X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [D23 Expo] Voorspellingen editie 2019

    Nog een klein jaartje, en dan is het weer zover! D23 Expo, dé grootste Disney Fan Expo ter wereld! Buiten een eigenlijke expo, zijn er uiteraard ook steeds zeer interessante panels, gaande van Disney Animation, Marvel Studios tot Parks & Resorts. Deze laatste is al jaar en dag voornamelijk een Amerikaans feestje, waarbij de andere Resorts (voornamelijk omdat ze niet volledig in handen zijn van de WDC) vaak in de vergetelheid vielen of aankondigingen werden alvast minder bombastisch tentoongesteld.

    Tijdens de laatste editie, in de zomer van 2017, was er voor ons Europeanen een sprankeltje hoop dat vanaf nu ook voor ons het één groot feest zou worden. Maar helaas, op dat moment moesten wij het stellen met een revamp van het huidige New York hotel. Ondanks broodnodig, niet de aankondiging waar wij op hadden gehoopt...

    In februari 2018 werden wij plots wakker geschud door een Blue Sky Concept Art van de vele nieuwigheden voor Walt Disney Studios. Fantastisch nieuws, dat zeker! Echter, ondanks wat random getalletjes hier en daar en een eerste, nog vage, concept art is er nog niet meer geweten over dit gigantische masterplan. Ook bleef het na deze aankondiging nog muisstil in ons eigen Disneyland Park, al blijkt dat de broodnodige restauraties van de beste E-ticket rides er bijna op zit.

    Nu luidt de vraag: Wat mogen wij eind augustus verwachten naar aankondigingen toe voor het Parijse Resort? Gaan wij betere In-depth concept arts te zien krijgen? Zijn er misschien nog kleinere geheimpjes voor het WDS park waar wij tot voorheen nog geen idee van hebben? En wat met het Disneyland Park, wat in 2022 zijn 30ste verjaardag al mag vieren (wie had dat 30 jaar geleden gedacht überhaupt)? Kunnen wij hier eindelijk een nieuwe E-ticket verwachten, zo ja wat dan net? Zoveel onbeantwoorde vragen...

    Speculeren maar! Note: speculeren over de andere panels binnen deze expo, zoals over de films etc., mag uiteraard ook hier gebeuren!




    Ik denk dat deze expo een groot 'Marvel-feestje' zal worden met een dikke 'Star Wars-saus' erbovenop. Star Wars Galaxy Edge is dan vers uit de oven komen rollen, en de opkomende laatste Star Wars film zal dan bijna te zien zijn in de bioscoop. Uiteraard gaat Disney hier een bombastische reclame voor willen maken. Ook Marvel, wat in 3 (!) resorts op korte tijd een themagebied zal krijgen, zal zeer present aanwezig zijn. Toch hoop ik dat binnenin dit kader WDS niet vergeten wordt en hoop ik stiekem dat wij een model gaan te zien krijgen van elk respectievelijk Marvel Land - dus ook deze van Parijs -, maar heb een beetje schrik dat dit desondanks nog een beetje een Amerikaans feestje zal blijven.

    Vorig jaar kreeg WDW in Florida een heel resem aan aankondigingen voor nieuwe attracties die de komende jaren ontwikkeld gaan worden. Met de 30ste verjaardag in het verschiet, en de opkomende Franse Olympische Spelen, 'hoop' ik zo op een nieuwe E-ticket voor DLP. De geruchtenmolen gaat momenteel dat er EINDELIJK een Indiana Jones Dark Ride zal komen. Please WDC, stel ons niet teleur!

    Buiten de parken, vraag ik mij af of we ooit nog een volledig geanimeerde tekenfilm mogen verwachten, en stiekem hoop ik dat ook in deze editie hier iets over gaat gezegd worden. Zeker omdat de nieuwe Mary Poppins film een 20 minuten durende scène zal omvatten welke, net als in de originele versie, volledig getekend zal worden. Want er zal weer veel Live Action Remake aangekondigd worden, maar ben deze al zo moe als koude pap...
    Laatst gewijzigd door Belgiumcoasterfreak; 24-09-18 om 14:03.

  2. #2

    Re: [D23 Expo] Voorspellingen editie 2019

    Mijn verwachtingen zijn meer concept art en duidelijker wat er precies komen zal in de studios, de aankondiging van de Eticket voor DLP zelf (splash mountain of indiana jones volgens mij (SM al dan niet met een ander thema)) en de renovatie van het Disneyland Hotel zelf.

  3. #3

    Re: [D23 Expo] Voorspellingen editie 2019

    Ik gok dat Epcot en Animal kingdom nieuwe e-tickets gaan krijgen en Parijs die niet meer achtergesteld gaat worden met een soarin/little mermaid

    Shanghai disneyland gok ik voor een Marvel-land/Zootopia world

  4. #4

    Re: [D23 Expo] Voorspellingen editie 2019

    Tot zover bekend...



    Grootste zaken zijn dus de aankondiging van Avengers Campus als Marvel-landen in Parijs, California en Hong Kong, de grote EPCOT-transformatie met extra Disney-magie en storytelling, incl. de eerste Moana-attractie, waar gasten met magisch levendig water kunnen spelen. Ook de Star Wars: Galactic Starcruiser voor WDW werd voorgesteld.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •