scare zones vond ik ook dit jaar weer opvallend goed, met veel acteurs die enorm goed in hun rol zaten. De enige scare zone die ik iets minder mooi vind is Gaz Town, maar nog steeds wel oké. Ook tof dat die acteur daar twee kamelen wou geven voor mijn gezelschap

    Tenslotte vind ik de show van Aaron Crow zeker nog een vermelding waard. Het is misschien dezelfde show als in Bobbejaanland, maar wel heel leuk dat Walibi het theater nog eens gebruikt, en dan nog voor een echt goede show. Want los van het feit dat hij al even te zien is in pretparkland, blijft het toch ronduit gestoord wat die kerel doet.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •