X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Over een vernieuwing van de wachtrij heb ik inderdaad niets gehoord vanuit het park zelf. En eerlijk gezegd vind ik de wachtrij van Cobra goed zoals hij nu is. (Tussen haakjes, één van de dingen die ik geniaal vind aan het Vekoma Boomerang model is dat je de wachtrij kan opvouwen tussen de coaster waardoor deze geen extra plaats inneemt).

    Ze kunnen de wachtrij van Cobra inderdaad wat gezelliger maken met groenaanplanting of iets dergelijks, maar zelfs dat hoeft voor mij niet echt.

    Op Facebook heb ik zien passeren dat een aantal mensen vandaag beide bouwwerven in Walibi bezocht heeft. Weet iemand daar meer over?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Op Facebook heb ik zien passeren dat een aantal mensen vandaag beide bouwwerven in Walibi bezocht heeft. Weet iemand daar meer over?
    Klopt, weldra komt er een artikel van op onze site. Op onze Facebook en Instagram zijn reeds enkele foto's te vinden
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •