X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Als je naar die parking moet gaan, dan is het toch altijd echt druk in het park? Want ik heb die parking zelden tot nooit in gebruik geweten bij mijn laatste bezoeken (nuja, dat was ook meestal op een weekdag niet in de vakantie)

    En gezien het feit dat er klim-op op de baan staat, en er nog oude SF-vuilnisbakken staan, wil dat ook zeggen dat er zeer weinig gebruik is van dat wegje en dito parking. Om daar dan de onderhoudsdienst werk te laten leveren vind ik wel wat veel gevraagd, er zijn genoeg andere dingen in het park die hierop voorrang krijgen vind ik.

    Nu is die grindparking inderdaad niet de mooiste/beste parking die het park zich kan wensen, maar goed genoeg als reserve-parking. De 'normale' parking vind ik goed genoeg. Het enige spijtige aan die parking is het ontbreken van een veilige afscheiding van de stroom bezoekers/auto's.
    In die bezoekersstroom kan ik je vinden. Dat zou er eigenlijk mogen komen. Een redelijke drastische manier zou om de middenbaan van de parking autovrij te maken en de auto's te laten parkeren via de zijkanten.

    Ik bezoek inderdaad parken op drukkere momenten. Vooral Walibi bezoek ik wanneer het park afgehuurd is voor een bepaald bedrijf. Dan staat weldegelijk alles vol. Al lijken me ze die grindparking toch veel te gebruiken. Vooral tijdens de Halloweenperiode ben ik daar ook al op beland. En als je dan 's nachts moet terugkeren en je tuimelt in een plas omdat het zo donker is, je kan je geen slechter einde van een dagje pretpark bedenken. Om maar te zwijgen als een kind valt op het grind.

    Akkoord dat die autoweg met klim-op niet tiptop in orde moet zijn, maar als er metershoge netels staan, klim-op op de weg ligt en je weet op voorhand dat het op een bepaalde dag enorm druk gaat zijn en je die weg gaat moeten gebruiken, zorg je toch dat die in orde is?
    Ze hebben ook duidelijk kaas gegeten van een circulatieplan. Toen het zo druk was moesten we langst dat pad rijden tot helemaal achteraan de parking (aan de uitgang-slagbomen), dan moesten we terugkomen via de centrale autoweg richting parkingang. Aan het middelste kruispunt, waar de medewerkers je aanwijzen of je naar de grindparking, de voorste parking of naar de achterste parking, moesten we dan de bevelen opvolgen.

    De doorstroming is echt wel goed georganiseerd. Op die manier werden de files ook vermeden op de grote autoweg en het rond punt bij de hoofdingang voor auto's. Ik kan ze dus daar wel een pluim voor geven, maar ik denk dat wanneer alles heringericht gaat worden, ze met die circulatie rekening gaan moeten houden.

    Op die manier raken auto's vlot op hun plek, hebben voetgangers een veilige weg om naar de ingang te wandelen. En dat is toch het doel van een parking in een pretpark. Dat bezoekers vlot en snel kunnen parkeren en vervolgens veilig naar de hoofdingang kunnen?
    Tot slot heeft Walibi steeds minder openingsdagen en komen de bezoekers geconcentreerder walibi bezoeken tijdens de openingsdagen. En ook: verwacht Walibi niet meer bezoekers door de nieuwe uitbreidingen? Wanneer de openingsdagen niet uitbreiden (wat gevoelig ligt bij gemeentebestuur en omwonenden), gaan er steeds meer mensen komen. (in Efteling staat de parking toch ook voller als vroeger?)
    Laatst gewijzigd door Jak; 09-01-19 om 17:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •