X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Hoe zit het eigenlijk met de drukte tijdens de nocturnes, is het zoals in Walibi Holland dat je over de koppen kan lopen en dat het echt niet meer gezellig is. Of is de drukte eerder aanvaardbaar?
    Ik ben gisteren geweest en het was echt heel druk. Alle wachtrijen puilden uit.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Ik ben gisteren geweest en het was echt heel druk. Alle wachtrijen puilden uit.
    Op 2 november was het niet anders:
    -60 minuten cobra
    -80 minuten tiki waka
    -85 minuten psyké underground
    -45 minuten radja river
    Wachtrij Vampire tot bij de brug gevuld...

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Op 2 november was het niet anders:
    -60 minuten cobra
    -80 minuten tiki waka
    -85 minuten psyké underground
    -45 minuten radja river
    Wachtrij Vampire tot bij de brug gevuld...
    Naar mijn mening was het te druk of hadden ze de wachtrijen niet voldoende aangepast aan de drukte. Bij de weerwolf hadden ze slechts een paar touwtjes aan de wachtrij toegevoegd maar dit was absoluut niet voldoende. Op het plein voor het theater stond daardoor een enorme rij tot aan de zweefmolen waardoor er een blokkade ontstond. Ook bij psyké underground hadden ze beter wat hekken toegevoegd om zo de wachtrij te verlengen.

    Wat ik dan wel positief vond was de snelheid van de fastfood bediening. Bij de Dalton burger ging de rij echt enorm goed vooruit terwijl dit op andere dagen soms echt niet zo is, alle kassa's waren ook open.

    Nog een pluspunt vond ik de duidelijke aanwezigheid van beveiliging, zowel in de wachtrij van de Vampire als die van Psyké underground liep er iemand continu door de wachtrij om ervoor te zorgen dat er geen problemen zouden ontstaan met voorsteken etc.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •