X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Iemand Black Rose al gedaan? Het verbaast me dat ik er nog geen reacties over gelezen heb terwijl ik het toch als heftig ervaren heb.

    SPOILER:
    Blijkbaar leg je in het huis verschillende routes af en is het bij ieder bezoek dus anders. Sommige kamers sla je over. Zoals op Looopings al te lezen valt wordt je in het begin geboeid aan beide handen en begin je in de - zeer donkere en chaotische - lage kelder. Voor de rest zijn het veel bloederige, vieze scènes met veel ingewanden. Wat het allemaal nog wat viezer maakte is dat er ook echt(lijkende?) etenwaren tussen liggen. Meest opvallende en eigenlijk best heftig vond ik toch wel het moment dat je een zak over je hoofd krijgt, een acteur je bij je nekt grijpt, je op je knieën dwingt en je met je hoofd in een urinoir moet gaan hangen.

    Verder zag ik in het cowboydorp een kleine show waar er mensen uit het publiek gehaald werden, die op hun knieën moeten plaatsnemen op het podium en die per opbod verkocht werden. Ze trekken daar duidelijk de kaart van de vernedering dit jaar.

    Voor de rest viel op dat ze vandaag bij sommige attracties tot bijna in het absurde capaciteit aan het draaien waren. Wachtrijen waren minimaal ondanks de grote drukte op de parking. Het was een toffe dag en ik kijk al uit naar de nocturne zaterdag.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 14-10-18 om 21:54.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Iemand Black Rose al gedaan? Het verbaast me dat ik er nog geen reacties over gelezen heb terwijl ik het toch als heftig ervaren heb.

    SPOILER:
    Blijkbaar leg je in het huis verschillende routes af en is het bij ieder bezoek dus anders. Sommige kamers sla je over. Zoals op Looopings al te lezen valt wordt je in het begin geboeid aan beide handen en begin je in de - zeer donkere en chaotische - lage kelder. Voor de rest zijn het veel bloederige, vieze scènes met veel ingewanden. Meest opvallende en eigenlijk best heftig vond ik toch wel het moment dat je een zak over je hoofd krijgt, een acteur je bij je nekt grijpt, je op je knieën dwingt en je met je hoofd in een urinoir moet gaan hangen.

    Verder zag ik in het cowboydorp een kleine show waar er mensen uit het publiek gehaald werden, die op hun knieën moeten plaatsnemen op het podium en die per opbod verkocht werden. Ze trekken daar duidelijk de kaart van de vernedering dit jaar.

    Voor de rest viel op dat ze vandaag bij sommige attracties tot bijna in het absurde capaciteit aan het draaien waren. Wachtrijen waren minimaal ondanks de grote drukte op de parking. Het was een toffe dag en ik kijk al uit naar de nocturne zaterdag.

    Ik was er gisteren en heb het huis toch heel anders beleefd. We zijn om 16u15 gaan aanschuiven. Groot was onze verbazing dat de wachtrij enkele minuten na ons, reeds gesloten werd.

    De wachtrij schoof voor geen meter. Alhoewel, de wachtrij schoof telkens er groepjes voor ons de wachtrij verlieten. Uiteindelijk begon de wachtrij vanaf 17u45 wel redelijk goed op te schuiven. Duidelijk dat Walibi weinig zin had om langer dan 18u00 open te blijven. In het huis werden we niet geboeid (groot was mijn verbazing, wanneer ik dit vandaag vernam).

    Verder wel een aantal mooie scenes, maar 0,0 schrikeffecten...

    Jammer dat niet elke bezoeker, dezelfde ervaring meekrijgt. We hebben er immers toch meer dan lang genoeg voor gewacht (+/- 2 uur).

    In het huis zelf heerste veel chaos (teveel volk, tegelijkertijd binnen?)

    Ik vrees nu al voor megawachtrijen tijdens de aankomende nocturnes. Dit is ongetwijfeld het huis, met de laagste capaciteit...

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Wel top muziek he in de wachtrij. Heb er drie uur op staan luisteren
    Het huis zelf vond ik echt wel goed. De belabberde capaciteit komt inderdaad doordat je slechts per vier doorgelaten wordt naar het huis,
    net omwille van die eerste scène. Schrikeffecten zijn er inderdaad niet, de beleving vond ik wel top.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •