X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Voor mij zal Walibi haar Halloween event altijd een speciaal plekje krijgen. Persoonlijk heb ik in geen enkel ander park dat Halloween organiseert het gevoel van “dit klopt”, maar dit is dan ook louter persoonlijk.

    Wat mij wel verbaast, is dat er niets gedaan wordt met de locatie van ex Virus-Z1/Haunted House Of Madness achter Tuttankhamon. Ik had eigenlijk stiekem verwacht dat men ook wel zou uitpakken met het fonkelnieuwe Exotic World, waarvoor zowel de eerder genoemde locatie of het oude Skunkx station van pas kon komen. In realiteit is er zelfs geen scare zone in te vinden, vreemd ...

    Over Black Rose ben ik momenteel zeer positief (alhoewel er zeer weinig over bekend is, maar dit wekt wel wat spanning op). Villa 13 was echt op na 5 Halloween seizoenen, en ondanks het huis er vorig jaar nog in slaagde mij enorm te doen schrikken, was de opwinding tijdens het erheen wandelen reeds compleet weg.

    Wat ik ook nog spijtig vind is dat Panic House 4D er wéér maar eens bijgehaald wordt. Misschien is het aanbod op gebied van enorm scary 4D films gewoon te klein? Ook spijtig dat men geen dinnershow meer organiseert. Ik hoorde er enkel positieve dingen van en was eigenlijk van plan het dit jaar eens af te vinken, maar helaas. Echter wel enorm positief dat men zo uitpakt met show’s, waardoor het entertainment gehalte ongetwijfeld enorm zal stijgen! Ik ben benieuwd ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Voor mij zal Walibi haar Halloween event altijd een speciaal plekje krijgen. Persoonlijk heb ik in geen enkel ander park dat Halloween organiseert het gevoel van “dit klopt”, maar dit is dan ook louter persoonlijk.

    Wat mij wel verbaast, is dat er niets gedaan wordt met de locatie van ex Virus-Z1/Haunted House Of Madness achter Tuttankhamon. Ik had eigenlijk stiekem verwacht dat men ook wel zou uitpakken met het fonkelnieuwe Exotic World, waarvoor zowel de eerder genoemde locatie of het oude Skunkx station van pas kon komen. In realiteit is er zelfs geen scare zone in te vinden, vreemd ...

    Over Black Rose ben ik momenteel zeer positief (alhoewel er zeer weinig over bekend is, maar dit wekt wel wat spanning op). Villa 13 was echt op na 5 Halloween seizoenen, en ondanks het huis er vorig jaar nog in slaagde mij enorm te doen schrikken, was de opwinding tijdens het erheen wandelen reeds compleet weg.

    Wat ik ook nog spijtig vind is dat Panic House 4D er wéér maar eens bijgehaald wordt. Misschien is het aanbod op gebied van enorm scary 4D films gewoon te klein? Ook spijtig dat men geen dinnershow meer organiseert. Ik hoorde er enkel positieve dingen van en was eigenlijk van plan het dit jaar eens af te vinken, maar helaas. Echter wel enorm positief dat men zo uitpakt met show’s, waardoor het entertainment gehalte ongetwijfeld enorm zal stijgen! Ik ben benieuwd ...
    Die diner show was werkelijk fantastisch.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die diner show was werkelijk fantastisch.
    Inderdaad! Toch wel één van de beste Halloweenervaringen ooit in Walibi Belgium. Het was zo'n ervaring waarvan je totaal niet wist wat je er van moest verwachten. Gedurende héél dat diner waren er wel duidelijke tekenen dat er iets ging gebeuren. Maar die zombie-invasie aan het einde was gewoon de max. Het ene moment zit je naar één of andere dansact of travestie te kijken, en plots sta je opeens helemaal verbouwereerd buiten op het plein aan Dalton Terror. Het eten mocht dan maar zus en zo zijn, de ervaring was schitterend.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Wat mij wel verbaast, is dat er niets gedaan wordt met de locatie van ex Virus-Z1/Haunted House Of Madness achter Tuttankhamon. Ik had eigenlijk stiekem verwacht dat men ook wel zou uitpakken met het fonkelnieuwe Exotic World, waarvoor zowel de eerder genoemde locatie of het oude Skunkx station van pas kon komen. In realiteit is er zelfs geen scare zone in te vinden, vreemd ...
    Inderdaad, hier had ik ook meer van verwacht. Eigenlijk hebben we 2 spookhuizen moeten afgeven om er 1 nieuwe voor in ruil te krijgen. Tenzij ze ons nog verrassen en plots toch nog met iets nieuws afkomen. Bij Haunted House of Madness was dit ook pas later bekend...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Wat ik ook nog spijtig vind is dat Panic House 4D er wéér maar eens bijgehaald wordt. Misschien is het aanbod op gebied van enorm scary 4D films gewoon te klein?
    Ik ben er zeker van dat er nog alternatieven zijn, zoals bvb. My Bloody Valentine of Friday the 13th (zie MPG). Bovendien betreur ik het dat er zelfs geen 2 films worden aangeboden: een happy halloween-variant tijdens 'Enjoy the Day' en een engere variant tijdens 'Fear the Night'

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Inderdaad, hier had ik ook meer van verwacht. Eigenlijk hebben we 2 spookhuizen moeten afgeven om er 1 nieuwe voor in ruil te krijgen. Tenzij ze ons nog verrassen en plots toch nog met iets nieuws afkomen. Bij Haunted House of Madness was dit ook pas later bekend...
    Bij Hotel Fant'ôme in 2006 was dat ook het geval. Toen was het Halloweenseizoen al begonnen en kwam men opeens met deze nieuwigheid af. Hotel Fant'ôme was wel een spookhuis dat gebouwd werd door een samenwerking tussen Fanta en evenementenbureau Independent Promotions.

    Trouwens, ik ben wel benieuwd naar Black Rose. Want Villa 13 én Project InvaZion weg betekent misschien meer budget voor Black Rose? Heerlijk trouwens dat Walibi Belgium erg karig blijft met informatie over dit spookhuis. Destijds met het eerste jaar Project Z was men ook erg mager met informatie. En Project Z blijft toch nog altijd één van de meest bizarre en vreemde spookhuizen in het park.

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Project Z blijft toch nog altijd één van de meest bizarre en vreemde spookhuizen in het park.
    Daar kan ik je 100% gelijk ik geven. Nog nooit heeft een Haunted House mij zo’n beklemmend gevoel gegeven als toen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •