Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Toch niet per ongeluk in de Blood Bar beland voordat je in het Paleis van de Geest ging ofzo ?
Haha nee, we hebben de Blood Bar dan uiteindelijk ook niet gedaan. Wel heb ik de Pulsar cocktail eens geproefd, maar dat was rond kwart voor 4 als we naar de show gingen en we deden Paleis van de geest als het donker aan het worden was dus dat zou er niks mee te maken mogen hebben

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Bij ons 2’de bezoek (21:15) was die acteur er nochtans steeds bezig zijn darmen op te vreten.
Misschien dat hij even naar het toilet was, of iets gaan eten (nee, serieus). Ik weet niet hoeveel zo'n acteurs ze hebben, als het er maar 1 is is het wel begrijpelijk als hij eens even weg is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Maar voor de rest vond ik de ervaring inderdaad een zware pak minder dan tijdens de preview. Geen handboeien of (SPOILER!!!) juttezak over het hoofd meer, wél zweepslagen op m’n kont door een Franstalige, pittige madam (geen idee of ik dit eng, vreemd of subtiel kinky vond ...).
Die zweep verrast me wel dat ze dat mogen doen.
Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

Open spoilers

************ Spoilergedeelte ************

Van die jutezak heb ik gehoord van mijn neef die de route met Simon deed dat iemand voor hem zo'n zak kreeg. Dat vind ik wel een heel leuk idee, ik had het zelf ook wel willen meemaken.


In ieder geval een zeer geslaagd spookhuis!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Ook dit viel me sterk op. Ik had ook gedacht dat alles eerst even moest testdraaien en warmlopen, maar toch mochten we er meteen op zodra ze openden. Waarom ze ons dan niet binnen lieten in de wachtrij was me ook een raadsel. Ik vond het trouwens vreemd dat die gast rondkwam met flyers voor de show, maar verder niets wist te zeggen over de opgeschoven of verlengde (?) ERT. Zelf hebben we gekozen voor een tweede ritje (volgens ons wél al met gewone bezoekers), en gingen we daarna naar CoT, waar ook gewone bezoekers al aan het aanschuiven waren.
Dat is ook nog iets inderdaad. Vorig jaar mocht je met je bandjes toch in de voorsteekrij? Dit jaar was het gewoon via de wachtrij zelf te doen. Eigenlijk was er helemaal geen sprake van ERT, we mochten er gewoon als eerste in omdat de gewone bezoekers op dat uur nog niet zo diep in het park geraken, maar meer dan dat was het ook niet. Ik weet niet of Tiki Waka een snelrij heeft, maar CoT in ieder geval wel en daar schoof ook iedereen via de gewone rij aan. Of dat de bedoeling was weet ik niet, maar ik ben de kudde gevolgd, zo'n verschil maakte het toch niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Moh, neen, had ik dus niet door Je had gerust hallo mogen zeggen hoor! Ik ben slecht in mensen herkennen, en zeker als ik ze nog nooit in 't echt gezien heb (a).
Niet dat je veel kan praten met elkaar daarbinnen, maar zal ik doen de volgende keer. Misschien tot bij Daementia

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Op het plan staat dat je een gratis 'Anti Monster Badge' kan ophalen aan de ingang, bij de medewerkers of bij de kinderattracties. We hadden er ook al volwassenen mee zien rondlopen, dus wilden we er zelf ook eentje als aandenken. Aan de ingang kregen we die niet, want "was die enkel voor kinderen, en niet voor volwassenen." Aan de Megamix Shop kregen we die meteen, en ook in de Western Shop kregen we die zonder problemen. In de Western Shop nam een andere vriend dan kaartjes mee die aan de kassa lagen, en heeft deze niet moeten betalen. In de WAB Shop waren die dan wel weer betalend voor 1,20 euro per kaartje.
Ik heb bij het binnenkomen 's morgens om 9u zo'n badge gevraagd en gekregen (ze hadden ze juist gebracht toen ik binnenging dus zo waren ze me opgevallen). Inderdaad ook volwassenen mee zien rondlopen gedurende de dag. Mijn neven wilden dan ook zo'n badge maar bij de kinderattracties waren er nergens te vinden, en bij de ingang waren ze al op (zij waren gaan kijken terwijl ik het parkingticket kocht). Zij hebben er uiteindelijk geen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Het is inderdaad een prachtige show en zeer zot wat hij neerzet, maar ik denk dat hij toch wel nog meer trucs kan dan wat hij de laatste jaren al getoond heeft. Hier had ik gehoopt om toch wat nieuws te zien, ook al was het als afwisseling op de gewone trucs.
Ik had hem nog nooit gezien en vond het een goede show. Maar als je het al gezien hebt is het logischerwijs wat minder hé. De eerste act die hij deed was blijkbaar zijn auditie voor die talentenjachten en één van mijn twee neven had die al gezien. Nochtans heeft hij wel degelijk andere trucs. Ik zag hem bijvoorbeeld op televisie in Gert Late night een paar weken geleden en daar deed hij een act met nietjespistolen.[/quote]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Buiten Aaron Crow zijn show had je in die zone inderdaad niets met Halloween, ook geen aankleding. Laten we hopen dat dit geen voorteken is voor de komende jaren als ze een vernieuwde zone opleveren...
Spijtig dat ze in het treinstation geen spookhuis gemaakt hebben. Als je de stukken rail die er nog liggen als wandelpad ziet kun je daar toch ook wel redelijk wat mee doen, als je buiten een stuk achter de struiken maakt of zo. Maar inderdaad, de zone is nieuw en trekt zo al genoeg volk, plus ze hebben natuurlijk Black Rose. En zo te lezen hebben ze bij Bloc H ook niet stilgezeten. Dit jaar niet gedaan, maar vorig jaar vond ik die enorme hoeveelheid rook wel fantastisch. Mensen liepen soms gewoon per ongeluk weer terug naar de ingang omdat je zó weinig zag. Tijdens de preview, met minder rook, vond ik hem toen inderdaad ook wel wat teleurstellend, maar de tweede keer maakte dat toen zeker goed voor mij. Jammer om te lezen dat dat met Black Rose dit jaar omgekeerd was - al is dat dan wel een zeer positief punt voor de organisatie van de fandag dat hij toen al helemaal in orde was.

Een Toxic World met een spookhuis in het station volgend jaar zou wel leuk zijn. O ja, en over Exotic World gesproken: niet veel speciaals, maar wanneer we er 's avonds passeerden zagen we plots alle karretjes op de mid-course brakes tot stilstand gebracht worden op Tiki Waka. Na een paar minuten werden ze weer vrijgegeven.