Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

1. Binnen in het station staan allerlei attributen die aan kinetica appelleren, zoals (fiets)kettingen en koekoeksklokken. Maar niets van dit alles is in beweging. In het toch meer bescheiden station van Karacho in Trip. valt er wel wat decoratieve beweging te bewonderen. Dan zou dit toch een koud kunstje moeten zijn voor een park met honderden animatronics op zijn grondgebied. Betreft het een besparings-kwestie en wordt dit later nog ge-upgraded?

2. Tijdens mijn eerste rit - vraag me niet Max of Moritz - lette ik twee keer niet op wat er gebeurt net voor je het station binnen rijdt. Naar verluidt gebeurt er dan iets in een luik bovenaan de stations-zijgevel. Tijdens mijn tweede rit in die andere 'M' lette ik er wel op. Maar alleen bij de snelle doortocht gebeurt er 'iets', bij de finale doortocht dus niet meer. Ik denk niet dat ik de enige ben die dit onride ontgaan is. Misschien zou men met een passend geluid wel de aandacht kunnen vestigen op deze ... animatronics.
.
1: Ik zou er niet op hopen.

2: Het effect verschilt per baan. In elk geval hoort er wel een geluid te zijn. Feitelijk hoor je de hele tijd overal geluiden, dus wellicht dat het je ontgaan is?