X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De Efteling doet inderdaad erg wisselvallige dingen. Sommige dingen zijn fantastisch, andere dingen vind ik dan weer meer in een B-Park horen.
    Volgens mij is dat iets wat je over quasi eender welk park in de wereld kan zeggen. Het hangt er maar van af welke bril je opzet als je in het park komt.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Volgens mij is dat iets wat je over quasi eender welk park in de wereld kan zeggen. Het hangt er maar van af welke bril je opzet als je in het park komt.
    Goh als je een park beoordeelt op zijn niveau vind ik dat er toch wat verschillen zijn in knulligheid. Kemels als het bagagesysteem bij Baron zie je toch in geen enkel ander park uit de top tien van Europese parken?

  3. #3

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Goh als je een park beoordeelt op zijn niveau vind ik dat er toch wat verschillen zijn in knulligheid. Kemels als het bagagesysteem bij Baron zie je toch in geen enkel ander park uit de top tien van Europese parken?
    Ik neem nooit een rugzak mee, dus daar kan ik niet echt over oordelen om eerlijk te zijn. Maar is het systeem niet hetzelfde als bij Krake in Heide Park of mis ik dan iets?

  4. #4

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik neem nooit een rugzak mee, dus daar kan ik niet echt over oordelen om eerlijk te zijn. Maar is het systeem niet hetzelfde als bij Krake in Heide Park of mis ik dan iets?
    Dat is het nu inderdaad: maar ze hadden oorspronkelijk bakken in het station voorzien en moesten achteraf gaan knutselen om dat op te lossen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •