Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Hoe zit het nu eigenlijk met dat kindergebied? Daar hebben we nog niets van gehoord of gezien...
En de nieuwe inkom/toegangszone is uitgesteld, maar tot wanneer net? En kan dit laatste dan ook betekenen dat er nog projecten uitgesteld gaan worden, want volgens mij is die inkomzone geen simpel project dat ze er dan maar 'bij' kunnen nemen.
Kindergebied lijkt me niet zo'n complexe uitdaging voor Walibi Belgium. We weten dat ze niet zo hard doorwerken in Walibi, maar ik zie ze dit nog wel flikken hoor. Ik dacht dat de bestaande kinderzone ook werd opengetrokken. Ik denk dat de werkzaamheden zich vooral situeren op het herconstrueren van paden en plantsoenen. De achtbaan kan er snel komen. Zoiets duurt toch niet zo lang?

De ingang lijkt me ook vooral te gaan om het zetten van nieuwe hekken, muren herverven en vloeren reconstrueren. Wanneer ze dat goed plannen, lijkt me dat wel snel te realiseren. In mijn ogen is het opbouwen van Karma World één van de moeilijkere te ontwikkelen gebieden. De ruimte is schaars in die hoek, er moet een heel nieuw gebouw worden opgetrokken, een nieuwe ride in een bestaand gebouw, ...

Ik zou niet meteen denken dat ze projecten gaan schrappen. In Walibi Rhone-Alpes gaan ze ook gewoon door.
En in Walibi Holland gaan ze ook onverminderd door met hun festivalization. Waar ik me toch eerder grote vragen bij stel dan bij het verplaatsen van een project in ons belgenpark.