Was vrijdag voor het eerst sinds 2015 in Plopsaland en ik was eigenlijk wel positief verrast over het uiterlijk van de Dino Splash. Het station is prachtig en past eigenlijk zeer goed in de Kasteelzone. De uiterst linkse vulkaan ziet er wel nog niet top uit, zeker vlak naast Heidiland. Maar ik heb hoop dat ze deze zullen aanpakken voor volgend jaar om hem op hetzelfde niveau te brengen als de andere vulkanen, hopelijk wel met minder lava zodat deze beter bij Heidiland past. De samenhang van gebieden vind ik nu met de K3 Rollerskater eigenlijk beter als voorheen. K3, Mega Mindy en Kaatje passen zeer goed samen kwa kleuren. De muziek box is ook stukken beter als het wasmachine.

Het park zag er echt top uit. Dit is voor mij toch nog altijd, en ver bovenop de andere parken, het mooiste park van Belgi?. De thematisering vind ik echt van een zeer hoog niveau. Je merkt toch wel dat er met betere materialen gewerkt wordt als bv. Karma World in Walibi. Alles ziet er ook beter onderhouden uit naar mijn mening.

Toch wel trots om een park zoals Plopsaland in ons landje te hebben. Kijk alvast uit naar hun nieuwe grote attractie. Een ander 'donkerder' thema zoals Anubis zou een mooie toevoeging zijn. Nachtwacht zou inderdaad een leuk passend thema zijn.