X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Tja, op zich moeten ze wel met nieuws buiten komen, gezien de aard van de werken lijkt het me logisch dat ze dit af hebben als het park opengaat. Daarom niet de darkride (al kan dat perfect gezien ze het gebouw reeds hadden staan), maar de rest zou toch best 'af' zijn, anders heb je een volledig verstoorde verdeling van de bezoekers als ze nog niet door het nieuwe themagebied kunnen.

    Enige wat ik nog altijd raar vind, en nog geen antwoord op gevonden heb. Wat gaat er met Radja River en Paleis van de Geest gebeuren? Deze attracties staan op het masterplan ingetekend in de Aziatische zone, maar hebben geen link met Bollywood en staan er ook te ver van af.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Enige wat ik nog altijd raar vind, en nog geen antwoord op gevonden heb. Wat gaat er met Radja River en Paleis van de Geest gebeuren? Deze attracties staan op het masterplan ingetekend in de Aziatische zone, maar hebben geen link met Bollywood en staan er ook te ver van af.
    Radja River zou normaal dichter naar het park toe worden getrokken door een extra helling te bouwen naar de ingang die net naast het vliegend tapijt zou uitkomen. Dit zeiden ze toen ze de eerste keer hun masterplan voorstelden en staat op de concept art voor die zone. Wat er met Paleis van de Geest zal gebeuren is me wat een raadsel. Volgens mij zal deze wel binnen de bestaande zone blijven bestaan met misschien hier en daar wat onderhoud, maar toch jammer dat deze attractie zo ver van dat plein ligt.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Radja River zou normaal dichter naar het park toe worden getrokken door een extra helling te bouwen naar de ingang die net naast het vliegend tapijt zou uitkomen. Dit zeiden ze toen ze de eerste keer hun masterplan voorstelden en staat op de concept art voor die zone.
    Dat zou wel een hele verbetering zijn! Die ingang is altijd al een opstoppingszone geweest, met de ingang/uitgang van de attractie, wachtende mensen die liever niet nat willen worden, de droogcabine's en dat (misplaatst) horecapunt.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •