X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 34

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Ik kan er niet aan doen, maar ik krijg een Toverland gevoel. We bouwen een indoorpretpark voor kinderen. En na enkele jaren... h?, we bouwen een houten achtbaan. Er zal wel een strategie achter zitten, maar het staat toch haaks op alle andere attracties die er al staan.

    Het lijkt me ook niet zo te categoriseren binnen een bepaald Plopsa-Park. Voor een echt park zoals Holiday of PLopsaland is het park te klein en voor een park zoals Plopsa Indoor Hasselt, lijkt het met de komst van de houten achtbaan en al een uitgebreid buitengebied ook niet meer een overzichtelijk Indoor KinderPark te worden.

    Het valt ook op dat sommige attracties die normaal binnen staan, hier buiten staan. Denk maar aan de Bloemenmolen of een uitgebreide speeltuin. Ook opvallend: Het ballenbad en het playhouse zijn hier niet met elkaar verbonden zoals in Mayaland Indoor.

  2. #2

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik kan er niet aan doen, maar ik krijg een Toverland gevoel. We bouwen een indoorpretpark voor kinderen. En na enkele jaren... h?, we bouwen een houten achtbaan. Er zal wel een strategie achter zitten, maar het staat toch haaks op alle andere attracties die er al staan.
    Er staat nog veel meer op de planning dan de woodie, is al van in het begin aangekondigd. Er is altijd sprake gewest van een volledig complex. Binnen de Plopsa groep willen ze Kownaty laten groeien tot een derde groot park naast De Panne en Holiday Park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •