Ik vind zelf dat het in het grootste deel van het park nog meevalt. De entreezone is een eerder neutrale zone, met verwijzingen naar genoeg verschillende Studio 100-series en figuren. Stijlbreuken is hier zowat de hele opzet, dus ik heb er niets tegen.

Vooraan in het park valt het ook nog goed mee: Plop, Piraat en Anubis zijn mooie zone's op zichzelf. In de boerderijzone ontmoeten veel thema's elkaar, maar niet op een storende manier: Amika en Big en Betsy zijn toch zowat in dezelfde setting.

Achteraan in het park is het echter echt een soep geworden. De Rox- en Mega Mindy-zone zijn redelijk afschuwelijk, met maar nét voldoende theming om duidelijk te maken over welke serie het gaat en een standaardride of twee. dat de zone's die hierrond liggen ook zeer klein zijn helpt niets en maakt van dit deel van het park al helemaal een mengelmoes.

Ik hoop dat Plopsa overweegt deze twee 'zone's' aan te pakken opdat dat deel van het park minder een mengelmoes word. Een ietwat onrealistisch idee is dat ze de drie rides bij elkaar zetten en er één zone van maken, of tenminste de vliegende fietsen verplaatsen naar de Rox (dan Mega Mindy-) Flyer, en de jetski's omtoveren naar K3. Zo maken ze van drie belachelijk kleine zone's twee aanvaardbare zone's.