X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 65 van de 65

Onderwerp: [Efteling] 2019

  1. #61

    Re: [Efteling] 2019

    Stationsbetreding is inmiddels al een tijdje via groupers. Dus dat voorkomt de opstopping voor front-seat. Maar inderdaad, het is al vaak bewezen dat bij duelling/racing coasters het veel beter werkt als de uitgang langs het midden zit en de ingang aan de buitenkanten, in plaats van andersom.

    Bij een gedeeld station voor dezelfde baan is het dan weer net andersom

  2. #62

    Re: [Efteling] 2019

    Wolf vertelt over hoe het sprookje van Roodkapje zou gaan, als het zich in de winter afspeelde. Deze show ging aan het begin van de Winter Efteling in première, dus zet ik het nog in dit topic in plaats van in een nieuw topic.


  3. #63

    Re: [Efteling] 2019

    Het kapotte onderdeel betreft ditmaal dus de ketting, bij beide banen. Blijkbaar is dit niet standaard, maar ik snap dan niet dat Efteling dit dan niet in voorraad heeft liggen? Dit zijn toch onderdelen die ze toch perfect in reserve kunnen liggen hebben?

    Wat de draak betreft, of die nu statisch of dynamisch is, is denk ik maar een detail. Op zich is het misschien wel jammer dat hij niet meer beweegt, maar ik denk niet dat er veel volk van wakker zal liggen... buiten wat die hard fans misschien. Vaak gaat het zo snel dat je het amper opmerkt...

    Wat ik dan weer liever zou zien is wat meer vuur- en watereffecten langs het parcours... Zou het verhaal nog wat sterker kunnen maken dan het nu is.

  4. #64

    Re: [Efteling] 2019

    Blijkbaar zou het om de liftmotor gaan die defect was en hebben ze de kettingen ineens ook maar vervangen. Misschien na de issues die Wodan vorig jaar had?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  5. #65

    Re: [Efteling] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het kapotte onderdeel betreft ditmaal dus de ketting, bij beide banen. Blijkbaar is dit niet standaard, maar ik snap dan niet dat Efteling dit dan niet in voorraad heeft liggen? Dit zijn toch onderdelen die ze toch perfect in reserve kunnen liggen hebben?
    Is dat iets wat pretparken standaard op voorraad hebben liggen dan? Een reserveketting voor elke achtbaan die ze hebben? Het zou zeker kunnen hoor, ik ken geen bal van techniek. Iemand een idee hoe vaak zo'n ketting vervangen wordt?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •